Strona głównaKontaktDodaj do ulubionychZnajdźMapa serwisuPowiększ tekstZmniejsz tekst
Strona główna
 
Menu
Polityka prywatności i plików cookies
Informacja UMŁ
Opłata skarbowa
Podatki lokalne
Odbiór dowodu osobistego
Biuro Rzeczy Znalezionych
Nieodpłatna pomoc prawna
e-urząd
Praca
Oświadczenia majątkowe
Jednostki pomocnicze Miasta (osiedla)
Organizacje pozarządowe
Dla inwestora
Informacje dla osób niepełnosprawnych
Miejski Rzecznik Konsumentów
Budżet Miasta
Dokumenty strategiczne
Spółki z udziałem Miasta
Rejestry, ewidencje, archiwa
Konsultacje społeczne
Otwarte dane
Instrukcja obsługi
Ponowne wykorzystywanie
Redakcja BIP
Kontakt z UMŁ
Serwis internetowy UMŁ
Sekretarz Miasta Łodzi<<

Barbara Mrozowska-Nieradko
Sekretarz Miasta Łodzi

ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź
telefon: +48 (42) 638-41-64
fax: +48 (42) 638-44-24
e-mail: lckm@uml.lodz.pl

Sekretarzowi Miasta Łodzi Barbarze Mrozowskiej-Nieradko powierza się:

  1. prowadzenie spraw w zakresie zapewnienia sprawnego funkcjonowania urzędu, warunków jego działania i organizowania pracy, a w szczególności:

    1. tworzenia organizacyjnych i materialno-technicznych warunków działalności urzędu,
    2. wprowadzania rozwiązań usprawniających organizację pracy urzędu,
    3. struktury organizacyjnej i zakresu zadań komórek organizacyjnych urzędu,
    4. kontroli komórek organizacyjnych urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych,
    5. tworzenia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,
    6. kształtowania sprawnego systemu obiegu informacji i dokumentacji oraz załatwiania skarg, wniosków i petycji,
    7. ochrony danych osobowych,
    8. zamówień publicznych,
    9. rozstrzygania sporów kompetencyjnych pomiędzy departamentami urzędu;

  2. prowadzenie spraw dotyczących obsługi organizacyjnej i technicznej sesji Rady Miejskiej w Łodzi w zakresie przypisanym Prezydentowi Miasta Łodzi i urzędowi, organizowania i obsługi posiedzeń Kolegium Prezydenta Miasta Łodzi, wykonywania uchwał Rady Miejskiej w Łodzi oraz zarządzeń Prezydenta Miasta Łodzi;


  3. nadzór nad sprawami:

    1. ewidencji pojazdów i wydawania praw jazdy,
    2. ewidencji ludności i dowodów osobistych,
    3. akt stanu cywilnego,
    4. stowarzyszeń i fundacji,
    5. związanymi z wykonywaniem nadzoru właścicielskiego w spółkach z kapitałowym udziałem miasta, ,
    6. ochrony praw własności do nieruchomości,
    7. zarządzania majątkiem miasta,
    8. gospodarowania nieruchomościami, z zastrzeżeniem § 2 pkt 1 lit. f zarządzenia Nr 5710/VII/17 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 10 kwietnia 2017 r. w sprawie ustalenia zakresu spraw prowadzonych przez Prezydenta Miasta Łodzi oraz powierzonych wiceprezydentom Miasta Łodzi, Sekretarzowi Miasta Łodzi i Skarbnikowi Miasta Łodzi,
    9. lokalizacji i regulaminów targowisk miejskich,
    10. geodezji.

Sekretarz Miasta Łodzi nadzoruje pracę Departamentu Obsługi i Administracji.


Informację wprowadził(a): Tomasz Wilk (2007-03-30)
Informację zmodyfikował(a): Tomasz Wilk (2017-06-01)
Rejestr zmian | Statystyka | Liczba odwiedzin: 50827
Redakcja     Administracja     Wykonanie:  P®ESTO