Strona głównaKontaktDodaj do ulubionychZnajdźMapa serwisuPowiększ tekstZmniejsz tekst
Strona główna
 
Menu
Polityka prywatności i plików cookies
Informacja UMŁ
Opłata skarbowa
Podatki lokalne
Odbiór dowodu osobistego
e-urząd
Praca
Oświadczenia majątkowe
Jednostki pomocnicze Miasta (osiedla)
Organizacje pozarządowe
Dla inwestora
Informacje dla osób niepełnosprawnych
Miejski Rzecznik Konsumentów
Budżet Miasta
Dokumenty strategiczne
Spółki z udziałem Miasta
Rejestry, ewidencje, archiwa
Konsultacje społeczne
Wybory
Instrukcja obsługi
Ponowne wykorzystywanie informacji publicznych
Redakcja BIP
Kontakt z UMŁ
Serwis internetowy UMŁ
Administrator w AN Łódź - Bałuty „Bałuty Nowe”<<

Administracja Nieruchomościami
Łódź - Bałuty „Bałuty Nowe”
Sędziowska 16
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

administrator

Wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Rodzaj umowy: umowa o pracę (zgodnie z art. 25Kp)
Wykształcenie: co najmniej średnie z uzyskanym świadectwem dojrzałości

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku administratora:

  1. Obsługa nieruchomości pod względem administracyjnym
    • Obsługa nieruchomości powierzonych do osobistego nadzoru w tym:
      1. dokonywanie codziennej kontroli stanu sanitarno-porządkowego nieruchomości,
      2. prowadzenie ewidencji stwierdzonych przypadków dewastacji budynku, jego urządzeń lub otoczenia, samowoli budowlanych, zaniedbań w zakresie utrzymania właściwego stanu sanitarno-porządkowego i innych nieprawidłowości ujawnionych podczas kontroli,
      3. organizowanie obsługi komunalnej w zakresie dostawy mediów, porządku i czystości oraz codzienny nadzór nad stanem tej obsługi,
      4. rozliczanie usług komunalnych na poszczególne nieruchomości,
      5. nadzorowanie i organizowanie sprawnego usuwania skutków zimy,
      6. pełnienie dyżurów pod telefonem w dniach wolnych od pracy,
      7. udział w odczytach urządzeń pomiarowych,
      8. współpraca ze służbą techniczną przy organizacji przy organizacji bieżącej konserwacji, remontów i inwestycji,
      9. współdziałanie z właścicielami nieruchomości lub ich pełnomocnikami w zakresie spraw zwykłego zarządu oraz sposobu administrowania nieruchomościami wspólnymi,
      10. uczestnictwo w czynnościach przejęcia lub przekazania zarządu nieruchomością,
    • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej obsługi wspólnot mieszkaniowych, w tym:
      1. organizowanie i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych,
      2. nadzorowanie i realizowanie uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe,
      3. koordynowanie spraw związanych z przygotowaniem rocznych rozliczeń zarządu administrowana nieruchomością.
    • Kompleksowa obsługa najemców i właścicieli lokali, w tym:
      1. dokonywanie zasiedleń i odbiorów lokali na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych
      2. zawieranie umów na wynajem lokali i ścian pod instalację reklam oraz ustalanie wymiaru opłat z tytułu wynajmu
      3. sporządzanie powiadomień o wysokości opłat dla właścicieli lokali w oparciu o uchwały wspólnot mieszkaniowych,
      4. sporządzanie aneksów do zawartych umów najmu w związku ze zmianą wysokości opłat,
      5. wystawianie i doręczanie faktur VAT, rachunków oraz faktur VAT i rachunków korygujących najemcom lokali użytkowych,
      6. dokonywanie rozliczeń czynszu i opłat związanych z wynajmem lokali oraz rozliczeń opłat wnoszonych przez właścicieli lokali,
      7. sporządzanie umów na instalacje wodomierzy w lokalach oraz dokonywanie odbioru zainstalowanych urządzeń pomiarowych,
      8. organizowanie realizacji bieżących napraw i konserwacji zgłaszanych przez mieszkańców.
    • Dbałość o prawidłową gospodarkę lokalami, w tym:
      1. przeprowadzanie kontroli prawidłowości najmu oraz kontroli lokali niezasiedlonych,
      2. udział w eksmisjach wykonywanych przez komornika,
      3. przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w przedmiocie prowadzenia właściwej gospodarki lokalami,
      4. dokonywanie przeglądów sanitarnych lokali i pomieszczeń wspólnego użytku
    • Prowadzenie windykacji zaległości
    • Prowadzenie ewidencji zarządzanych zasobów z uwzględnieniem: stanów prawnych, reklam, aktualizacji książek meldunkowych, pomiarów powierzchni eksploatacyjnej zleconej do sprzątania
    • Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości
  2. Regulowanie stanów prawnych nieruchomości

Wymagania:

Warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
  • Nieposzlakowana opinia
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Niezbędne

  • Znajomość przepisów:
    1. ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie Gminy i zmianie kodeksu cywilnego
    2. ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali
    3. ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami
    4. z zakresu regulowania stanów prawnych nieruchomości
  • umiejętność obsługi komputera (Microsoft Word, Excel))
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność skutecznego komunikowania oraz publicznego prezentowania stanowiska
  • poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania
  • dyspozycyjność

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe na stanowisku administratora budynków mieszkalnych minimum pół roku
  • posiadanie licencji zarządcy nieruchomości

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • curriculum vitae,
  • list motywacyjny,
  • dokumenty potwierdzające uzyskany poziom wykształcenia,
  • kserokopia dowodu osobistego
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i korzystaniu pełni praw publicznych
  • dokumenty potwierdzające spełnienie przez kandydata określonych wymagań warunkujących dopuszczenie do udziału w naborze, niezbędnych i dodatkowych
  • opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada)

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Administracji Nieruchomościami Łódź-Bałuty „Bałuty Nowe” ul. Sędziowska 16 w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko administratora”

w terminie do dnia 20.11.2006 r.

Dokumenty, które wpłyną do AN-u po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty należy opatrzyć klauzulą “wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)


Informację wprowadził(a): Bogusława Jagusiak (2007-03-30)
Rejestr zmian | Statystyka | Liczba odwiedzin: 473
Redakcja     Administracja     Wykonanie:  P®ESTO