Strona głównaKontaktDodaj do ulubionychZnajdźMapa serwisuPowiększ tekstZmniejsz tekst
Strona główna
 
Menu
Polityka prywatności i plików cookies
Informacja UMŁ
Opłata skarbowa
Podatki lokalne
Odbiór dowodu osobistego
Biuro Rzeczy Znalezionych
Nieodpłatna pomoc prawna
e-urząd
Praca
Oświadczenia majątkowe
Jednostki pomocnicze Miasta (osiedla)
Organizacje pozarządowe
Dla inwestora
Informacje dla osób niepełnosprawnych
Miejski Rzecznik Konsumentów
Budżet Miasta
Dokumenty strategiczne
Spółki z udziałem Miasta
Rejestry, ewidencje, archiwa
Konsultacje społeczne
Otwarte dane
Instrukcja obsługi
Ponowne wykorzystywanie
Redakcja BIP
Kontakt z UMŁ
Serwis internetowy UMŁ
Podinspektor/inspektor ds. obsługi finansowej jednostek pomocniczych w Oddziale ds. Jednostek Pomocniczych w Biurze ds. Partycypacji Społecznej w Departamencie Komunikacji Społecznej i Zdrowia<<

2017-05-17

Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź,

ogłasza nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze

podinspektor/inspektor
ds. obsługi finansowej jednostek pomocniczych
w Oddziale ds. Jednostek Pomocniczych
w Biurze ds. Partycypacji Społecznej
w Departamencie Komunikacji Społecznej i Zdrowia

Wymiar czasu pracy: 1 etat – pełen wymiar czasu pracy
Numer ewidencyjny naboru: 75/DKZ-BPS.I/2/V/2017
Data publikacji ogłoszenia: 17 maja 2017 roku
Termin składania ofert: 29 maja 2017 roku
Informacja o wskaźniku zatrudnienia
osób niepełnosprawnych: < 6%

Warunki pracy na stanowisku:

  • siedziba Biura – ul. Piotrkowska 115 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu),
  • siedziba Oddziału ds. Jednostek Pomocniczych ul. Piotrkowska 104 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu),
  • lokalizacje Oddziału:
    • ul. Zachodnia 47 (budynek jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu),
    • al. Politechniki 32 (budynek jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu),
    • ul. Krzemieniecka 2B (budynek jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu),
    • ul. Piotrkowska 153 (budynek jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu),
    • al. Piłsudskiego 100 (budynek jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu),
  • praca przy komputerze,
  • praca w pozycji siedzącej,
  • możliwa praca poza siedzibą Biura.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

  • udział w opracowywaniu projektów planów finansowych jednostek pomocniczych, sprawozdań z jego wykonania, przygotowywanie wniosków o dokonanie zmian w tych planach oraz prowadzenie zbioru planów,
  • sporządzanie informacji opisowych z wykonania budżetu w zakresie wydatków jednostek pomocniczych,
  • prowadzenie ewidencji księgowej jednostek pomocniczych: sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, uzgadnianie wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, uzgadnianie zgodności wydatkowanych środków finansowych z planem finansowym, uzgadnianie zaangażowania wydatków budżetowych jednostek pomocniczych, uzgadnianie zaangażowania wydatków budżetowych jednostek pomocniczych,
  • prowadzenie rejestru zamówień publicznych, do których ustawy Prawo zamówień publicznych nie stosuje się,
  • współdziałanie z Wydziałem Księgowości w zakresie obsługi księgowej jednostek pomocniczych,
  • sporządzanie sprawozdań z realizacji wydatków jednostek pomocniczych,
  • pozyskiwanie opinii prawnej w zakresie obsługi finansowej,
  • przygotowywanie planów wydatków Biura i sporządzanie sprawozdań z jego wykonania,
  • udzielanie informacji dotyczących planów finansowych jednostek pomocniczych, komórkom organizacyjnym Urzędu Miasta Łodzi i miejskim jednostkom organizacyjnym,
  • wykonywanie na polecenie przełożonych - innych zadań Oddziału oraz zadań zleconych Oddziałowi, pozostających w zakresie jego właściwości.

Wymagania niezbędne/konieczne:

  • obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie: na stanowisko podinspektora-minimum średnie, na stanowisko inspektora-wyższe,
  • staż pracy: w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem średnim wymagany jest minimum 3-letni staż pracy, w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem wyższym staż pracy nie jest wymagany, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest minimum 3-letni staż pracy,
  • znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny,
  • znajomość uchwał Rady Miejskiej w Łodzi: w sprawie Statutu Miasta Łodzi, w sprawie nadania statutów jednostkom pomocniczym Miasta Łodzi –osiedlom,
  • znajomość zarządzeń Prezydenta Miasta Łodzi dotyczących jednostek pomocniczych,
  • znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Łodzi,
  • znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
  • znajomość Strategii Zintegrowanego Rozwoju Łodzi 2020+,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office),
  • umiejętność przygotowywania planów i sprawozdań,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  • ukończone kursy/szkolenia w zakresie księgowości i/lub finansów,
  • doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem rozliczeń finansowych.

Oferta kandydata musi zawierać:

  • CV wraz z listem motywacyjnym,
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wymagany druk kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Łodzi),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe, ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje,
  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
  • w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  • oświadczenia stanowiące załącznik nr 3 do Procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Łodzi oraz powołania Komisji ds. Naboru wprowadzona zarządzeniem Nr 6081/VI/14 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 7 kwietnia 2014 r. (wymagany druk oświadczeń do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Łodzi):
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej* (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego),
    • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
    • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
  • dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):
    • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
    • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
    • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
    • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.

W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego.

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: „Nabór Nr 75/DKZ-BPS.I/2/V/2017” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:

Urząd Miasta Łodzi
Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w Departamencie Obsługi i Administracji,
ul. Piotrkowska 110 (wejście od Pasażu Schillera), 90-926 Łódź,
Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami,

w terminie do dnia: 29 maja 2017 roku

Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd (datę wpływu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.

Nabór realizowany jest zgodnie z procedurą określoną szczegółowo w zarządzeniu Nr 6081/VI/14 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 7 kwietnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia „Procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Łodzi oraz powołania Komisji ds. Naboru”.

Przewodniczący
Komisji ds. Naboru
Barbara Mrozowska – Nieradko


Źródło: Departament Prezydenta, Biuro ds. Zarządzania Kadrami
Informację wprowadził(a): Małgorzata Pająk (2017-05-17)
Rejestr zmian | Statystyka | Liczba odwiedzin: 590
Redakcja     Administracja     Wykonanie:  P®ESTO