Strona głównaKontaktDodaj do ulubionychZnajdźMapa serwisuPowiększ tekstZmniejsz tekst
Strona główna
 
Menu
Polityka prywatności i plików cookies
Informacja UMŁ
Opłata skarbowa
Podatki lokalne
Odbiór dowodu osobistego
Biuro Rzeczy Znalezionych
Nieodpłatna pomoc prawna
e-urząd
Praca
Oświadczenia majątkowe
Jednostki pomocnicze Miasta (osiedla)
Organizacje pozarządowe
Dla inwestora
Informacje dla osób niepełnosprawnych
Miejski Rzecznik Konsumentów
Budżet Miasta
Dokumenty strategiczne
Spółki z udziałem Miasta
Rejestry, ewidencje, archiwa
Konsultacje społeczne
Otwarte dane
Instrukcja obsługi
Ponowne wykorzystywanie
Redakcja BIP
Kontakt z UMŁ
Serwis internetowy UMŁ
Wydziały<<

Biuro Promocji Zatrudnienia i Obsługi Działalności Gospodarczej
Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź
tel.: +48 (42) 638-44-44, +48 (42) 638-47-00 (sekretariat)
fax: +48 (42) 638-44-85

Godziny pracy:
Poniedziałek, Środa - Piątek od 8.00 do 16.00
Wtorek od 9.00 do 17.00

Dyrekcja:
dyrektor Piotr Bors, pokój: 103, I piętro, tel.: +48 (42) 638-47-00
zastępca dyrektora Marcin Derengowski, pokój: 205, II piętro, tel.: +48 (42) 638 47 00
zastępca dyrektora Beata Strzelecka, pokój: 103, I piętro, tel.: +48 (42) 638-47-00

Dyrektor przyjmuje interesantów:
w każdy wtorek od godziny 9.00 do 12.00 oraz od godz. 14.00 do 17.00

Zadania:
  1. podejmowanie działań na rzecz aktywizacji lokalnego rynku pracy;
  2. wyznaczanie podmiotów, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna osób skazanych;
  3. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem oraz cofaniem zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych;
  4. udzielanie i cofanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką osobową;
  5. udzielanie i cofanie osobom fizycznym licencji w zakresie krajowego transportu drogowego rzeczy;
  6. wydawanie zaświadczeń potwierdzających prowadzenie krajowych przewozów drogowych na potrzeby własne jako działalności pomocniczej w stosunku do podstawowej działalności gospodarczej;
  7. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o swobodzie działalności gospodarczej;
  8. prowadzenie spraw dotyczących realizacji programu współpracy administracyjnej w ramach Systemu Wymiany Informacji na Rynku Wewnętrznym Unii Europejskiej (IMI);
  9. podejmowanie i koordynowanie działań mających na celu pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania na realizacje projektów w zakresie aktywizacji zawodowej, podwyższania jakości kapitału ludzkiego oraz promocji zatrudnienia i przedsiębiorczości.

Wewnętrzne komórki organizacyjne:

Oddział Ewidencji Działalności Gospodarczej

    Oddział Licencji i Zezwoleń

      Oddział Projektów Własnych

        Oddział ds. Polityki Rynku Pracy

          Zespół Ekonomiczno-Administracyjny

            Informację opracował(a): Tomasz Wilk (2015-07-01)
            Informację zmodyfikował(a): Tomasz Wilk (2015-08-31)
            Rejestr zmian | Statystyka | Liczba odwiedzin: 3664495
            Redakcja     Administracja     Wykonanie:  P®ESTO