Strona głównaKontaktDodaj do ulubionychZnajdźMapa serwisuPowiększ tekstZmniejsz tekst
Strona główna
 
Menu
Polityka prywatności i plików cookies
Informacja UMŁ
Opłata skarbowa
Podatki lokalne
Odbiór dowodu osobistego
Biuro Rzeczy Znalezionych
Nieodpłatna pomoc prawna
e-urząd
Praca
Oświadczenia majątkowe
Jednostki pomocnicze Miasta (osiedla)
Organizacje pozarządowe
Dla inwestora
Informacje dla osób niepełnosprawnych
Miejski Rzecznik Konsumentów
Budżet Miasta
Dokumenty strategiczne
Spółki z udziałem Miasta
Rejestry, ewidencje, archiwa
Konsultacje społeczne
Otwarte dane
Instrukcja obsługi
Ponowne wykorzystywanie
Redakcja BIP
Kontakt z UMŁ
Serwis internetowy UMŁ
Informacja UMŁ<<

Urząd Miasta Łodzi
Departament Obsługi i Administracji
Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami
Oddział ds. Informacyjno–Kancelaryjnej Obsługi Mieszkańców / Oddział Call Center

  1. Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami
    Łódź, ul. Piotrkowska 110 (wejście od al. Schillera)
    tel.: +48 (42) 272-63-41
    godziny pracy:
    poniedziałek – piątek od godz. 8.00 do godz. 19.00;
    sobota od godz. 9.00 do godz. 13.00


  2. Telefoniczna informacja UMŁ
    tel.: +48 (42) 638-44-44
    godziny pracy:
    poniedziałek – piątek od godz. 8:00-17:00;
    sobota 9:00-13:00


  3. Informacja UMŁ:

  4. Łódź, ul. Piotrkowska 104
    godziny pracy:
    w poniedziałek, środę, czwartek, piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00;
    we wtorek od godz. 9.00 do godz. 17.00;


  5. Łódź, ul. Zachodnia 47
    tel.: +48 (42) 638-50-04
    godziny pracy:
    w poniedziałek, środę, czwartek, piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00;
    we wtorek od godz. 9.00 do godz. 17.00;


  6. Łódź, al. Politechniki 32
    tel.: +48 (42) 638-58-24
    godziny pracy:
    w poniedziałek, środę, czwartek, piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00;
    we wtorek od godz. 9.00 do godz. 17.00;


  7. Łódź, ul. Krzemieniecka 2 B
    tel.: +48 (42) 638-52-64
    godziny pracy:
    w poniedziałek, środę, czwartek, piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00;
    we wtorek od godz. 9.00 do godz. 17.00;


  8. Łódź, ul. Piotrkowska 153
    tel.: +48 (42) 638-57-08
    godziny pracy:
    w poniedziałek, środę, czwartek, piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00;
    we wtorek od godz. 9.00 do godz. 17.00;


  9. Łódź, al. Piłsudskiego 100
    tel.: +48 (42) 638-54-25
    godziny pracy:
    w poniedziałek, środę, czwartek, piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00;
    we wtorek od godz. 9.00 do godz. 17.00;


  10. Hipermarket E. Leclerc
    Łódź, ul. Inflancka 45
    tel.: +48 (42) 659-72-98, +48 (42) 638-55-28
    godziny pracy:
    poniedziałek - piątek od 9.00 do 17.00


Wykaz spraw załatwianych przez pracowników Łódzkiego Centrum Kontaktu z Mieszkańcami; (www.lckm.uml.lodz.pl):

  1. Udzielanie informacji z zakresu działania komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Łodzi i Miejskich Jednostek Organizacyjnych, wydawanie wniosków, druków i pomoc w ich wypełnieniu.


  2. Przyjmowanie wniosków, wydawanie dokumentów i udzielanie informacji w sprawach:
    1. dowodu osobistego
    2. wymeldowania z miejsca pobytu stałego dla obywateli RP i cudzoziemców
    3. wymeldowania z miejsca pobytu czasowego trwającego powyżej 3 miesięcy dla obywateli RP
    4. zgłoszenia wyjazdu za granicę na czas dłuższy niż 6 miesięcy
    5. zameldowania obywatela RP na pobyt stały
    6. zameldowania obywatela RP na pobyt czasowy
    7. zameldowania obywatela UE oraz cudzoziemca nie będącego obywatela UE na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące
    8. zameldowania obywatela UE oraz cudzoziemca nie będącego obywatelem UE na pobyt stały

  3. Przyjmowanie korespondencji adresowanej do komórek organizacyjnych UMŁ m.in:
    1. pism i wniosków
    2. deklaracji DO (deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami)
    3. wniosków o wydanie odpisów z akt urzędu stanu cywilnego
    4. wniosków o wymianę prawa jazdy
    5. wniosków o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów.

  4. Potwierdzanie, przedłużanie lub unieważnianie profilu zaufanego


  5. Przyjmowanie wniosków o wydanie identyfikatorów oraz wydawanie identyfikatorów typu „M”, „S”, „T”, upoważniających do wjazdu na ul. Piotrkowską na odcinku od pl. Wolności do al. Mickiewicza /al. Piłsudskiego


  6. Przyjmowanie wniosków o wydanie oraz wydawanie Miejskiej Karty Seniora
Wykaz spraw załatwianych przez pracowników Informacji UMŁ:
  1. Udzielanie informacji z zakresu działania Urzędu Miasta Łodzi i Miejskich Jednostek Organizacyjnych, wydawanie wniosków, druków i pomoc w ich wypełnieniu.


  2. Z zakresu działania Wydziału Spraw Obywatelskich,
    1. Udzielanie informacji i wydawanie druków w sprawach:
      1. wymeldowania z miejsca pobytu stałego dla obywateli RP i cudzoziemców
      2. wymeldowania z miejsca pobytu czasowego trwającego powyżej 3 miesięcy dla obywateli RP
      3. zgłoszenia wyjazdu za granicę na czas dłuższy niż 6 miesięcy
      4. zameldowania obywatela RP na pobyt stały
      5. zameldowania obywatela RP na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące
      6. zameldowania obywatela UE oraz cudzoziemca nie będącego obywatelem UE na pobyt stały
      7. zameldowania obywatela UE oraz cudzoziemca nie będącego obywatelem UE na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące
      8. złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego

  3. Z zakresu działania Urzędu Stanu Cywilnego
    1. Przyjmowanie wniosków o wydanie odpisów z akt stanu cywilnego znajdujących się w archiwum Urzędu Stanu Cywilnego

  4. Z zakresu działania Wydziału Finansowego
    1. Przyjmowanie deklaracji DO (Deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami)

  5. Z zakresu działania Wydziału Gospodarki Komunalnej
    1. Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących utrzymania czystości i porządku na terenie miasta (np. „dzikie” wysypiska, zaśmiecone tereny, przepełnione kosze, nieporządek wokół pojemników i koszy na odpady),
    2. Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi (np. przepełnione lub zniszczone pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów),
    3. Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących nieprawidłowości w działaniu firm odbierających odpady komunalne,
    4. Zbiórka zużytych baterii.

  6. Z zakresu działania Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych
    1. Udzielanie informacji o zakładach opieki zdrowotnej funkcjonujących na terenie miasta oraz sposobie składania skarg i wniosków dotyczących udzielanych świadczeń zdrowotnych,
    2. Udzielanie informacji o Łódzkiej Karcie Dużej Rodziny i Ogólnopolskiej Karcie Dużej Rodziny,
    3. Udzielanie informacji, przyjmowanie wniosków o wydanie oraz wydawanie Miejskiej Karty Seniora,
    4. Wydawanie Pudełek życia.

  7. Z zakresu działania Wydziału Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów
    1. Przyjmowanie wniosków o wydanie prawa jazdy ze względu na zmianę danych.

  8. Z zakresu działania Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa
    1. Przyjmowanie wniosków o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów
    2. Przyjmowanie wniosków o wydanie zezwolenia na utrzymanie psów rasy uznanej za agresywną

Informację opracował(a): Joanna Bajerska (2014-06-26)


Źródło: Departament Obsługi i Administracji, Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami
Informację wprowadził(a): Sylwia Stańczyk (2007-03-30)
Informację zmodyfikował(a): Sylwia Stańczyk (2016-08-25)
Rejestr zmian | Statystyka | Liczba odwiedzin: 354334
Redakcja     Administracja     Wykonanie:  P®ESTO