Strona głównaKontaktDodaj do ulubionychZnajdźMapa serwisuPowiększ tekstZmniejsz tekst
Strona główna
 
Menu
Polityka prywatności i plików cookies
Informacja UMŁ
Opłata skarbowa
Podatki lokalne
Odbiór dowodu osobistego
Biuro Rzeczy Znalezionych
Nieodpłatna pomoc prawna
e-urząd
Praca
Oświadczenia majątkowe
Jednostki pomocnicze Miasta (osiedla)
Organizacje pozarządowe
Dla inwestora
Informacje dla osób niepełnosprawnych
Miejski Rzecznik Konsumentów
Budżet Miasta
Dokumenty strategiczne
Spółki z udziałem Miasta
Rejestry, ewidencje, archiwa
Konsultacje społeczne
Otwarte dane
Instrukcja obsługi
Ponowne wykorzystywanie
Redakcja BIP
Kontakt z UMŁ
Serwis internetowy UMŁ
Sprawy (według kategorii)<<

Udzielanie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości od osób prawnych oraz podatku od środków transportowych
Wymagane dokumenty:
  1. Wniosek podatnika – wniosek powinien być szczegółowo uzasadniony oraz zawierać argumenty i dowody na ich poparcie.
  2. W przypadku podatnika nie prowadzącego działalności gospodarczej – do wniosku należy dołączyć dokumenty finansowe świadczące o aktualnej sytuacji finansowej podatnika i oświadczenie o sytuacji rodzinnej, finansowej i majątkowej podatnika (wzór nr 1) oraz oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej (wzór nr 2).
  3. W przypadku podatników prowadzących działalność gospodarczą należy wskazać przeznaczenie wnioskowanej pomocy, a w przypadku występowania o pomoc de minimis należy złożyć:
    • dokumenty finansowe za okres 3 ostatnich lat obrotowych, sporządzane zgodnie z przepisami o rachunkowości, a w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, dodatkowo oświadczenie o sytuacji rodzinnej, finansowej i majątkowej podatnika (wzór nr 1)
    • informacje o wielkości uzyskanej pomocy de minimis lub jej braku (wzór nr 4)
    • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (wzór nr 3)
    • oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej w sektorze transportu (wzór nr 2) [w przypadku podatku od środków transportowych]
Forma i termin załatwienia sprawy:

Decyzja administracyjna wydana w terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku

Dokumenty do pobrania:
Szczegółowych informacji udziela:

Wydział Finansowy
Oddział Dochodów Podatkowych
ul. Sienkiewicza 5
90-113 Łódź
pokój: 136
telefon: +48 (42) 638-45-47

Źródło: Departament Finansów Publicznych, Wydział Finansowy
Informację wprowadził(a): Tomasz Wilk (2008-01-03)
Informację zmodyfikował(a): Małgorzata Pająk (2017-03-23)
Rejestr zmian | Statystyka | Liczba odwiedzin: 2018198
Redakcja     Administracja     Wykonanie:  P®ESTO