Strona głównaKontaktDodaj do ulubionychZnajdźMapa serwisuPowiększ tekstZmniejsz tekst
Strona główna
 
Menu
Polityka prywatności i plików cookies
Informacja UMŁ
Opłata skarbowa
Podatki lokalne
Odbiór dowodu osobistego
e-urząd
Praca
Oświadczenia majątkowe
Jednostki pomocnicze Miasta (osiedla)
Organizacje pozarządowe
Dla inwestora
Informacje dla osób niepełnosprawnych
Miejski Rzecznik Konsumentów
Budżet Miasta
Dokumenty strategiczne
Spółki z udziałem Miasta
Rejestry, ewidencje, archiwa
Konsultacje społeczne
Wybory
Instrukcja obsługi
Ponowne wykorzystywanie informacji publicznych
Redakcja BIP
Kontakt z UMŁ
Serwis internetowy UMŁ
Podinspektor w Zespole ds. Organizacyjno-Administracyjnych i Inwestycji w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Departamencie Infrastruktury i Lokali<<

2013-01-22

Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź,
ogłasza nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze

podinspektor
w Zespole ds. Organizacyjno-Administracyjnych i Inwestycji
w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa
w Departamencie Infrastruktury i Lokali

Wymiar czasu pracy: 1 etat – pełen wymiar czasu pracy
Numer ewidencyjny naboru: 9/DIL-OŚR.X/1/I/2013
Data publikacji ogłoszenia: 22 stycznia 2013 roku
Termin składania ofert: 1 luty 2013 roku
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: < 6%

Warunki pracy na stanowisku:
  • siedziba Zespołu – ul. Piłsudskiego 100, IV p. (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu),
  • praca przy komputerze,
  • praca w pozycji siedzącej.

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

  • rozliczanie nakładów poniesionych na realizację zadań inwestycyjnych po zakończeniu ich realizacji,
  • weryfikacja sprawozdań z realizacji planu finansowego jednostki organizacyjnej nadzorowanej przez Wydział, ocena wykonania planu, sporządzanie bieżących informacji o zagrożeniach lub stwierdzonych nieprawidłowościach,
  • prowadzenie spraw związanych ze zmianami planów finansowych Wydziału oraz nadzorowanej jednostki, weryfikacja formalna, rachunkowa i opiniowanie wniosków w sprawie zmiany planów,
  • kontrola formalna i rachunkowa dowodów do wpłaty realizowanych przez Wydział,
  • prowadzenie spraw kadrowych Wydziału, w tym obsługa Podsystemu Kadrowo-Płacowego „Magistrat 2000” w zakresie bieżącego wprowadzania danych dotyczących absencji i godzin pracy pracowników Wydziału,
  • bieżąca aktualizacja wykazu zadań realizowanych przez Wydział,
  • prowadzenie całości spraw związanych z przyjmowaniem skarg i wniosków, prowadzenie rejestru skarg i wniosków, analizowanie sposobu ich załatwiania oraz prowadzenie książki kontroli.

Wymagania niezbędne/konieczne:

  • obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie wyższe z zakresu zespołu kierunków studiów ekonomicznych,
  • wiedza z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości, Prawo ochrony środowiska w części dotyczącej opłat za korzystanie ze środowiska, Kodeks pracy,
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
  • umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Oferta kandydata musi zawierać:

  • CV wraz z listem motywacyjnym podpisane odręcznie (brak własnoręcznego podpisu na wymienionych dokumentach powoduje niespełnienie wymagań formalnych),
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje,
  • w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego* lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej*,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne*,
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)*.

* Druki oświadczeń do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Łodzi

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem:
„Nabór Nr 9/DIL-OŚR.X/1/I/2013.”, należy składać osobiście lub przesyłać na adres:

Urząd Miasta Łodzi
Kancelaria Urzędu,
Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w Departamencie Obsługi i Administracji (parter),
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104

w terminie do dnia: 1 luty 2013 roku

Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd (datę wpływu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.

Nabór realizowany jest zgodnie z procedurą określoną szczegółowo w zarządzeniu Nr 2394/VI/12 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 18 czerwca 2012 r. w sprawie powołania Komisji ds. Naboru oraz wprowadzenia Procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Łodzi i wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.

Przewodniczący
Komisji ds. Naboru
Barbara Mrozowska-Nieradko


Źródło: Departament Prezydenta, Biuro ds. Zarządzania Kadrami
Informację wprowadził(a): Piotr Kawecki (2013-01-22)
Rejestr zmian | Statystyka | Liczba odwiedzin: 2467
Redakcja     Administracja     Wykonanie:  P®ESTO