Strona głównaKontaktDodaj do ulubionychZnajdźMapa serwisuPowiększ tekstZmniejsz tekst
Strona główna
 
Menu
Polityka prywatności i plików cookies
Informacja UMŁ
Opłata skarbowa
Podatki lokalne
Odbiór dowodu osobistego
Biuro Rzeczy Znalezionych
Nieodpłatna pomoc prawna
e-urząd
Praca
Oświadczenia majątkowe
Jednostki pomocnicze Miasta (osiedla)
Organizacje pozarządowe
Dla inwestora
Informacje dla osób niepełnosprawnych
Miejski Rzecznik Konsumentów
Budżet Miasta
Dokumenty strategiczne
Spółki z udziałem Miasta
Rejestry, ewidencje, archiwa
Konsultacje społeczne
Otwarte dane
Instrukcja obsługi
Ponowne wykorzystywanie
Redakcja BIP
Kontakt z UMŁ
Serwis internetowy UMŁ
Projekt „Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi” <<

2013-11-06

Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego
Projekt pn. „Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi” jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Projekt pn. Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Całkowita wartość Projektu: 919 880,00 PLN; wartość dofinansowania: 781 898,00 PLN; wkład własny: 137 982,00 PLN.

Okres realizacji projektu: wrzesień 2013 - grudzień 2014

Celem głównym projektu jest zachęcenie do studiowania w Łodzi poprzez promocję programu Młodzi w Łodzi oraz zalet Miasta i Łódzkich uczelni.

Pierwszym celem pośrednim projektu jest zachęcenie młodych ludzi do wiązania swojej przyszłości z Łodzią oraz budowanie pozytywnego wizerunku Miasta, sprzyjającego rozwojowi zawodowemu.

Kolejnym celem pośrednim jest promocja marki Miasta Łodzi poprzez wzmocnienie jego wizerunku jako silnego ośrodka akademickiego, sprzyjającego dalszemu rozwojowi kariery zawodowej.

Działania realizowane w ramach projektu:

  • Realizacja aplikacji internetowej – Test kompetencyjny
    Opracowany test pomoże wybrać kierunek studiów najbardziej zgodny z profilem osobowościowym osoby wypełniającej.
  • Realizacja łódzkiej gry komputerowej
    Gra będzie zapoznawała z historią, zabytkami, atrakcjami kulturalnymi i rekreacyjnymi, uczelniami, pracodawcami itp. Grafika gry będzie w atrakcyjny sposób prezentować charakterystyczne łódzkie miejsca.
  • Realizacja spotu zachęcającego do studiowania w Łodzi
    30-sekundowy spot reklamowy będzie zachęcał do studiowania w Łodzi, prezentując lokalne uczelnie, możliwości pracy i kariery oraz ofertę kulturalno-rekreacyjną.
  • Ogólnopolska kampania wizerunkowa programu Młodzi w Łodzi
    Kampania będzie zachęcała do studiowania w Łodzi poprzez prezentację inicjatyw programu. Obejmie ogłoszenia na 300 billboardach w Łodzi oraz miastach szeroko rozumianego obszaru oddziaływania łódzkiego ośrodka akademickiego. Przewiduje się również umieszczenie ogłoszeń na citylightach i ekranach LED w szkołach ponadgimnazjalnych.
  • Przeprowadzenie kampanii internetowej, zakładającej promocję programu Młodzi w Łodzi na stronach dedykowanych grupie docelowej oraz szeroką kampanię wizerunkową w najbardziej popularnych portalach ogólnopolskich i społecznościowych, obejmującą emisję spotu zachęcającego do studiowania w Łodzi, zamieszczenie banerów, artykułów sponsorowanych, linków do strony programu.
  • Zamieszczenie informacji w prasie - reklamy lub artykuły sponsorowane umieszczone będą w dodatkach edukacyjnych najpopularniejszych ogólnopolskich dzienników.
  • Opracowanie i druk planera akademickiego tj. kalendarza studenckiego obejmującego rok akademicki.
  • Wydanie informatora prezentującego inicjatywy programu Młodzi w Łodzi oraz zachęcającego do studiowania w Łodzi poprzez prezentację łódzkich uczelni, łódzkich pracodawców oraz oferty kulturalnej, rozrywkowej i sportowej Miasta.
  • Wykonanie gadżetów reklamowych
  • Eventy promocyjne zachęcające do studiowania w Łodzi.
    Eventy zorganizowane będą dla maturzystów w Łodzi oraz miastach szeroko rozumianego regionu łódzkiego (Częstochowa, Kielce, Radom, Kalisz, Płock, Bełchatów, Łowicz, Piotrków Tryb., Rawa Mazowiecka, Kutno, Pabianice, Sieradz, Łowicz, Brzeziny, Tomaszów Maz.). Będą polegać na wizytowaniu wymienionych miejscowości obrandowanym i specjalnie wyposażonym autokarem, w którym przedstawiane będą prezentacje multimedialne oraz spoty zachęcające do studiowania w Łodzi, a także użyte zostaną wszystkie wymienione wyżej środki marketingowe.
  • Realizacja badania postrzeganie marki Młodzi w Łodzi wśród grupy docelowej.
    Badanie przeprowadzone zostanie na reprezentatywnej grupie studentów, nie pochodzących z Łodzi. Posłuży weryfikacji dotychczasowych działań prowadzonych w ramach programu Młodzi w Łodzi oraz wytyczenia nowych działań.

Zakładane rezultaty projektu:

  • Liczba promowanych „marek” lokalnych lub regionalnych – 2 szt. (W ramach projektu promowane będą marki Młodzi w Łodzi oraz Miasto Łódź. Marka Młodzi w Łodzi została stworzona jako narzędzie do promowania dobrego wizerunku miasta, przez co działania promocyjne w obrębie jednej marki są nierozerwalnie powiązane z promowaniem drugiej).
  • Liczba przeprowadzonych badań rynkowych i marketingowych , ekspertyz lub innych analiz w zakresie budowania marki produktu – 1 szt.

Biuro Projektu:
Urząd Miasta Łodzi
Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy
Departament Architektury i Rozwoju
al. Politechniki 32
93-590 Łódź
tel.: +48 (42) 638-47-00
fax: +48 (42) 638-44-85
e-mail: biuro.rozwoju@uml.lodz.pl


Źródło: Departament Architektury i Rozwoju, Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy
Informację opracował(a): Kamil Fabjanowski (2013-11-05)
Informację wprowadził(a): Katarzyna Kraśniewska (2013-11-06)
Rejestr zmian | Statystyka | Liczba odwiedzin: 1292
Redakcja     Administracja     Wykonanie:  P®ESTO