Metryka strony i historia zmian
Obsługa informacyjno-kancelaryjna Urzędu Miasta Łodzi
Urząd Miasta Łodzi
Departament Organizacji Urzędu i Obsługi Mieszkańców
Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami
Oddział ds. Informacyjno-Kancelaryjnej Obsługi Mieszkańców /Oddział Call Center
- Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami
Sala obsługi
Łódź, ul. Piotrkowska 110 (wejście od al. Schillera)
tel.: +48 (42) 272-63-41, email: zkm@uml.lodz.pl
godziny pracy:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00;
wtorek od godz. 8.00 do godz. 17.00 - Call Center - telefoniczna informacja UMŁ
tel.: +48 (42) 638-44-44
godziny pracy:
poniedziałek, środa, czwartek, piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00;
wtorek od godz. 8.00 do godz. 17.00
Punkty informacyjno-kancelaryjne UMŁ:
- Łódź, ul. Zachodnia 47
tel.: +48 (42) 638-50-35
godziny pracy:
w poniedziałek, środę, czwartek, piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00;
we wtorek od godz. 8.00 do godz. 17.00 - Łódź, al. Politechniki 32
tel.: +48 (42) 638-58-24
godziny pracy:
w poniedziałek, środę, czwartek, piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00;
we wtorek od godz. 8.00 do godz. 17.00 - Łódź, ul. Krzemieniecka 2 B
tel.: +48 (42) 638-52-64
godziny pracy:
w poniedziałek, środę, czwartek, piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00;
we wtorek od godz. 8.00 do godz. 17.00 - Łódź, al. Piłsudskiego 100
tel.: +48 (42) 638-54-25
godziny pracy:
w poniedziałek, środę, czwartek, piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00;
we wtorek od godz. 8.00 do godz. 17.00
Punkty kancelaryjne UMŁ:
- Łódź, ul. Piotrkowska 104, budynek B
godziny pracy:
w poniedziałek, środę, czwartek, piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00;
we wtorek od godz. 8.00 do godz. 17.00 - Łódź, ul. Sienkiewicza 5
godziny pracy:
w poniedziałek, środę, czwartek, piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00;
we wtorek od godz. 8.00 do godz. 17.00
Wykaz spraw załatwianych w sali obsługi Łódzkiego Centrum Kontaktu z Mieszkańcami (www.lckm.uml.lodz.pl):
- Udzielanie informacji z zakresu działania komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Łodzi i Miejskich Jednostek Organizacyjnych, wydawanie wniosków, druków i pomoc w ich wypełnieniu.
- Przyjmowanie wniosków, pism, dokumentów skierowanych do każdej komórki organizacyjnej UMŁ.
- Przyjmowanie wniosków, wydawanie dokumentów i udzielanie informacji w sprawach dowodu osobistego,
- Potwierdzanie, przedłużanie lub unieważnianie profilu zaufanego.
- Przyjmowanie wniosków o wydanie identyfikatorów oraz wydawanie identyfikatorów typu „M”, „S”, „T”, „R”, „G”, upoważniających do wjazdu na ul. Piotrkowską na odcinku od pl. Wolności do al. Mickiewicza /al. Piłsudskiego.
- Przyjmowanie wniosków o wydanie odpisów z akt stanu cywilnego znajdujących się w archiwum Urzędu Stanu Cywilnego.
- Przyjmowanie wniosków o wydanie prawa jazdy ze względu na zmianę danych.
- Przyjmowanie wniosków o wydanie oraz wydawanie Łódzkiej Karty Dużej Rodziny.
- Przyjmowanie wniosków o wydanie oraz wydawanie Karty Dużej Rodziny - ogólnopolskiej.
- Wydawanie Pudełek Życia.
- Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących utrzymania czystości i porządku na terenie miasta (np. „dzikie” wysypiska, zaśmiecone tereny, przepełnione kosze, nieporządek wokół pojemników i koszy na odpady).
- Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi
(np. przepełnione lub zniszczone pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów). - Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących nieprawidłowości w działaniu firm odbierających odpady komunalne.
- Wydawanie bezpłatnych woreczków na psie nieczystości.
Wykaz spraw załatwianych w punktach informacyjno-kancelaryjnych UMŁ:
- Udzielanie informacji z zakresu działania komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Łodzi i Miejskich Jednostek Organizacyjnych, wydawanie wniosków, druków i pomoc w ich wypełnieniu.
- Przyjmowanie wniosków, pism, dokumentów skierowanych do każdej komórki organizacyjnej UMŁ.
- Wydawanie dokumentów i udzielanie informacji w sprawach:
- dowodu osobistego,
- zameldowania na pobyt stały obywatela RP i cudzoziemca,
- zameldowania na pobyt czasowy obywatela RP i cudzoziemca,
- wymeldowania z miejsca pobytu stałego obywatela RP i cudzoziemca,
- wymeldowania z miejsca pobytu czasowego obywatela RP i cudzoziemca,
- zgłoszenia wyjazdu z kraju z zamiarem stałego pobytu poza granicami RP,
- zgłoszenia wyjazdu za granicę na czas dłuższy niż 6 miesięcy i zgłoszenia powrotu z tego wyjazdu,
- wydawania zaświadczeń z rejestru mieszkańców,
- nadania numeru PESEL.
- Przyjmowanie wniosków o wydanie odpisów z akt stanu cywilnego znajdujących się w archiwum Urzędu Stanu Cywilnego.
- Przyjmowanie wniosków o wydanie prawa jazdy ze względu na zmianę danych.
- Wydawanie Pudełek Życia.
- Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących utrzymania czystości i porządku na terenie miasta (np. „dzikie” wysypiska, zaśmiecone tereny, przepełnione kosze, nieporządek wokół pojemników i koszy na odpady).
- Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi (np. przepełnione lub zniszczone pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów).
- Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących nieprawidłowości w działaniu firm odbierających odpady komunalne.
- Wydawanie bezpłatnych woreczków na psie nieczystości.