Szanowni Państwo,
Informujemy, że sprawy związane z dowodami osobistymi oraz ewidencją ludności można załatwić w następujących lokalizacjach:
- al. Piłsudskiego 100
- ul. Piotrkowska 110
- ul. Smugowa 26a i 30/32
wyłącznie po wcześniejszym zarezerwowaniu wizyty.
Rezerwacji można dokonać za pomocą formularza online wizyty.uml.lodz.pl (wybierając zakładkę Urząd Miasta Łodzi/Wydział Spraw Obywatelskich i Komunikacji, następnie Oddział i lokalizację, w której ma być wykonana rezerwacja, właściwą usługę oraz wolny termin i godzinę) lub telefonicznie pod numerem telefonu +42 638-44-44.
System rezerwacji wizyt ma być wygodnym rozwiązaniem pozwalającym na uniknięcie kolejek i szybkie załatwienie swoich spraw urzędowych.
Uwaga!
W przypadku braku możliwości osobistego stawiennictwa w Urzędzie Miasta Łodzi w celu złożenia wniosku i odbioru dowodu osobistego spowodowanego chorobą lub niepełnosprawnością należy zgłosić ten fakt pracownikom Oddziału Dowodów Osobistych i Ewidencji Ludności, którzy zapewnią przyjęcie wniosku lub wydanie dowodu osobistego w miejscu pobytu tej osoby.
W powyższej sprawie należy kontaktować się pod numerami telefonu:
+42 638-54-12 lub +42 638-53-08
Opisy procedur dotyczących obsługi mieszkańców w zakresie spraw związanych z dowodami osobistymi