Urząd Miasta Łodzi BIP UMŁ

UWAGA! To nieaktualna wersja strony, wyświetlana w przeszłości od 10.01.2018 13:36 do 10.01.2018 13:40.
W celu przejścia do aktualnej wersji strony kliknij tutaj.

Oferty pracy w UMŁ na stanowiskach urzędniczych

Oferty pracy w UMŁ:r

W przypadku zaistnienia potrzeby zatrudnienia pracowników na wolnych stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Łodzi, każdorazowo przeprowadzany jest otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na dane stanowisko.

Ze względu na obowiązującą procedurę naboru, wynikającą z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.), Urząd Miasta Łodzi będzie rozpatrywał wyłącznie oferty pracy kandydatów, które wpłynęły w związku z ogłoszonymi naborami na wolne stanowiska urzędnicze, umieszczanymi w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Łodzi, 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104.

Oferty pracy należy składać bądź przesyłać do Urzędu Miasta Łodzi w formie w zakresie i na warunkach określanych w ogłoszeniach o naborach.

Pliki do pobrania:

Obowiązujące dokumenty, które należy załączać do składanych ofert pracy:

Ogłoszenia o naborach na wolne stanowiska urzędniczew Urzędzie Miasta Łodzi (2018)

Podinspektor/inspektor ds. budżetu i ewidencji majątku miasta w Oddziale Ekonomiczno-Windykacyjnym w Wydziale Dysponowania Mieniem w Departamencie Gospodarowania Majątkiem
Data publikacji:10.01.2018
Numer ewidencyjny:8/DM-DM.II/2/I/2018
Ogłoszenie:

Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź,
ogłasza nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze

podinspektor/inspektor 
ds. budżetu i ewidencji majątku miasta 
w Oddziale Ekonomiczno-Windykacyjnym 
w Wydziale Dysponowania Mieniem 
w Departamencie Gospodarowania Majątkiem


Wymiar czasu pracy:1 etat – pełen wymiar czasu pracy
Numer ewidencyjny naboru:8/DM-DM.II/2/I/2018 
Data publikacji ogłoszenia:10 stycznia 2018 roku
Termin składania ofert:22 stycznia 2018 roku
Informacja o wskaźniku zatrudnieniaosób niepełnosprawnych:< 6%


Warunki pracy na stanowisku:

  • siedziba Wydziału – ul. Piotrkowska 104 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu),
  • praca przy komputerze,
  • praca w pozycji siedzącej,możliwa praca poza siedzibą Oddziału.


Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

  • prowadzenie spraw budżetowych Wydziału, w tym między innymi:
    • opracowywanie materiałów planistycznych do projektu budżetu,
    • sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu przez Wydział,
    • wnioskowanie w sprawie zmian w budżecie i planach finansowych,
    • bieżący monitoring wykonania budżetu,
  • prowadzenie spraw dotyczących rozliczania wydatków i dochodów, w tym między innymi:
    • kontrola formalno-rachunkowa faktur/wydatków,
    • sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe Wydziału,
    • prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków według szczegółowej klasyfikacji,
  • prowadzenie ewidencji analitycznej składników aktywów trwałych miasta przeznaczonych do dalszego zagospodarowania, potwierdzanie sald środków trwałych przekazanych do użytkowania podmiotom zewnętrznym, prowadzenie inwentaryzacji niezagospodarowanego majątku ujętego w ewidencji Wydziału,
  • wystawianie faktur z tytułu dzierżaw i bezumownego korzystania z nieruchomości miasta i Skarbu Państwa oraz z tytułu użytkowania wieczystego i służebności nieruchomości Skarbu Państwa, wykonywanie na polecenie przełożonych innych zadań Oddziału oraz zadań zleconych Oddziałowi, pozostających w zakresie jego właściwości.


Wymagania niezbędne/konieczne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe,
  • staż pracy: w przypadku stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest minimum 3-letni staż pracy,
  • znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości, o podatku od towarów i usług (wybrane zagadnienia),o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych,
  • znajomość przepisów prawa miejscowego w zakresie niezbędnym na stanowisku,
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
  • znajomość Strategii Zintegrowanego Rozwoju Łodzi 2020+,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych.


Wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia lub finanse i rachunkowość,
  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej.


Oferta kandydata musi zawierać:

  • CV wraz z listem motywacyjnym,
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wymagany druk kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Łodzi),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie – dyplom ukończenia studiów wyższych (w przypadku złożenia w ofercie aplikacyjnej innego dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Oddziale Spraw Osobowych oryginał dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę), ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje,
  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902, z późn. zm.),
  • oświadczenia stanowiące załącznik nr 3 do Procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Łodzi wprowadzonej zarządzeniem Nr 6755/VII/17 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 23 sierpnia 2017 r. (wymagany druk oświadczeń do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Łodzi):
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub kserokopia dokumentu tożsamości potwierdzającego posiadane przez kandydata obywatelstwo,
    • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
    • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):
    • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
    • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
    • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
    • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.


W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego.


Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: „Nabór Nr 8/DM-DM.II/2/I/2018” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:

Urząd Miasta Łodzi
Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w Departamencie Obsługi i Administracji,
ul. Piotrkowska 110 (wejście od Pasażu Schillera), 90-926 Łódź,
Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami,

w terminie do dnia: 22 stycznia 2018 roku

Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd (datę wpływu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.


Nabór realizowany jest zgodnie z procedurą określoną szczegółowo w zarządzeniu Nr 6755/VII/17 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 23 sierpnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia Procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Łodzi oraz powołania Komisji ds. Naboru.


Przewodniczący
Komisji ds. Naboru


Barbara Mrozowska-Nieradko

Termin składania ofert:22.01.2018
Podinspektor/inspektor ds. wydawania opinii urbanistycznych w Oddziale Opinii Urbanistycznych w Biurze Architekta Miasta w Departamencie Architektury i Rozwoju
Data publikacji:09.01.2018
Numer ewidencyjny:7/DAR-BAr.II/2/I/2018
Ogłoszenie:

Urząd Miasta Łodzi

ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź,

ogłasza nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze


podinspektor/inspektor

ds. wydawania opinii urbanistycznych

w Oddziale Opinii Urbanistycznych

w Biurze Architekta Miasta

w Departamencie Architektury i Rozwoju


Wymiar czasu pracy:1 etat – pełen wymiar czasu pracy

Numer ewidencyjny naboru:7/DAR-BAr.II/2/I/2018

Data publikacji ogłoszenia:9 stycznia 2018 roku 

Termin składania ofert:19 stycznia 2018 roku

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:< 6%


Warunki pracy na stanowisku:

  • siedziba Biura – ul. Piotrkowska 113, II piętro (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu),
  • praca przy komputerze,
  • praca w pozycji siedzącej,
  • w zależności od potrzeb – praca poza siedzibą Biura.


Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

  • sporządzanie wypisów i wyrysów z nieobowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Łodzi,
  • sporządzanie wypisów i wyrysów z nieobowiązującego Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Łodzi,
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi UMŁ w zakresie opinii urbanistycznych,
  • archiwizacja prowadzonych spraw,
  • sporządzanie opinii dotyczących zagospodarowania przestrzennego do postępowań administracyjnych i cywilno – prawnych na wniosek zainteresowanych podmiotów,
  • udostępnianie informacji publicznej,
  • wykonywanie na polecenie przełożonych – innych zadań Oddziału oraz zadań zleconych Oddziałowi, pozostających w zakresie jego właściwości.


Wymagania niezbędne/konieczne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie: na stanowisko podinspektora – minimum średnie, na stanowisko inspektora – wyższe,
  • staż pracy: w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem średnim wymagany jest minimum 3-letni staż pracy, w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem wyższym staż pracy nie jest wymagany, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest minimum 3-letni staż pracy, 
  • znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o dostępie do informacji publicznej, 
  • znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
  • znajomość Strategii Zintegrowanego Rozwoju Łodzi 2020+,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

 

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe o kierunku urbanistyka i architektura.
  • doświadczenie w pracy administracji publicznej.  


Oferta kandydata musi zawierać:

  • CV wraz z listem motywacyjnym,
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wymagany druk kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Łodzi),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - świadectwo ukończenia szkoły średniej i/lub dyplom ukończenia studiów wyższych (w przypadku złożenia w ofercie aplikacyjnej innego dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Oddziale Spraw Osobowych oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę), ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy tj. świadectwo/-a pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902, z późn. zm.),
  • oświadczenia stanowiące załącznik nr 3 do Procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze  w Urzędzie Miasta Łodzi wprowadzonej zarządzeniem Nr 6755/VII/17 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 23 sierpnia 2017 r. (wymagany druk oświadczeń do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Łodzi):
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo 
    • do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub kserokopia dokumentu tożsamości potwierdzającego posiadane przez kandydata obywatelstwo,
    • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
    • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):
    • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
    • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
    • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
    • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.


W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego.


Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: „Nabór Nr 7/DAR-BAr.II/2/I/2018” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:


Urząd Miasta Łodzi

Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w Departamencie Obsługi i Administracji,

ul. Piotrkowska 110 (wejście od Pasażu Schillera), 90-926 Łódź,

Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami,


w terminie do dnia: 19 stycznia 2018 roku


Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd (datę wpływu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.


Nabór realizowany jest zgodnie z procedurą określoną szczegółowo w zarządzeniu Nr 6755/VII/17 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 23 sierpnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia Procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze  w Urzędzie Miasta Łodzi oraz powołania Komisji ds. Naboru.


Przewodniczący

Komisji ds. Naboru


Barbara Mrozowska-Nieradko

Termin składania ofert:19.01.2018
Podinspektor/inspektor ds. rozwoju miasta w Zespole Rozwoju Miasta w Biurze Architekta Miasta w Departamencie Architektury i Rozwoju
Data publikacji:09.01.2018
Numer ewidencyjny:6/DAR-BAr.IV/1/I/2018
Ogłoszenie:

Urząd Miasta Łodzi

ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź,

ogłasza nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze


podinspektor/inspektor

ds. rozwoju miasta

w Zespole Rozwoju Miasta

w Biurze Architekta Miasta

w Departamencie Architektury i Rozwoju


Wymiar czasu pracy:1 etat – pełen wymiar czasu pracy

Numer ewidencyjny naboru:6/DAR-BAr.IV/1/I/2018

Data publikacji ogłoszenia:9 stycznia 2018 roku 

Termin składania ofert:19 stycznia 2018 roku

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:< 6%


Warunki pracy na stanowisku:

  • siedziba Biura – ul. Piotrkowska 113, II piętro (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu),
  • praca przy komputerze,
  • praca w pozycji siedzącej,
  • możliwa praca poza siedzibą Biura.


Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

  • prowadzenie analiz dotyczących chłonności mieszkaniowej, komunikacyjnej i inwestycyjnej miasta oraz opracowywanie analiz możliwości lokalizacji inwestycji jako wytycznych do sporządzenia ofert inwestycyjnych i planów miejscowych,
  • sporządzanie oceny studium i planów miejscowych pod kątem konieczności wprowadzenia zamian urealniających i aktualizujących ich treść,
  • sporządzanie koncepcji i analiz programowo – przestrzennych dla wybranych obszarów miasta oraz planistycznych opracowań szczegółowych potrzebnych dla spójnego rozwoju miasta lub niezbędnych dla stymulacji rozwoju np. opracowań ofertowych,
  • formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Łodzi do planów miejscowych, studiów oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego sporządzonych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa i administrację rządową,
  • opiniowanie rozwiązań komunikacyjnych pod kątem spójności ze strukturą miasta, jakości przestrzeni publicznej, optymalizacji rozwiązań projektowych oraz zgodności ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego,
  • opracowywanie studiów korytarzy komunikacyjnych dla podstawowego układu komunikacyjnego Miasta,
  • sporządzanie opinii dotyczących zagospodarowania przestrzennego do postępowań administracyjnych i cywilno – prawnych,
  • przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji Zespołu do Archiwum Zakładowego,
  • organizowanie i prowadzenie konkursów urbanistycznych,
  • sporządzanie - na wniosek komórek organizacyjnych UMŁ lub miejskich jednostek organizacyjnych – opinii oraz propozycji zmian dla przygotowywanych przez nie specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego i umów, w związku ze zlecaniem podmiotom zewnętrznym opracowań w zakresie zagospodarowania przestrzennego,
  • współpraca z Wydziałem Urbanistyki i Architektury przy wydawaniu decyzji o warunkach zabudowy i pozwoleń na wybranych obszarach Miasta,
  • analiza architektonicznych propozycji inwestycyjnych zgłaszanych do UMŁ,
  • udzielanie informacji publicznej,
  • wykonywanie na polecenie przełożonych innych zadań Zespołu oraz zadań zleconych Zespołowi, pozostających w zakresie jego właściwości.


Wymagania niezbędne/konieczne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie: na stanowisko podinspektora-minimum średnie, na stanowisko inspektora-wyższe o kierunku architektura,
  • staż pracy: w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem średnim wymagany jest minimum 3-letni staż pracy, w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem wyższym staż pracy nie jest wymagany, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest minimum 3-letni staż pracy,
  • wiedza z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o dostępie do informacji publicznej, 
  • znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
  • znajomość Strategii Zintegrowanego Rozwoju Łodzi 2020+,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi programu Autocad.


Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej, 
  • uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, 
  • umiejętność obsługi programu Photoshop, Morel,
  • umiejętność obsługi programów opartych na systemie GIS,
  • umiejętność obsługi programów do tworzenia wizualizacji.


Oferta kandydata musi zawierać:

  • CV wraz z listem motywacyjnym,
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wymagany druk kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Łodzi),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie - świadectwo ukończenia szkoły średniej i/lub dyplom ukończenia studiów wyższych (w przypadku złożenia w ofercie aplikacyjnej innego dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, kandydat wskazany do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Oddziale Spraw Osobowych oryginał świadectwa/dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę), ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy tj. świadectwo/-a pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902, z późn. zm.),
  • oświadczenia stanowiące załącznik nr 3 do Procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Łodzi wprowadzonej zarządzeniem Nr 6755/VII/17 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 23 sierpnia 2017 r. (wymagany druk oświadczeń do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Łodzi):
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub kserokopia dokumentu tożsamości potwierdzającego posiadane przez kandydata obywatelstwo,
    • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
    • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):
    • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
    • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
    • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
    • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.


W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego.


Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: „Nabór nr 6/DAR-BAr.IV/1/I/2018” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:


Urząd Miasta Łodzi

Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w Departamencie Obsługi i Administracji,

ul. Piotrkowska 110 (wejście od Pasażu Schillera), 90-926 Łódź,

Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami,


w terminie do dnia: 19 stycznia 2018 roku


Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd (datę wpływu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.


Nabór realizowany jest zgodnie z procedurą określoną szczegółowo w zarządzeniu Nr 6755/VII/17 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 23 sierpnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia Procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Łodzi oraz powołania Komisji ds. Naboru.


Przewodniczący

Komisji ds. Naboru


Barbara Mrozowska-Nieradko

Termin składania ofert:19.01.2018
Podinspektor/inspektor ds. historyczno-archiwalnych w Oddziale ds. Ochrony Praw Własności do Nieruchomości w Wydziale Dysponowania Mieniem w Departamencie Gospodarowania Majątkiem
Data publikacji:08.01.2018
Numer ewidencyjny:5/DM-DM.XV/1/I/2018
Ogłoszenie:

Urząd Miasta Łodzi

ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź,

ogłasza nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze


podinspektor/inspektor

ds. historyczno-archiwalnych

w Oddziale ds. Ochrony Praw Własności do Nieruchomości

w Wydziale Dysponowania Mieniem

w Departamencie Gospodarowania Majątkiem


Wymiar czasu pracy:1 etat – pełen wymiar czasu pracy

Numer ewidencyjny naboru:5/DM-DM.XV/1/I/2018

Data publikacji ogłoszenia:8 stycznia 2018 roku 

Termin składania ofert:18 stycznia 2018 roku

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:< 6%


Warunki pracy na stanowisku:

  • siedziba Oddziału – ul. Piotrkowska 104 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu),
  • praca przy komputerze,
  • praca w pozycji siedzącej,
  • praca poza siedzibą Oddziału,
  • praca w terenie.


Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

  • przygotowywanie dokumentacji prawnej, niezbędnej w toku prowadzonych postępowań sądowych, dotyczących  restytucji prawa własności,
  • pozyskiwanie i analizowanie archiwalnych dokumentów, związanych z realizowanymi zadaniami,
  • sporządzanie drzew genealogicznych w zakresie realizowanych zadań,
  • ustalanie i porządkowanie stanów prawnych nieruchomości poprzez składanie pism i wniosków służących unormowaniu statusu prawnego nieruchomości, będących przedmiotem postępowań restytucyjnych,
  • w przypadku zagrożenia utraty praw do nieruchomości, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji prawnej do pozyskania tytułu w innym trybie,
  • wykonywanie na polecenie przełożonych – innych zadań Oddziału oraz zadań zleconych Oddziałowi, pozostających w zakresie jego właściwości.


Wymagania niezbędne/konieczne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku historia,
  • staż pracy: w przypadku stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest minimum 3-letni staż pracy, 
  • znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o księgach wieczystych i hipotece, Kodeks cywilny, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o Instytucie Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
  • znajomość historii Łodzi z przełomu XIX/XX wieku,
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
  • znajomość Strategii Zintegrowanego Rozwoju Łodzi 2020+,
  • znajomość języka rosyjskiego,
  • umiejętność obsługi komputera (MS Office),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność czytania repertoriów hipotecznych,
  • umiejętność pozyskiwania i analizy archiwalnych dokumentów.

 

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej,
  • doświadczenie zawodowe w Archiwach Państwowych,
  • ukończony kurs archiwistyczny I stopnia,
  • praca magisterska o tematyce miasta Łodzi,
  • znajomość języka angielskiego,
  • znajomość języka niemieckiego.


Oferta kandydata musi zawierać:

  • CV wraz z listem motywacyjnym,
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wymagany druk kwestionariusza osobowego do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Łodzi),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie – dyplom ukończenia studiów wyższych (w przypadku złożenia w ofercie aplikacyjnej innego dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, kandydat wskazany 
  • do zatrudnienia jest zobowiązany przedłożyć w Oddziale Spraw Osobowych oryginał dyplomu przed podpisaniem umowy o pracę), ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy tj. świadectwo/-a pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902, z późn. zm.),
  • oświadczenia stanowiące załącznik nr 3 do Procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze  w Urzędzie Miasta Łodzi wprowadzonej zarządzeniem Nr 6755/VII/17 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 23 sierpnia 2017 r. (wymagany druk oświadczeń do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Łodzi):
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo 
    • do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub kserokopia dokumentu tożsamości potwierdzającego posiadane przez kandydata obywatelstwo,
    • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
    • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego):
    • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego,
    • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
    • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
    • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.


W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego.


Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: „Nabór Nr 5/DM-DM.XV/1/I/2018” należy składać osobiście lub przesyłać na adres:


Urząd Miasta Łodzi

Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w Departamencie Obsługi i Administracji,

ul. Piotrkowska 110 (wejście od Pasażu Schillera), 90-926 Łódź,

Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami,


w terminie do dnia: 18 stycznia 2018 roku


Za datę doręczenia uważa się datę otrzymania dokumentów przez Urząd (datę wpływu). Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane.


Nabór realizowany jest zgodnie z procedurą określoną szczegółowo w zarządzeniu Nr 6755/VII/17 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 23 sierpnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia Procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Łodzi oraz powołania Komisji ds. Naboru.


Przewodniczący

Komisji ds. Naboru


Barbara Mrozowska-Nieradko

Termin składania ofert:18.01.2018
Podinspektor/inspektor ds. nadzoru w Oddziale Nadzoru Właścicielskiego w Biurze Nadzoru Właścicielskiego w Departamencie Gospodarowania Majątkiem
Data publikacji:05.01.2018
Numer ewidencyjny:4/DM-BNW.I/1/I/2018
Ogłoszenie:

Urząd Miasta Łodzi

ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź,

ogłasza nabór kandydatów do pracy na wolne stanowisko urzędnicze


podinspektor/inspektor

ds. nadzoru

w Oddziale Nadzoru Właścicielskiego

w Biurze Nadzoru Właścicielskiego

w Departamencie Gospodarowania Majątkiem


Wymiar czasu pracy:1 etat – pełen wymiar czasu pracy

Numer ewidencyjny naboru:4/DM-BNW.I/1/I/2018

Data publikacji ogłoszenia:5 stycznia 2018 roku 

Termin składania ofert:16 stycznia 2018 roku

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:< 6%


Warunki pracy na stanowisku:

  • siedziba Biura – ul. Piotrkowska 104 (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu),
  • praca przy komputerze,
  • praca w pozycji siedzącej,
  • możliwa praca poza siedzibą Biura, w tym w siedzibach spółek z kapitałowym udziałem Miasta Łodzi,
  • dyspozycyjność.


Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

  • opiniowanie pod względem prawnym dokumentów związanych z udziałem Miasta Łodzi w spółkach, m.in. dokumentów na Zgromadzenia Wspólników/Walne Zgromadzenia, 
  • analiza skutków prawnych dla Spółek i Miasta Łodzi związanych z zaciąganiem zobowiązań przez spółki z kapitałowym udziałem Miasta Łodzi, 
  • przygotowywanie dla pełnomocnika Miasta Łodzi - we współpracy ze stanowiskiem ds. analiz - opinii na Zgromadzenia Wspólników/Walne Zgromadzenia zawierającej skutki prawne i finansowe wraz z rekomendacją co do sposobu głosowania, 
  • przygotowywanie dokumentów na Zgromadzenia Wspólników/Walne Zgromadzenia zwoływane na wniosek Miasta Łodzi, 
  • cykliczne gromadzenie i analizowanie danych ekonomiczno-finansowych i statystycznych dotyczących spółek z kapitałowym udziałem Miasta Łodzi na potrzeby m.in. Biura, Prezydenta Miasta Łodzi, Rady Miejskiej w Łodzi, w tym prowadzenie zestawień i przygotowywanie prezentacji danych, 
  • stała współpraca w Oddziale ze stanowiskami ds. analiz z zakresu zadań Oddziału, 
  • opiniowanie pod względem prawnym prywatyzacji, tworzenia, łączenia, podziału, likwidacji spółek oraz sporządzanie                 we współpracy ze stanowiskiem ds. analiz - rekomendacji zawierającej skutki prawne i ekonomiczne planowanych działań, 
  • opracowywanie dokumentów i prowadzenie procedur związanych z prywatyzacją, tworzeniem, łączeniem, podziałem, likwidacją spółek z kapitałowym udziałem Miasta Łodzi, 
  • wykonywanie kontroli w spółkach z kapitałowym udziałem Miasta Łodzi zgodnie z upoważnieniem Prezydenta Miasta Łodzi, 
  • przygotowywanie dokumentów związanych z dokapitalizowaniem spółek, w tym m.in. przygotowywanie projektów uchwał, umów, statutów, badanie stanu prawnego nieruchomości będących przedmiotem aportu, analizowanie dokapitalizowania pod kątem pomocy publicznej, 
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi i rozstrzygnięć w sprawach przedkładanych przez Przewodniczącego Rady Miejskiej, Radnych i Komisje Rady Miejskiej w zakresie właściwości Oddziału, 
  • przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta Łodzi w sprawach należących do zakresu zadań Oddziału, 
  • wykonywanie na polecenie przełożonych – innych zadań pozostających w zakresie właściwości Oddziału.


Wymagania niezbędne/konieczne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie: wyższe magisterskie o kierunku prawo lub administracja, 
  • staż pracy: w przypadku stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest minimum 3-letni staż pracy,
  • znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks spółek handlowych, Kodeks cywilny,                             o rachunkowości, o gospodarce komunalnej, o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, o zasadach kształtowania wynagrodzeń osób kierujących niektórymi spółkami, o zasadach zarządzania mieniem państwowym,  
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
  • znajomość Strategii Zintegrowanego Rozwoju Łodzi 2020+,
  • umiejętność obsługi komputera (MS Office),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych.


Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z dokonywaniem analiz ekonomiczno-finansowych podmiotów prawa handlowego.


Oferta kandydata musi zawierać: