Rejestr kandydatów/kandydatek do pracy w Urzędzie Miasta Łodzi
Uprzejmie informujemy, iż Oddział Rozwoju Zasobów Ludzkich w Biurze ds. Zarządzania Kadrami w Departamencie Prezydenta, prowadzi Rejestr kandydatów/kandydatek do pracy w Urzędzie Miasta Łodzi.
Rejestr skierowany jest do osób zainteresowanych pracą w Urzędzie Miasta Łodzi na stanowiskach:
- urzędniczych, wyłącznie w celu zastępstw pracowników w czasie ich usprawiedliwionych nieobecności w pracy;
- pomocniczych i obsługi.
Ważne! Rejestr nie ma związku z oddzielnie prowadzonymi procedurami naborów kandydatów/kandydatek do pracy na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Łodzi.
Osoby zainteresowane wpisem do Rejestru proszone są o:
- wypełnienie Wniosku o wpisanie do Rejestru kandydatów/kandydatek do pracy w Urzędzie Miasta Łodzi
- złożenie Wniosku osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Łodzi, przy ul. Piotrkowskiej 104, pok. 159a (Budynek D)
Wniosek można złożyć po uprzednim umówieniu wizyty:
- telefonicznie: (42) 272-63-06 lub (42) 272-63-61 lub;
- osobiście: ul. Piotrkowska 104, pok. 159a (Budynek D)
razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
- telefoniczny: (42) 272-63-06 lub (42) 272-63-61
- osobisty: ul. Piotrkowska 104, pok. 159a (Budynek D)

