Urząd Miasta Łodzi BIP UMŁ

Archiwum 2010 r.

Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu i dostawy materiałów biurowych
Treść:

2010-11-10

Zapytanie ofertowe

(złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Miasto Łódź – Urząd Miasta Łodzi i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony dostawcy do realizacji zamówienia)

Zwracam się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących materiałów biurowych:



Projekt „BiznesKa”

  1. Segregator:
    • wykonany z twardej, 2 mm tektury,
    • grzbiet o szerokości 70 mm,
    • oczko grzbietowe,
    • wymienna etykieta do opisu,
    • oklejony na zewnątrz poliolefiną, wewnątrz papierem,
    • na grzbiecie otwór na palec,
    • na dolnych krawędziach metalowe okucia,
    • dwa otwory na przedniej okładce,
    • mechanizm dźwigniowy z dociskiem,
    • kolor czerwony
    • ilość – 12 szt.

  2. Dziurkacz:
    • plastikowe ramię,
    • metalowa podstawa,
    • listwa formatowa,
    • wskaźnik środka strony,
    • rozstaw dziurek 80 mm,
    • dziurkowanie do 20 kartek
    • ilość – 1 szt.

  3. Pinezki do tablicy korkowej - kolorowe 50 szt.
  4. Długopis żelowy:
    • kolor: niebieski,
    • końcówka ze wzmacnianej stali,
    • długość linii 900 m
    • ilość – 2 szt.

  5. Ołówek automatyczny:
    • 0,9 mm,
    • gumowy korpus,
    • metalowy mechanizm zaciskowy,
    • gumka wymienna
    • ilość – 2 szt.

  6. Koszulki na dokumenty:
    • format A4,
    • otwierane u góry,
    • wykonane z folii PP groszkowej,
    • grubość folii: 40 mic,
    • opakowanie: folia 100 szt
    • ilość – 2 opakowania (1 opakowanie = 100 szt.)

  7. Skoroszyt PCV:
    • format: A4,
    • z zawieszką,
    • przednia okładka przezroczysta,
    • tylna okładka kolorowa,
    • możliwość wpięcia do segregatora,
    • ilość – 10 szt.

  8. Zakreślasz fluorescencyjny:
    • zakreślacz fluorescencyjny z tuszem na bazie wody do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym),
    • duża odporność na wysychanie,
    • szerokość linii od 2 mm do 5 mm,
    • kolor: żółty, pomarańczowy, zielony, różowy
    • ilość – po 1 szt. z każdego koloru (łącznie 4 szt.)

  9. Bloczek samoprzylepny:
    • kolor: żółty pastelowy,
    • wymiar: 75x75 mm,
    • 100 kartek w bloczku
    • ilość – 2 szt.

  10. Papier ksero:
    • format: A4,
    • gramatura: 80g/m2,
    • 1 ryza ok. 500 szt
    • ilość – 13 ryz.

  11. Tablica korkowa:
    • materiał powierzchni tablicy: korek
    • materiał ramy: drewno,
    • wymiary: 100 cm x 180 cm,
    • element mocujący
    • ilość – 1 szt.



Projekt „Perspektywa”

  1. Segregator:
    • wykonany z twardej, 2 mm tektury,
    • grzbiet o szerokości 70 mm,
    • oczko grzbietowe,
    • wymienna etykieta do opisu,
    • oklejony na zewnątrz poliolefiną, wewnątrz papierem,
    • na grzbiecie otwór na palec,
    • na dolnych krawędziach metalowe okucia,
    • dwa otwory na przedniej okładce,
    • mechanizm dźwigniowy z dociskiem,
    • kolor: ciemny zielony
    • ilość – 10 szt.

  2. Zszywacz:
    • zszywa do: 260 kartek,
    • pojemnik zasobnika: 130 zszywek,
    • zszywki: 23/6, 23/8, 23/10, 23/13, 23/15, 23/17, 23/20, 23/24
    • ilość – 1 szt.

  3. Zszywki:
    • rozmiar: 24/6,
    • opakowanie: 1000 szt.
    • ilość – 2 opakowania

  4. Zszywki:
    • rozmiar: 26/6,
    • opakowanie: 1000 szt.
    • ilość – 2 opakowania

  5. Zszywki:
    • rozmiar: 23/8,
    • opakowanie: 1000 szt.
    • ilość – 2 opakowania

  6. Zszywki:
    • rozmiar: 23/10,
    • opakowanie: 1000 szt.
    • ilość – 2 opakowania

  7. Zszywki:
    • rozmiar: 23/13,
    • opakowanie: 1000 szt.
    • ilość - 2 opakowania

  8. Pojemnik na spinacze:
    • magnetyczny, plastikowy.
    • ilość – 1 szt.

  9. Spinacz:
    • kolor: różne,
    • długość: 28 mm,
    • opakowanie – 150 szt.
    • ilość – 1 opakowanie

  10. Cienkopis:
    • kolory: czarny i niebieski,
    • końcówka oprawiona metalem,
    • grubość linii pisma: 0,3 mm.
    • ilość - 4 x 2 szt. (po 2 sztuki z każdego koloru)

  11. Listwa wsuwana:
    • rozmiar: na 50 kartek,
    • kolory: czarny,
    • opakowanie – 50 szt.
    • ilość – 2 opakowania

  12. Koszulki na dokumenty:
    • format: A4,
    • otwierane u góry,
    • wykonane z folii PP groszkowej,
    • grubość folii: 40 mic,
    • opakowanie -100 szt.
    • ilość – 2 opakowania

  13. Koszulki na dokumenty:
    • format A4,
    • otwierane u góry,
    • wykonane z mocnej foli polipropylenowej (PP),
    • pojemność: do 60 kartek,
    • opakowanie: 25 szt.
    • ilość – 1 opakowanie

  14. Papier ksero:
    • format: A4,
    • gramatura 80g/m2,
    • 1 ryza ok. 500 szt.
    • ilość: 16 ryz

  15. Etykiety samoprzylepne:
    • proste rogi,
    • arkusz A4,
    • samoprzylepny, papier biały, bezchlorowy, gramatura 70 g,
    • opakowanie 100 szt.
    • ilość – 2 opakowania

  16. Płyty CD-R:
    • prędkość zapisu: x48,
    • nominalna dł. płyty: 79:59:74,
    • max. dł. płyty: 81:54:58,
    • nominalna poj. płyty: 703 MB,
    • maksymalna poj. płyty: 719 MB,
    • kolor spodu płyty: bez znaczenia,
    • rodzaj podłoża: Phthalocyjanina (typ 6),
    • opakowanie 25 szt.
    • ilość – 1 opakowanie

  17. Marker do CD:
    • kolor: czarny,
    • wodoodporny,
    • do opisywania płyt CD-R/RW, DVD-R/RW a także do użytku na szkle, drewnie, winylu, plastiku itp.,
    • grubość linii pisania 0,8-1,0mm,
    • długość linii pisania – 500m.
    • ilość – 2 szt.

  18. Okładki przezroczyste:
    • format: A4,
    • grubość folii: 150 mic,
    • wykonane z folii przezroczystej,
    • opakowanie 100 arkuszy.
    • ilość – 1 opakowanie

  19. Okładki czarne:
    • format: A4,
    • kolor: czarny,
    • wykonany z kartonu skóropodobnego,
    • opakowanie 100 arkuszy
    • ilość – 1 opakowanie

  20. Skoroszyt PCV A4 z zawieszką:
    • przednia okładka przezroczysta,
    • tylna okładka kolorowa,
    • możliwość wpięcia do segregatora
    • ilość – 20 szt.

  21. Zakreślasz fluorescencyjny:
    • zakreślacz fluorescencyjny z tuszem na bazie wody do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym),
    • duża odporność na wysychanie,
    • szerokość linii od 2 do 5 mm,
    • kolor: żółty, pomarańczowy, zielony, różowy
    • ilość – po 1 szt. z każdego koloru (łącznie 4 szt.)

  22. Nożyczki:
    • ostrze satynowe ze stali nierdzewnej,
    • ergonomicznie wyprofilowana rękojeść z niełamliwego plastiku,
    • długość: 25,5cm.
    • ilość – 1 szt.



Termin realizacji dostawy: do dnia 23 listopada 2010 r.

Kryterium oceny ofert: 100% cena (kryterium rozpatrywane łącznie, dla całości zamówienia w ramach poszczególnych projektów).

Inne istotne warunki zamówienia: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Biura projektu mieszczącego się w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 115, pok. 37. Płatność zostanie zrealizowana przelewem w terminie 14 dni po otrzymaniu przedmiotu zamówienia oraz prawidłowo wypełnionej faktury VAT.

Wymaga się wystawienia odrębnych faktur za wykonanie zamówienia dla projektu „BiznesKa” oraz projektu „Perspektywa”.

Składanie ofert: dopuszcza się złożenie oferty tylko do jednego z projektów, w ramach projektu wymaga się oferty całościowej.

Pisemną ofertę prosimy przekazać: na adres poczty elektronicznej ma.milczarek@uml.lodz.pl lub faksem – tel: 42 638 53 94.

Termin nadsyłania ofert: do dnia 17 listopada 2010 r. do godziny 16:00 (decyduje termin wpływu oferty do Biura ds. Promocji Zatrudnia).

Uwagi: wykonanie przedmiotu zamówienia dotyczy projektów „BiznesKa” oraz „Perspektywa” realizowanych przez Urząd Miasta Łodzi, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Koszt zamówień pokryty zostanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Oferty prosimy przekazać na załączonym szablonie.

Pliki do pobrania:

Zapytanie ofertowe dotyczące materiałów eksploatacyjnych do drukarki
Treść:

2010-11-03

Zapytanie ofertowe

(złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Miasto Łódź – Urząd Miasta Łodzi i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony dostawcy do realizacji zamówienia)

Zwracam się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oryginalnego tonera (TK 310) do drukarki Kyocera FS-2000D – ilość: 2 sztuki.

Termin realizacji dostawy: do dnia 15 listopada 2010 r.

Kryterium oceny ofert: 100% cena

Inne istotne warunki zamówienia: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Biura projektu mieszczącego się w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 115, pok. 37. Płatność zostanie zrealizowana przelewem po otrzymaniu przedmiotu zamówienia oraz prawidłowo wypełnionej faktury VAT.

Uwagi: Wykonanie przedmiotu zamówienia dotyczy projektu „BiznesKa” realizowanego przez Urząd Miasta Łodzi, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Koszt zamówienia pokryty zostanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Ofertę prosimy przekazać na załączonym szablonie.

Pisemną ofertę prosimy przekazać: na adres poczty elektronicznej ma.milczarek@uml.lodz.pl lub faksem – tel: 42 638 53 94.

Termin nadsyłania ofert: do dnia 8 listopada 2010 r. do godziny 16:00 (decyduje termin wpływu oferty do Biura ds. Promocji Zatrudnia).

Pliki do pobrania:

Ustny przetarg nieograniczony (licytacja) na sprzedaż nieruchomości stanowiących własność miasta Łodzi położonych w Łodzi oraz na odpłatne przeniesienie udziału miasta Łodzi we współwłasności zabudowanej nieruchomości położonej w Łodzi
Treść:

2010-09-08

Prezydent Miasta Łodzi
ogłasza ustny przetarg nieograniczony (licytację) na:

  1. Sprzedaż nieruchomości stanowiących własność miasta Łodzi położonych w Łodzi przy ulicach:

    • Północnej 15 - niezabudowana nieruchomość w obr. S-1 działka nr 65/4 o powierzchni 885 m2, opisana w KW LD1M/00145922/1.
    • Obecnie nieruchomość użytkowana jest jako ogólnodostępny parking. Zgodnie z opinią Zarządu Dróg i Transportu obsługa komunikacyjna nieruchomości winna odbywać się jedynie przez zjazd z ul. Wschodniej; w kierunku północnym wyznaczonej linii ograniczającej trójkąt widoczności na skrzyżowaniu ulic: Wschodnia/Północna nie może być lokalizowana zabudowa narożnika, czy też ewentualna zabudowa nieruchomości nie może ingerować w ww. trójkąt widoczności.
      Na działce znajdują się czynne sieci elektroenergetyczne SN i nN przeprowadzone do stacji transformatorowej nr 50651 zlokalizowanej na działce nr 65/3 i częściowo – ok. 6,5 m2 na działce nr 65/4 (działka nr 65/3, stacja trafo oraz ww. kable, znajdują się w eksploatacji i na majątku Łódzkiego Zakładu Energetycznego Dystrybucja Sp. z o.o.) oraz sieć oświetleniowa ulic składająca się z 4 latarni oraz kabli zasilających i kabli sterowniczych. W związku z tym na trasie kabli nie można wznosić zabudowy. Utwardzenie terenu należy wykonać za pomocą nawierzchni rozbieralnej.
      Nabywca nieruchomości zobowiązany jest zapewnić dostęp i dojazd służb energetycznych do linii kablowych i stacji transformatorowej oraz do latarń oświetleniowych.
      W ścianie wschodniej budynku znajdującego się na nieruchomości położonej przy ul. Północnej 13 (działka nr 77) wykonane są otwory okienne.
      Przetargi na sprzedaż nieruchomości zakończone wynikiem negatywnym odbyły się 20.11.2009 r., 12.02.2010 r., 12.07.2010 r.

      cena wyw. 1 278 119 zł (netto); wadium 128 000 zł; postąpienie 13 000 zł lub więcej

    • Mylnej 19 - niezabudowana nieruchomość w obr. G-25 działka nr 273 o powierzchni 758 m2, księga wieczysta nr LD1M/00034824/3.
    • Nieruchomość jest niezabudowana, prostokąta, niemal płaska z niewielkim spadkiem w kierunku ul. Mylnej. Brak form ochrony przyrody. Nieruchomość przylega do pasa drogowego jednej drogi publicznej - ul. Mylnej. Obsługa komunikacyjna nieruchomości może odbywać się przez zjazd z tej ulicy.

      cena wyw. 127 000 zł (netto); wadium 25 400 zł; postąpienie 3 000 zł lub więcej

    • Władysława Reymonta 28a - niezabudowana nieruchomość w obr. G-23 działka nr 352/1 o powierzchni 392 m2, dla której prowadzona jest księga wieczysta nr LD1M/00065465/4.
    • Nieruchomość posiada kształt prostokąta i jest częściowo ogrodzona. Szerokość działki wynosi ok. 11 m i długość ok. 34 m. W granicy z posesją sąsiednią przy ul. Władysława Reymonta 30 znajduje się budynek mieszkalny oraz gospodarczy. Teren działki jest płaski, w 90% powierzchni nieruchomości porośnięty drzewami i krzewami w wieku 15-20 lat. Znajdują się tam: klony zwyczajne, śliwy, czereśnie, orzechy włoskie, dąb oraz krzewy ligustru, śnieguliczki i żylistka. Brak form ochrony przyrody. W granicy z działką numer 352/2 może znajdować się studnia. Obsługa komunikacyjna nieruchomości możliwa jest przez zjazd z ulicy Władysława Reymonta.

      cena wyw. 55 000 zł (netto); wadium 11 000 zł; postąpienie 2 000 zł lub więcej

    • Stasia 1/Antoniego Książka bez nr - niezabudowana nieruchomość w obr. B-21 działka nr 469 o powierzchni 5535 m2, księga wieczysta nr LD1M/00145687/1.
    • Jest to nieruchomość narożna, niezabudowana porośnięta pojedynczymi drzewami. Według zapisu w ewidencji gruntów, grunt oznaczony jest jako rodzaj użytku RV i PsVI - są to grunty rolne klasy V i pastwiska trwałe.
      Zgodnie z opinią Zarządu Dróg i Transportu obsługa komunikacyjna ww. nieruchomości może odbywać się przez zjazd z jezdni ul. Antoniego Książka drogi gminnej klasy L – droga lokalna. Zjazd powinien być odsunięty od skrzyżowania ulicy Antoniego Książka z ulicą Stasia, a parametry techniczne zjazdu powinny być dostosowane do planowanego zagospodarowania nieruchomości.

      cena wyw. 950 000 zł (netto); wadium 95 000 zł; postąpienie 10 000 zł lub więcej

  2. Odpłatne przeniesienie udziału miasta Łodzi we współwłasności zabudowanej nieruchomości położonej w Łodzi przy ul.

    • Pomorskiej 150 -nieruchomość oznaczona w obrębie S-3 jako działka nr 94/1 o powierzchni 1136 m2, uregulowana w księdze wieczystej LD1M/00114974/4.
    • Nieruchomość przy ulicy Mikołaja Kopernika 57 stanowi współwłasność: Miasta Łodzi - w 1/2; Wandy Jadwigi Starońskiej - Wódki - w 1/4; Krystyny Anny Kurczewskiej - w 1/4.
      Otoczenie nieruchomości stanowi zabudowa mieszkaniowa i usługowa. Obsługa komunikacyjna odbywa się przez zjazd z ul. Pomorskiej. Zgodnie z opiniami Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi oraz Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Łodzi część budynku znajdującego się na działce nr 94/1 narusza linie rozgraniczające ul. Pomorskiej i dlatego nie powinien posiadać adaptacji trwałej.
      Nieruchomość zabudowana jest:

      1. pięciokondygnacyjną kamienicą o powierzchni użytkowej 1 114,7 m2 i powierzchni zabudowy 406 m2, wyposażoną w instalacje: elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną oraz ogrzewanie piecowe. Stopień zużycia kamienicy został oceniony prze rzeczoznawcę majątkowego na 68,5 %;
      2. dwukondygnacyjnym budynkiem gospodarczym o powierzchni użytkowej 99,1 m2 i powierzchni zabudowy 116 m2;
      3. budynkiem gospodarczym, zespolonym, drewniano – blaszanym o powierzchni użytkowej 24,1 m2 i powierzchni zabudowy 30 m2.

      Nieruchomość położona przy ul. Pomorskiej 150 objęta jest osiemnastoma umowami najmu.

      Cena wyw. udziału miasta wynosi 868 000 zł (netto) w tym wartość naniesień 530 800 zł, wadium 173 600 zł, postąpienie 10 000 zł lub więcej.

Przeznaczenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla nieruchomości wymienionych powyżej: Brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. zgodnie z art. 4 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z 2004 r. Nr 6, poz. 41 i Nr 141, poz. 1492, z 2005 r. Nr 113, poz. 954 i Nr 130, poz. 1087, z 2006 r. Nr 45, poz. 319 i Nr 225, poz. 1635, z 2007 r. Nr 127, poz. 880 z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, Nr 201, poz. 1237 i Nr 220, poz. 1413 oraz z 2010 r. Nr 24, poz. 124, Nr 75, poz. 474, Nr 106, poz. 675, Nr 119, poz. 804 i Nr 130, poz. 871) w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego określenie sposobów zagospodarowania i warunków zabudowy ustala się w drodze decyzji o warunkach zabudowy.
Od ceny osiągniętej w przetargu zostanie naliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Przetarg odbędzie się w dniu 12 listopada 2010 r. w UMŁ
ul. Piotrkowska 104 w małej sali obrad o godzinie 10.00.

Wadium w pieniądzu należy wpłacać na konto Urzędu Miasta Łodzi w GETIN NOBLE BANK SA w Łodzi nr 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017. Wadium nie podlega zwrotowi w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygra, od zawarcia umowy.
W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne lub prawne, które wpłacą wadium i pobiorą numer upoważniający do wzięcia udziału w licytacji w terminie do dnia 8 listopada 2010 r. do godziny 15.00.
Celem pobrania numeru upoważniającego do wzięcia udziału w przetargu, należy zgłaszać się do Wydziału Gospodarowania Majątkiem UMŁ ul. Piotrkowska 104, IV p., pok. 457.
Przed pobraniem numeru do licytacji uczestnicy zobowiązani są do złożenia pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się ze stanem prawnym i faktycznym sprzedawanej nieruchomości, warunkami przetargu i ich przyjęciu bez zastrzeżeń, przedstawienia dowodu wpłaty wadium, numeru NIP oraz - w przypadku reprezentantów osób prawnych lub innych podmiotów – firmy lub nazwy oraz adres siedziby.
Osoby prowadzące działalność gospodarczą winny przedłożyć odpis z ewidencji działalności gospodarczej. Osoby prawne odpis z Krajowego Rejestru Sądowego. Odpisy winny być aktualne tj. sporządzone nie wcześniej niż 1miesiąc przed datą przetargu.
W przypadku pełnomocników oferentów należy przedłożyć stosowne pełnomocnictwa w formie aktu notarialnego.
Dodatkowo - zainteresowani nabyciem udziałów w nieruchomości przy ul. Pomorskiej 150 winni złożyć pisemne oświadczenie, że zostali poinformowani o braku świadectwa energetycznego dla budynku znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Pomorskiej 150 i z tego tytułu nie będą dochodzić wobec Miasta Łodzi jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych, a w przypadku zaistnienia potrzeby lub obowiązku sporządzenia świadectwa zobowiązują się pokryć koszty z tym związane we własnym zakresie i bez prawa regresu wobec Miasta Łodzi.
Przed przystąpieniem do przetargu należy zapoznać się z warunkami przetargu, o których informuje Wydział Gospodarowania Majątkiem UMŁ ul. Piotrkowska 104, IV p., pok. 457, tel. 638-43-31, 638-44-14.
Prezydent Miasta zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszonego przetargu z ważnych powodów.

Zapytanie ofertowe dotyczące sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych
Treść:

2010-10-25

Zapytanie ofertowe
(złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Miasto Łódź – Urząd Miasta Łodzi i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony wykonawcy do zawarcia umowy)

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie:

  1. 2 szt. Laptopów (wraz z akcesoriami: mysz optyczna usb + torba).
  2. Oprogramowanie do 2 szt. Laptopów.
  3. Drukarka laserowa monochromatyczna 1 szt.
  4. Drukarka laserowa kolorowa 1 szt.
  5. 6 szt. Pendrive.

Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektów „Perspektywa” i „BiznesKa” prowadzonych przez Urząd Miasta Łodzi, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Koszt zamówienia pokryty zostanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego.

Sprzęt biurowy na potrzeby realizacji projektu „Perspektywa” powinien spełniać co najmniej następujące wymagania jakościowe:

  1. Laptop wraz z akcesoriami – 1 szt.:
    • Procesor Intel Core i 5,
    • Pojemność dysku HDD 500GB lub więcej,
    • Zainstalowana pamięć 4096 MB lub więcej,
    • Przekątna ekranu LCD 15,0 cali lub więcej,
    • Złącza zewnętrzne- przynajmniej 2x USB 2.0,
    • Napęd optyczny: DVD+/-RW DL,
    • Bezprzewodowa karta sieciowa,
    • Komunikacja: WiFi, Bluetooth,
    • Czytnik kart pamięci (SD, MMC, xD, MS-Pro, Memory Stik),
    • Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7Home Premium PL,
    • Karta graficzna dedykowana,
    • Karta dźwiękowa: stereo,
    • Wbudowane głośniki stereofoniczne,
    • Wbudowana kamera,
    • Wbudowany mikrofon,
    • Klawiatura numeryczna,
    • Zasilacz w zestawie,
    • Mysz optyczna i torba w zestawie,
    • Waga: max. 3 kg.
  2. Oprogramowanie do laptopa - 1 szt.:
    • Office 2007 PL Small Business OEM – Wykonawca dostarczy wersje instalacyjne na nośniku CD.
  3. Drukarka laserowa monochromatyczna – 1 szt.:
    • Szybkość druku 30 str./min lub więcej,
    • Rozdzielczość 1200x1200 dpi,
    • Wydajność 30 000 str./mies. lub więcej,
    • Pojemność podajnika papieru - 250 szt. lub więcej,
    • Obsługiwane systemy operacyjne minimum: Microsoft Windows 2000, Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7,
    • Funkcja druku dwustronnego,
    • Karta sieciowa,
    • Kabel USB w zestawie,
    • Toner startowy.
  4. Pendrive –3 szt.:
    • 4 GB,
    • Podłączenie do komputera USB.

Sprzęt biurowy na potrzeby realizacji projektu „BizesKa” powinien spełniać co najmniej następujące wymagania jakościowe:

  1. Laptop wraz z akcesoriami – 1 szt.:
    • Procesor Intel Core i 3,
    • Pojemność dysku HDD 250 GB,
    • Zainstalowana pamięć 2048 MB lub więcej,
    • Przekątna ekranu LCD 15,0 cali lub więcej,
    • Złącza zewnętrzne- 2x USB 2.0- wejście zasilania,
    • Napęd optyczny: DVD+/-RW DL,
    • Bezprzewodowa karta sieciowa,
    • Komunikacja: WiFi, Bluetooth,
    • Czytnik kart pamięci,
    • Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7,
    • Karta graficzna zintegrowana lub dedykowana,
    • Karta dźwiękowa: stereo, wejście mikrofonu,
    • Wbudowane głośniki stereofoniczne,
    • Wbudowana kamera,
    • Zasilacz w zestawie,
    • Mysz optyczna USB i torba w zestawie.
  2. Oprogramowanie do laptopa – 1 szt.:
    • Office 2007 PL Small Business OEM – Wykonawca dostarczy wersje instalacyjne na nośniku CD.
  3. Drukarka laserowa kolorowa – 1 szt.:
    • Prędkość druku ( czerń i kolor, normalna jakość, A4) 20 str. /min i więcej,
    • Jakość wydruku w czerni i kolorze: 1200x1200 dpi,
    • Wydajność 1500 str/mies. i więcej,
    • Podajnik na 250 arkuszy, odbiornik na 100 arkuszy,
    • Karta sieciowa,
    • Obsługiwane formaty A4, A5, A6, B5 (ISO, JIS),
    • Nośniki: papier, folia, etykiety, koperty, kartony,
    • Obsługiwane systemy operacyjne minimum: Microsoft Windows 2000, Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7,
    • Kabel USB w zestawie,
    • Tonery startowe w zestawie.
  4. Pendrive – szt. 3:
    • 4 GB,
    • Podłączenie do komputera USB.

Gwarancja:
Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na oferowany sprzęt musi wynosić co najmniej 24 miesiące. Gwarancja obejmuje bezpłatne wykonywa¬nie napraw ewentualnych uszko¬dzeń, w tym wymianę uszkodzonych podzespołów na nowe. Naprawy gwarancyjne będą dokonywane w miejscu zainstalowania sprzętu u Zamawiającego a w przypadku konieczności naprawy uszkodzo¬nego sprzętu poza miejscem jego zainstalowania, wszelkie czynności z tym związane będą wykonywane przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy sprzętu najpóźniej w terminie 24 godzin od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Jeżeli czas naprawy przekroczy 4 dni Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu równoważnego funkcjonalnie.
W okresie gwarancyjnym Wykonawca będzie wykonywał nieodpłatnie czynności konserwacyjne niezbędne do utrzymania gwarancji. Niewykonanie ww. czynności nie upoważnia Wykonawcy do odmowy wykonania naprawy gwarancyjnej.

Termin realizacji zamówienia:
Zakończenie realizacji zamówienia przez Wykonawcę nastąpi nie później niż w terminie 21 dni od daty zawarcia umowy.

Kryterium oceny ofert:
100% cena.

Dostawa:
Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego (w tym zademonstrowa¬nie poprawnego działania sprzętu) przez Wykonawcę nastąpi pod adresem wskazanym przez Zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi, Łódź, ul Piotrkowska 115, Biuro ds. Promocji Zatrudnienia, pok. 37 (III piętro). Przekazanie sprzętu oraz instalacja i uruchomienie nastąpi na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych.

Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy:
Płatność zostanie zrealizowana przelewem w terminie 14 dni po otrzymaniu prawidłowo wypełnionej faktury VAT i sprzętu.
Wymaga się wystawienia odrębnych faktur za wykonanie zamówienia dla projektu „Perspektywa” i projektu „BiznesKa”.

Składanie ofert:
Dopuszcza się złożenie oferty tylko do jednego z projektów, w ramach projektu wymaga się oferty całościowej.

Pisemną ofertę prosimy przekazać na adres:
Biuro ds. Promocji Zatrudnienia, Łódź 90 – 430, ul. Piotrkowska 115,
adres email – a.klosinska@uml.lodz.pl lub faxem - +48 (42) 638-53-94.

Termin nadsyłania ofert: do dnia 5 listopada 2010 r. do godziny 15:00 (decyduje termin wpływu oferty do Biura ds. Promocji Zatrudnienia).

Pliki do pobrania:

Publiczny przetarg pisemny (konkurs ofert) na wysokość stawki czynszu najmu lokali użytkowych przy ul. Sienkiewicza 48
Treść:

2010-10-20

Informacja dotycząca publicznego przetargu pisemnego (konkursu ofert) na wysokość stawki czynszu najmu lokali użytkowych przy
ul. Sienkiewicza 48

Termin składania ofert upływa z dniem
4 listopada 2010 r. - godz. 15.30

Składający ofertę powinien zapoznać się z regulaminem publicznego przetargu pisemnego (konkursu ofert) na wysokość stawki czynszu najmu lokali użytkowych, stanowiącym załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 1284/V/07 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 8 listopada 2007 r. w sprawie regulaminów przetargów oraz ustalenia składów komisji przetargowych. W ofercie należy podać dane określone w § 8 w/w regulaminu.

Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem warunków regulaminu.
Przed wpłatą wadium i złożeniem oferty należy sprawdzić treść ogłoszenia o przetargu wywieszoną w gablotach w siedzibie Wydziału.

Oferty w zaklejonych kopertach należy składać w Wydziale Budynków i Lokali UMŁ w pokoju 046 po okazaniu oryginału dowodu wpłaty wadium.
Przed złożeniem oferty należy wpłacić wadium (w banku lub na poczcie) na rachunek bankowy Urzędu Miasta Łodzi Nr

35 1560 0013 2026 0000 0026 0017

w GETIN NOBLE Bank S.A. w Katowicach II Oddział w Łodzi (punkt kasowy Banku – ul. Piotrkowska 104, budynek „D”).

Otwarcie ofert i rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w dniu 5 listopada 2010 r.

Osoby, które nie wygrają lokalu, będą mogły odebrać wadia po ogłoszeniu wyników konkursu ofert w następujący sposób:

  • wadia wpłacone przelewem z konta, będą przekazane na konta ich właścicieli,
  • wadia wpłacone gotówką, będzie można odebrać w kasie Urzędu Miasta Łodzi – pokój 146 w dniach od 15.11.2010 r. do 30.11.2010 r. w godzinach 10.30 – 15.00 (wtorki – 11.30 – 16.00).

Szczegółowych informacji dotyczących konkursu ofert udzielają pracownicy Wydziału Budynków i Lokali Urzędu Miasta Łodzi – pokój 046, telefon 638-40-51 lub 638-40-73.

Warunki przetargu

Obowiązują warunki wynikające z Zarządzenia Nr 1284/V/07 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 8 listopada 2007 r. w sprawie regulaminów przetargów oraz ustalenia składów komisji przetargowych, a ponadto:

  1. Wskazane do wynajmu lokale, zrealizowane zostały w ramach projektu „Renowacja i modernizacja wielkomiejskiej zabudowy mieszkaniowej na nieruchomości Sienkiewicza 48 wraz z adaptacją jej części na funkcje gospodarcze, a także zagospodarowanie przyległego otoczenia”. Jest to jeden z projektów składowych projektu pn. ”Rewitalizacja śródmiejskiego obszaru Łodzi położonego w obrębie ulic Piotrkowska – Tuwima – Kilińskiego – Piłsudskiego” będącego Indywidualnym Projektem Kluczowym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, na przygotowanie którego Miasto Łódź zawarło umowę z Województwem Łódzkim.
  2. Lokale użytkowe usytuowane są w budynku zrewitalizowanym, w pełni wykończonym i w związku z tym dopuszcza się w nich wykonanie jedynie prac aranżujących wnętrza w zakresie niezbędnym do prowadzenia działalności. Zgodę na ich wykonanie należy uzyskać od zarządcy budynku załączając do wniosku pozytywną opinię autora dokumentacji projektowej, w oparciu o którą wybudowany został budynek. Dotyczy to również reklam oraz innych nośników informacyjnych, planowanych do umieszczenia zarówno w lokalu, jak i na zewnątrz budynku. Prace aranżacyjne najemcy wykonują na własny koszt i we własnym zakresie, bez prawa roszczeń wobec wynajmującego.
  3. Lokale nie będą przedmiotem sprzedaży na rzecz najemców w okresie trwałości projektu.
  4. Wylicytowana stawka czynszu nie obejmuje podatku VAT, podatku od nieruchomości oraz opłat eksploatacyjnych.
  5. Wylicytowana stawka czynszu nie będzie obniżona.
  6. Organizator przetargu informuje, że w lokalach będących przedmiotem przetargu nie będzie mogła być prowadzona działalność polegająca na handlu tzw. dopalaczami. O ile nastąpi wprowadzenie tego typu asortymentu do działalności prowadzonej w lokalu, będzie to skutkowało wezwaniem przez wynajmującego do jej zaniechania pod rygorem wypowiedzenia umowy najmu, co wiąże się z jej rozwiązaniem.
  7. Nie obowiązują zapisy § 2 ust.3 pkt.2. Zarządzenia Nr 1281/V/07 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 8 listopada 2007 r.

Pliki do pobrania:

Ustny przetarg nieograniczony (licytacja) na sprzedaż nieruchomości stanowiących własność Miasta Łodzi położonych w Łodzi przy ulicach: Helskiej 26, Karola 12/14, Cegielnianej 19, Joanny Żubrowej 4, Sierakowskiego 1, Joanny 13, Rokickiej 39, Woźniczej 10/12, Siedleckiej 28
Treść:

2010-09-24

Prezydent Miasta Łodzi

ogłasza ustny przetarg nieograniczony (licytację) na sprzedaż nieruchomości stanowiących własność Miasta Łodzi położonych w Łodzi przy ulicach:

  • Helskiej 26, obr. B–31, dz. nr 134/3, o pow. 1016 m2, KW LD1M/00114772/8.
    Nieruchomość niezabudowana. Teren porośnięty kilkoma drzewami liściastymi. Zgodnie z opinią Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Łodzi zaleca się właścicielowi zachowanie jak największej ilości drzew ozdobnych. Granicę wschodnią nieruchomości narusza na odcinku o długości około 30 m ogrodzenie z elementów żelbetowych prefabrykowanych z nieruchomości przy ulicy Helskiej 24a.
    Przez teren działki:
    1. przebiega przyłącze wodociągowe ø 50 mm służące zaopatrzeniu w wodę posesji przy ulicy Limanowskiego 199. Przyłącze to na odcinku od wodociągu w ulicy Helskiej do zestawu wodomierzowego na terenie nieruchomości stanowi własność Łódzkiej Spółki Infrastrukturalnej Sp. z o.o. Prawidłowa eksploatacja przyłącza wymaga zachowania strefy ochronnej wolnej od zabudowy, trwałych naniesień i nasadzeń. Powierzchnia gruntu zajęta pod przyłącze wodociągowe i jego strefę ochronną (po 2,5 m po obu jego stronach) wynosi ogółem 25 m2.
      Przebiega również instalacja kanalizacji sanitarnej odprowadzająca ścieki z posesji przy ulicy Helskiej 11, 13, 15, 17, 19, 21, stanowiąca instalację wewnętrzną posesji, która powinna być zachowana.
    2. przebiega przyłącze napowietrzne energetyczne zasilające budynek położony na działce nr 133/1, należące do PGE Dystrybucja Łódź Spółka z o.o. Przyszły właściciel działki w przypadku kolizji linii z przyszłą zabudową usunie kolizję na własny koszt i zapewni dostęp do urządzeń dla napraw i eksploatacji.

    Termin przetargu zakończonego wynikiem negatywnym: 27.08.2010 r.
    Cena wyw. 98.500 zł. netto, wadium 19.000 zł., postąpienie 3.000 zł. lub więcej.

  • Karola 12/14, obr. G-17, dz. nr 446/1, o pow. 708 m2, KW LD1M/00109598/6.
    Nieruchomość niezabudowana. Znajduje się w bliskiej odległości od projektowanej trasy; nie powinna być przeznaczona pod zabudowę mieszkaniową. Na działce znajduje się kilka drzew owocowych i krzewów.

    Termin przetargu zakończonego wynikiem negatywnym: 27.08.2010 r.
    Cena wyw. 105.000 zł. netto, wadium 21.000 zł., postąpienie 3.000 zł. lub więcej.

  • Cegielnianej 19, obr. G-44, dz. nr 145/1, o pow. 802 m2, KW LD1M/00088495/0.
    Na nieruchomości znajdują się: oczko wodne z roślinnością, altana oraz kilkanaście drzew i krzewów owocowych i ozdobnych. Były dzierżawca zobowiązany jest do usunięcia naniesień w ciągu 10 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu lub pozostawi je bez możliwości uzyskania zwrotu poniesionych nakładów. Wzdłuż wschodniej granicy nieruchomości przebiega rów melioracyjny o szerokości około 1 m odprowadzający wodę deszczową z ul. Cegielnianej.

    Termin przetargu zakończonego wynikiem negatywnym: 21.05.2010 r., 27.08.2010 r.
    Cena wyw. 235.000 zł. netto, wadium 47.000 zł., postąpienie 6.000 zł. lub więcej.

  • Joanny Żubrowej 4, obr. P-27, dz. nr 114/8, o pow. 476 m2, KW LD1M/00049331/8.
    Nieruchomość niezabudowana, porośnięta kilkoma drzewami oraz krzewami. Działka jest połączona funkcjonalnie z terenem nieruchomości sąsiedniej. Granicę nieruchomości narusza na powierzchni około 2,23 m2 budynek gospodarczy znajdujący się na sąsiedniej działce o numerze 130/1. Ewentualną wycinkę drzewostanu należy uzgodnić z Wydziałem Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ.

    Termin przetargu zakończonego wynikiem negatywnym: 27.08.2010 r.
    Cena wyw. 154.000 zł. netto, wadium 30.800 zł., postąpienie 4.500 zł. lub więcej.

  • Sierakowskiego 1, obr. B-45, dz. nr 236, o pow. 407 m2, KW LD1M/00106820/1.
    Obsługa komunikacyjna ww. nieruchomości jest możliwa przez zjazd z jezdni ul. Wrześnieńskiej.
    Zgodnie z opinią Miejskiej Pracowni Urbanistycznej część działki nr 236, stanowiąca tzw. trójkąt widoczności podlegać może wydzieleniu w celu włączenia w pas drogowy (min. 5,0 m x 5,0 m). W związku z powyższym, zgodnie z zaleceniem Zarządu Dróg i Transportu wskazany wyżej fragment nieruchomości powinien pozostać wolny od zabudowy.
    Zgodnie z arkuszem oceny drzewostanu sporządzonym przez Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa UMŁ zaleca się zachowanie lip, rosnących na terenie nieruchomości.
    Na terenie nieruchomości:
    • znajdują się nieczynne przyłącza: wodociągowe ø 40 mm (L=17,85m) włączone do miejskiej sieci wodociągowej ø 150 mm zlokalizowanej w ul. Sierakowskiego, a także kanalizacyjne d=0,15m (L=10,50m) włączone do miejskiej sieci kanalizacji ogólnospławnej ø 250 mm zlokalizowanej w ul. Sierakowskiego. Przyłącza te znajdują się w dzierżawie i eksploatacji ZWiK Sp. z o.o.

    Termin przetargu zakończonego wynikiem negatywnym: 27.08.2010 r.
    Cena wyw. 133.000 zł. netto, wadium 14.000 zł., postąpienie 2.000 zł. lub więcej.

  • Joanny 13, obr. G-40, dz. nr 21, o pow. 386 m2, KW LD1M/00033468/2.
    Nieruchomość niezabudowana. W granicy działki od strony zachodniej znajduje się ściana budynku mieszkalnego, usytuowanego na działce nr 22. Przy wschodniej granicy nieruchomości na działce nr 20, zlokalizowane jest będącego w dzierżawie i eksploatacji ZWiK przyłącze wodociągowe ø 32 mm, obsługujące posesję przy ulicy Joanny 15, dla którego obowiązuje pas ochronny o szerokości 5,0 m ogółem po obu stronach. W pasie tym nie należy dokonywać zabudowy oraz stałych naniesień.

    Cena wyw. 55.000 zł. netto, wadium 11.000 zł., postąpienie 2.000 zł. lub więcej.

  • Rokickiej 39, obr. G-22, dz. nr 367, o pow. 907 m2, KW LD1M/00088810/5.
    Nieruchomość niezabudowana. Zgodnie z pismem Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa należy dążyć do zachowania jak największej ilości drzew i krzewów rosnących na terenie nieruchomości. Na działce mogą występować pozostałości utwardzenia terenu (betonowa ścieżka) oraz fundamenty rozebranych budynków.

    Cena wyw. 165.000 zł. netto, wadium 33.000 zł., postąpienie 3.000 zł. lub więcej.

  • Woźniczej 10/12, obr. G-40, dz. nr 200, o pow. 339 m2, KW LD1M/00097329/2.
    Na działce znajduje się zniszczona drewniana szopa. Działka jest ogrodzona siatką na betonowym cokole. Od strony ulicy Woźniczej znajduje się siatka z metalową furtką. Powyższe naniesienia stanowią własność byłego dzierżawcy, który w terminie 14 dni po wyłonieniu w przetargu nabywcy nieruchomości, zobowiązał się do ich usunięcia.

    Cena wyw. 55.000 zł. netto, wadium 11.000 zł., postąpienie 2.000 zł. lub więcej.

  • Siedleckiej 28, obr. G-5, dz. nr 182, o pow. 722 m2, KW LD1M/00227716/3.
    Nieruchomość zabudowana budynkiem mieszkalnym, jednorodzinnym o pow. zab. 70,90 m2 (wnętrze budynku zdewastowane) oraz budynkiem gospodarczym o pow. zab. 7,30 m2 kwalifikującym się do rozbiórki. W granicy z posesją sąsiednią przy ul. Siedleckiej 30 znajduje się kamienica czynszowa oraz budynek gospodarczy a w granicy z posesją sąsiednią przy ul. Siedleckiej 24a znajduje się budynek jednorodzinny.
    Przez teren nieruchomości przebiega urządzenie wodociągowe ø 50 mm, poprowadzone od wodociągu ø 100 mm w ulicy Siedleckiej, do studni wodomierzowej znajdującej się na terenie nieruchomości, będące własnością Łódzkiej Spółki Infrastrukturalnej Sp. z o.o.

    Cena wyw. 235.000 zł. netto, w tym wartość naniesień budowlanych 47.300 zł, wadium 47.000 zł., postąpienie 3.000 zł. lub więcej.

Brak planu miejscowego dla powyższych nieruchomości. Zgodnie z art. 4 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z 2004 r. Nr 6, poz. 41 i Nr 141, poz. 1492, z 2005 r. Nr 113, poz. 954 i Nr 130, poz. 1087, z 2006 r. Nr 45, poz. 319 i Nr 225, poz. 1635, z 2007 r. Nr 127, poz. 880, z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, Nr 201, poz. 1237 i Nr 220, poz. 1413 oraz z 2010 r. Nr 24, poz. 124, Nr 75, poz. 474, Nr 106, poz. 675, Nr 119, poz. 804, Nr 130, poz. 871, Nr 149, poz. 996 i Nr 155, poz. 1043) w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego określenie sposobów zagospodarowania i warunków zabudowy ustala się w drodze decyzji o warunkach zabudowy.

Cenę nabycia nieruchomości stanowi cena osiągnięta w przetargu plus należny podatek
VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Przetarg odbędzie się w dniu 29 października 2010 r. w UMŁ
ul. Piotrkowska 104, sala 455, o godzinie 10.00.

Wadium należy wpłacać na konto Urzędu Miasta Łodzi w GETIN NOBLE Bank S.A. w Łodzi, nr 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017. Wadium nie podlega zwrotowi w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygra, od zawarcia umowy.
W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne lub prawne, które wpłacą wadium i pobiorą numer upoważniający do wzięcia udziału w licytacji w terminie do dnia 25.10.10 r. do godziny 15.00 w Wydziale Gospodarowania Majątkiem UMŁ (ul. Piotrkowska 104, IVp., pok. 457).
Przed pobraniem numeru do licytacji uczestnicy zobowiązują się do złożenia pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się ze stanem prawnym i ze sposobem zagospodarowania nieruchomości w terenie oraz warunkami przetargu i ich przyjęciu bez zastrzeżeń, przedstawienia dowodu wpłaty wadium, numeru NIP oraz - w przypadku reprezentantów osób prawnych lub innych podmiotów – firmy lub nazwy oraz adresu siedziby. Osoby prowadzące działalność gospodarczą winny przedłożyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej. Osoby prawne odpis z KRS. Dokumenty winny być aktualne tj. sporządzone nie wcześniej niż 1 miesiąc przed datą przetargu.
Dodatkowo osoby zainteresowane nabyciem nieruchomości przy ul. Siedleckiej 28, zobowiązane są do złożenia pisemnego oświadczenia że zostali poinformowani o braku świadectwa energetycznego dla budynku znajdującego się na nieruchomości i z tego tytułu nie będą dochodzić wobec Miasta Łodzi jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych, a w przypadku zaistnienia potrzeby lub obowiązku sporządzenia świadectwa zobowiązują się pokryć koszty z tym związane we własnym zakresie i bez prawa regresu wobec Miasta Łodzi.
W przypadku pełnomocników oferentów należy przedłożyć stosowne pełnomocnictwa w formie aktu notarialnego.
Przed przystąpieniem do przetargu należy zapoznać się z warunkami przetargu, o których informuje Wydział Gospodarowania Majątkiem UMŁ, ul. Piotrkowska 104, IV p. pok. 457, tel. 638-44-14, 638-43-31.

Prezydent Miasta zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszonego przetargu z ważnych powodów.

Ustny przetarg nieograniczony (licytacja) na sprzedaż nieruchomości niezabudowanych położonych w Łodzi przy ulicy Karolewskiej 8, 10, 12, 14, 16, 18 i 8/22
Konkurs ofert na najem lokali mieszkalnych opróżnionych w wyniku realizacji orzeczeń sądu o eksmisję
Treść:

2010-10-08

Prezydent Miasta Łodzi

ogłasza, że w dniach:

od 8 października do 21 października 2010 roku

Referaty Budynków i Lokali Delegatur UMŁ
będą przyjmować oferty od osób zainteresowanych najmem:

  • lokali mieszkalnych opróżnionych w wyniku realizacji orzeczeń sądu o eksmisję;

Szczegółowych informacji udzielają: Wydział Budynków i Lokali Urzędu Miasta Łodzi, telefon: 42-638-40-14, ul. Piotrkowska 104 oraz Referaty Budynków i Lokali Delegatur UMŁ:

Bałutyul. Zachodnia 47tel.42 638-50-59
GórnaAl. Politechniki 32tel.42 638-56-07
Polesieul. Krzemieniecka 2btel.42 638-52-30
Śródmieścieul. Piotrkowska 153tel.42 638-57-27
WidzewAl. Piłsudskiego 100tel.42 638-53-55

Pliki do pobrania:

Odstąpienie od przeprowadzenia konkursu na najem lokali mieszkalnych opróżnionych w wyniku realizacji orzeczeń sądu o eksmisję
Treść:

2010-10-07

Prezydent Miasta Łodzi

działając na podstawie § 10 Zarządzenia Nr 1378/IV/04 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 4 marca 2004 roku w sprawie regulaminu konkursu ofert oraz powołania komisji do wyboru ofert na najem lokali mieszkalnych, których remont jest ekonomicznie nieopłacalny oraz opróżnionych w wyniku realizacji orzeczeń sądu o eksmisję

ogłasza, że:

odstępuje od przeprowadzenia konkursu na najem lokali mieszkalnych opróżnionych w wyniku realizacji orzeczeń sądu o eksmisję ogłoszonego w terminie od 1 października do 22 października 2010 roku, w całości.

Wykaz ruchomości, które Miasto Łódź nabyło w drodze dziedziczenia, przeznaczonych do sprzedaży, w drodze aukcji (2010-10-01)
Ustny przetarg nieograniczony (licytacja) na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność miasta Łodzi; odpłatne przeniesienie udziału miasta Łodzi we współwłasności zabudowanych nieruchomości położonych w Łodzi
Treść:

Prezydent Miasta Łodzi
ogłasza ustny przetarg nieograniczony (licytację) na:

    I. Sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność miasta Łodzi położonej w Łodzi przy ulicy:


    • Sierakowskiego - 19 - niezabudowana nieruchomość w obr. B-29 działka nr 370 o powierzchni 573 m2, opisana w KW LD1M/00097624/0.

    Obsługa komunikacyjna ww. nieruchomości jest możliwa od ul. Sierakowskiego, szerokość dostępu do drogi wynosi ok. 20 m. Nieruchomość przy ul Sierakowskiego 19 jest podłączona do miejskiej sieci wodociągowej Ø 150 mm zlokalizowanej w ul. Sierakowskiego przyłączem Ø 50 mm a także do miejskiej sieci kanalizacji ogólnospławnej Ø 250 mm zlokalizowanej w ul. Sierakowskiego przyłączem Ø 150 mm, wskazane przyłącza znajdują się w dzierżawie i eksploatacji Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.), ponadto na terenie działki nr 370 znajduje się studnia wodomierzowa. Przy północnej granicy działki znajduje się jedno kilkudziesięcioletnie drzewo liściaste.

    Cena wyw. 192 800 zł (netto); wadium 20 000 zł; postąpienie 2 000 zł lub więcej.

    II. Odpłatne przeniesienie udziału miasta Łodzi we współwłasności zabudowanych nieruchomości położonych w Łodzi przy ul.

    • Franciszkańskiej 131a/131e - nieruchomość oznaczona w obrębie B-49 jako działki nr 525/1 i 526/1 o powierzchni 988 m2, uregulowana w księdze wieczystej LD1M/00005340/4.

    Nieruchomość stanowi współwłasność: miasta Łodzi - w 1/2; Beaty Gut - w 1/2;
    Zgodnie z operatem szacunkowym nieruchomość jest ogrodzona i zabudowana:
    1. na działce nr 526/1 budynkiem mieszkalnym murowano–drewnianym wybudowanym ok. 1935 roku (powierzchnia zabudowy – ok. 158,62 m2); składającym się z trzech zespolonych części wybudowanych w różnych technologiach i w różnym czasie;
    2. na działce nr 525/1 budynkiem mieszkalnym murowano-drewnianym wybudowanym ok. 1937 roku (powierzchnia zabudowy – ok. 82 m2).

    Budynki są w złym stanie technicznym. Budynek położony na działce nr 525/1 znajduje się we władaniu współwłaścicielki. Budynek położony na działce nr 526/1 objęty jest czterema umowami najmu. Nieruchomość uzbrojona jest w instalację elektryczną, wodociągową i kanalizacyjną bezodpływową- szambo, na działce nr 525/1 jest doprowadzony gaz.

    Cena wyw. udziału miasta wynosi 118 600 zł (netto) w tym wartość udziału miasta w budynkach 34 100 zł, wadium 23 000 zł, postąpienie 2 000 zł lub więcej.

    • Wieniawskiego 66 - nieruchomość oznaczona w obrębie G-1 jako działka nr 86 o powierzchni 689 m2, uregulowana w księdze wieczystej LD1M/00035652/3.

    Nieruchomość stanowi współwłasność: miasta Łodzi - w 1/2; Małgorzaty Moskwy - w 1/6; Artura Moskwy - w 1/6; Macieja Moskwy - w 1/6.
    Zgodnie z operatem szacunkowym otoczenie nieruchomości od strony północnej i południowej stanowi budownictwo mieszkaniowe, a od strony zachodniej i wschodniej usługowe. Obsługa komunikacyjna działki odbywa się przez zjazd z ulicy Henryka Wieniawskiego. Nieruchomość zabudowana jest:
    1. dwukondygnacyjnym budynkiem mieszkalnym zamieszkałym przez współwłaścicieli; murowano–drewnianym (powierzchnie: użytkowa – 143,5 m2, zabudowy – 93,5 m2); uzbrojonym w instalacje: elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, gazową oraz z ogrzewaniem w postaci pieca gazowego na I piętrze; stopień zużycia budynku został oceniony na 50%;
    2. budynkiem gospodarczym murowano-drewnianym (powierzchnie: użytkowa - 26,9 m2, zabudowy – 33 m2) w złym stanie technicznym;
    3. garażem jednostanowiskowym drewnianym w złym stanie technicznym.

    Cena wyw. udziału miasta wynosi 140 000 zł (netto) , w tym wartość udziału miasta w budynku 50 300 zł, wadium 28 000 zł, postąpienie 3 000 zł lub więcej.

Przeznaczenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla nieruchomości wymienionych powyżej: Brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. zgodnie z art. 4 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z 2004 r. Nr 6, poz. 41 i Nr 141, poz. 1492, z 2005 r. Nr 113, poz. 954 i Nr 130, poz. 1087, z 2006 r. Nr 45, poz. 319 i Nr 225, poz. 1635, z 2007 r. Nr 127, poz. 880 z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, Nr 201, poz. 1237 i Nr 220, poz. 1413 oraz z 2010 r. Nr 24, poz. 124, Nr 75, poz. 474, Nr 106, poz. 675, Nr 119, poz. 804 i Nr 130, poz. 871) w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego określenie sposobów zagospodarowania i warunków zabudowy ustala się w drodze decyzji o warunkach zabudowy.

Od ceny osiągniętej w przetargu zostanie naliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Przetarg odbędzie się w dniu 8 października 2010r w UMŁ
ul. Piotrkowska 104 w sali 455 o godzinie 10.00.

Wadium w pieniądzu należy wpłacać na konto Urzędu Miasta Łodzi w GETIN NOBLE BANK SA w Łodzi nr 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017. Wadium nie podlega zwrotowi w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygra, od zawarcia umowy.

W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne lub prawne, które wpłacą wadium i pobiorą numer upoważniający do wzięcia udziału w licytacji w terminie do dnia 4 października 2010 r. do godziny 15.00.

Celem pobrania numeru upoważniającego do wzięcia udziału w przetargu, należy zgłaszać się do Wydziału Gospodarowania Majątkiem UMŁ ul. Piotrkowska 104, IVp., pok. 457.
Przed pobraniem numeru do licytacji uczestnicy zobowiązani są do złożenia pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się ze stanem prawnym i faktycznym sprzedawanej nieruchomości, warunkami przetargu i ich przyjęciu bez zastrzeżeń, przedstawienia dowodu wpłaty wadium, numeru NIP oraz - w przypadku reprezentantów osób prawnych lub innych podmiotów – firmy lub nazwy oraz adres siedziby.
Osoby prowadzące działalność gospodarczą winny przedłożyć odpis z ewidencji działalności gospodarczej. Osoby prawne odpis z Krajowego Rejestru Sądowego. Odpisy winny być aktualne tj. sporządzone nie wcześniej niż 1miesiąc przed datą przetargu.
W przypadku pełnomocników oferentów należy przedłożyć stosowne pełnomocnictwa w formie aktu notarialnego.
Dodatkowo - zainteresowani nabyciem udziałów w nieruchomościach przy ul. Franciszkańskiej 131a/131e i Wieniawskiego 66, winni złożyć pisemne oświadczenie, że zostali poinformowani o braku świadectwa energetycznego dla budynku znajdującego się na danej nieruchomości i z tego tytułu nie będą dochodzić wobec miasta Łodzi jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych, a w przypadku zaistnienia potrzeby lub obowiązku sporządzenia świadectwa zobowiązują się pokryć koszty z tym związane we własnym zakresie i bez prawa regresu wobec miasta Łodzi.

Przed przystąpieniem do przetargu należy zapoznać się z warunkami przetargu, o których informuje Wydział Gospodarowania Majątkiem UMŁ ul. Piotrkowska 104, IVp.pok. 457, tel. 638-43-31, 638-44-14.
Prezydent Miasta zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszonego przetargu z ważnych powodów.

Konkurs ofert na najem lokali mieszkalnych opróżnionych w wyniku realizacji orzeczeń sądu o eksmisję (2010-10-01)
Treść:

2010-10-01

Prezydent Miasta Łodzi

ogłasza, że w dniach:

od 01 października do 22 października 2010 roku

Referaty Budynków i Lokali Delegatur UMŁ
będą przyjmować oferty od osób zainteresowanych najmem:

  • lokali mieszkalnych opróżnionych w wyniku realizacji orzeczeń sądu o eksmisję;

Szczegółowych informacji udzielają: Wydział Budynków i Lokali Urzędu Miasta Łodzi, telefon: 42-638-40-14, ul. Piotrkowska 104 oraz Referaty Budynków i Lokali Delegatur UMŁ:

Bałutyul. Zachodnia 47tel.42 638-50-59
GórnaAl. Politechniki 32tel.42 638-56-07
Polesieul. Krzemieniecka 2btel.42 638-52-30
Śródmieścieul. Piotrkowska 153tel.42 638-57-27
WidzewAl. Piłsudskiego 100tel.42 638-53-55

Pliki do pobrania:

Odstąpienie od przeprowadzenia konkursu >>>

Konkurs ofert na najem lokali mieszkalnych w Łodzi
Treść:

2010-09-09

Prezydent Miasta Łodzi
ogłasza
że w dniach:

od 09 września do 30 września 2010 roku

Referaty Budynków i Lokali Delegatur UMŁ
będą przyjmować oferty od osób zainteresowanych
najmem:

  • lokali mieszkalnych o strukturze 1 pokój z kuchnią, 2 pokoje z kuchnią oraz 3 pokoje z kuchnią, usytuowanych w nowo wybudowanych budynkach nr 1 i nr 2 na osiedlu „Olechów- Południe”, gotowych do zamieszkania;

    Informacja + druk ofert [>>>.doc] [>>>.pdf]

  • lokali mieszkalnych o strukturze 2 pokoje z aneksem kuchennym, przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, usytuowanych w nowo wybudowanych budynkach nr 1i nr 2, gotowych do zamieszkania;
  • lokalu mieszkalnego nr 3 przy ul. Księcia Janusza Mazowieckiego 11, przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, o strukturze 2 pokoje z aneksem kuchennym, na który nie zawarto umowy najmu, gotowego do zamieszkania;
  • lokalu mieszkalnego nr 46 przy ul. Wacława Wojewódzkiego 22, przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, o strukturze 2 pokoje z aneksem kuchennym, na który nie zawarto umowy najmu, gotowego do zamieszkania;

    Informacja + druk ofert [>>>.doc] [>>>.pdf]

  • lokali mieszkalnych o strukturze 2 pokoje z aneksem kuchennym, usytuowanych w zmodernizowanym budynku przy ul. Sienkiewicza 48, na które nie zawarto umów najmu, gotowych do zamieszkania;

    Informacja + druk ofert [>>>.doc] [>>>.pdf]

  • lokalu mieszkalnego nr 1 usytuowanego w zmodernizowanym budynku przy ul. Mielczarskiego 26, przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, o strukturze 2 pokoje z aneksem kuchennym, na który nie zawarto umowy najmu, gotowego do zamieszkania;

    Informacja + druk ofert [>>>.doc] [>>>.pdf]

Szczegółowych informacji udzielają: Wydział Budynków i Lokali UMŁ telefon: 638-40-24 ul. Piotrkowska 104, Referaty Budynków i Lokali Delegatur UMŁ:

BAŁUTYul. Zachodnia 47Telefon:638-50-59
GÓRNAAl. Politechniki 32Telefon:638-56-07
ŚRÓDMIEŚCIEul. Piotrkowska 153Telefon:638-57-27
POLESIEul. Krzemieniecka 2bTelefon:638-52-40
WIDZEWAl. Piłsudskiego 100Telefon:638-53-55

Pliki do pobrania:

  • Informacja + druk ofert - na najem lokali mieszkalnych o strukturze 1 pokój z kuchnią, 2 pokoje z kuchnią oraz 3 pokoje z kuchnią, usytuowanych w nowo wybudowanych budynkach nr 1 i nr 2 na osiedlu „Olechów- Południe”, gotowych do zamieszkania[>>>.doc] [>>>.pdf]
  • Informacja + druk ofert - na najem lokali mieszkalnych o strukturze 2 pokoje z aneksem kuchennym przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, usytuowanych w budynkach nr 1 i nr 2, na osiedlu „Olechów-Południe”, gotowych do zamieszkania; lokalu mieszkalnego nr 3 przy ul. Księcia Janusza Mazowieckiego 11, przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, o strukturze 2 pokoje z aneksem kuchennym, na który nie zawarto umowy najmu, gotowego do zamieszkania oraz lokalu mieszkalnego nr 46 przy ul. Wacława Wojewódzkiego 22, przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, o strukturze 2 pokoje z aneksem kuchennym, na który nie zawarto umowy najmu, gotowego do zamieszkania [>>>.doc] [>>>.pdf]
  • Informacja + druk ofert - na najem lokali mieszkalnych o strukturze 2 pokoje z aneksem kuchennym, usytuowanych w zmodernizowanym budynku przy ul. Sienkiewicza 48, na które nie zawarto umów najmu, gotowych do zamieszkania [>>>.doc] [>>>.pdf]
  • Informacja + druk ofert - na najem lokalu mieszkalnego nr 1 usytuowanego w zmodernizowanym budynku przy ul. Mielczarskiego 26, przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, o strukturze 2 pokoje z aneksem kuchennym, na który nie zawarto umowy najmu, gotowego do zamieszkania [>>>.doc] [>>>.pdf]

Rokowania ograniczone do właścicieli lub użytkowników wieczystych nieruchomości przyległych na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, położonej w Łodzi przy alei Włókniarzy 202
Treść:

2010-08-20

Prezydent Miasta Łodzi

ogłasza rokowania ograniczone do właścicieli lub użytkowników wieczystych nieruchomości przyległych na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, położonej w Łodzi przy alei Włókniarzy 202, oznaczonej w obrębie P-08 jako działka nr 13/27, o powierzchni 463 m2, dla której prowadzona jest księga wieczysta LD1M/00124128/2.

Brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z art. 4 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z 2004 r. Nr 6, poz. 41 i Nr 141, poz. 1492, z 2005 r. Nr 113, poz. 954 i Nr 130, poz. 1087, z 2006 r. Nr 45, poz. 319 i Nr 225, poz. 1635, z 2007 r. Nr 127, poz. 880 oraz z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, Nr 201, poz. 1237 i Nr 220, poz. 1413 oraz z 2010 r. Nr 24, poz. 124, Nr 75, poz. 474, Nr 106, poz. 675, Nr 119, poz. 804 i Nr 130, poz. 871), w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego określenie sposobów zagospodarowania i warunków zabudowy ustala się w drodze decyzji o warunkach zabudowy. Organem właściwym do wydania takiej decyzji jest Prezydent Miasta Łodzi.

Zgodnie ze „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Łodzi”, zatwierdzonym uchwałą Nr LXXVII/1793/02 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 3 kwietnia 2002 r., przedmiotowa nieruchomość należy do terenów strefy zurbanizowanej wymagających głębokich przekształceń i zagospodarowania.
Przez przedmiotową działkę przebiegają kable energetyczne nN stanowiące zasilanie złączy kablowych, będące na majątku i w eksploatacji ŁZE Dystrybucja sp. z o.o.
Na ww. nieruchomości znajduje się czynna sieć ciepłownicza wody gorącej 2xDn 250 oraz przyłącze ciepłownicze 2xDn 100, strefa ochronna dla magistrali wynosi 3 m licząc od skraju sieci ciepłowniczej.

Przetargi na sprzedaż nieruchomości zakończone wynikiem negatywnym odbyły się 9.04.2010 r., 2.07.2010 r.

W rokowaniach mogą brać udział tylko właściciele lub użytkownicy wieczyści nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki o numerach: 13/55 opisanej w KW LD1M/00133112/3; 13/26 opisanej w KW LD1M/00175551/8 oraz 13/56 opisanej w KW LD1M/00209980/2, w obrębie P-08 bezpośrednio graniczące z nieruchomością.
Ograniczenie zostało wprowadzone z uwagi na fakt, iż działka 13/27 nie przylega bezpośrednio do pasa drogowego drogi publicznej ulicy Kasprzaka. Dojazd do nieruchomości możliwy jest poprzez działkę nr 13/32, stanowiącą drogę wewnętrzną. Zgodnie z wypisem z ewidencji gruntów działka nr 13/27 opisana jest jako użytek - dr (droga).
Zgodnie z opinią Wydziału Planowania Przestrzennego i Ochrony Zabytków racjonalne zagospodarowanie działki nr 13/27 będzie miało miejsce, gdy będzie ona zagospodarowana wspólnie z nieruchomością przyległą, tj. z działką nr 13/26 bądź 13/56 lub 13/55.

Cena wywoławcza: 201 700 zł netto
Zaliczka: 21 000 zł

Od ceny ustalonej w rokowaniach zostanie naliczony należny podatek VAT wg obowiązujących stawek. Cenę nabycia stanowi cena osiągnięta w rokowaniach + należny podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Zainteresowani udziałem w rokowaniach zobowiązani są do przedłożenia w terminie do dnia 22.09.2010 r. w UMŁ ul. Piotrkowska 104 IV p., pok. 457 do godz. 15.00 przez zainteresowanych nabyciem nieruchomości, o których mowa powyżej następujących dokumentów:

  • aktualnego, tj. sporządzonego nie wcześniej niż miesiąc przed datą przetargu, odpisu z księgi wieczystej prowadzonej dla nieruchomości, które są ich własnością i graniczą z nieruchomością, będącą przedmiotem przetargu;
  • oświadczenia, że stan prawny ujawniony w księdze wieczystej do daty przetargu nie uległ zmianie;
  • w przypadku, gdyby stan prawny ujawniony w dziale II księgi wieczystej, prowadzonej dla nieruchomości graniczącej był niezgodny z rzeczywistym stanem prawnym, uczestnik zobowiązany jest do przedstawienia innego dokumentu potwierdzającego tytuł własności oraz wyjaśnienia przyczyn tej rozbieżności w stosownym oświadczeniu.

Komisja przetargowa na posiedzeniu kwalifikacyjnym w dniu 23 września 2010 r. zapozna się z dokumentami złożonymi przez oferentów i zakwalifikuje do uczestnictwa w rokowaniach. Lista osób zakwalifikowanych do rokowań zostanie wywieszona na tablicy informacyjnej w siedzibie WGM ( IV p., ul. Piotrkowska 104) .
Osoby zakwalifikowane do rokowań winny złożyć pisemne zgłoszenie udziału w rokowaniach (zawierające informacje wskazane w warunkach rokowań ) w zamkniętych kopertach w terminie do dnia 27.09.2010 r. do godz.15.00 w Wydziale Gospodarowania Majątkiem UMŁ ul. Piotrkowska 104, IV p., pok. 455. Ponadto należy złożyć dowód wpłaty zaliczki w zamkniętej kopercie z napisem ”Dowód wpłaty zaliczki do rokowań na sprzedaż nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Włókniarzy 202”.

Rokowania odbędą się w dniu 1 października 2010 r. w UMŁ
ul. Piotrkowska 104 w sali 455 o godzinie 10.00.

Zaliczkę należy wpłacać na konto Urzędu Miasta Łodzi w GETIN NOBLE BANK S.A. w Łodzi nr 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017. Zaliczka ulegnie przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który rokowania wygra, od zawarcia umowy.

Przed złożeniem zgłoszenia, należy zapoznać się z warunkami rokowań, o których informuje Wydział Gospodarowania Majątkiem UMŁ ul. Piotrkowska 104, IVp., pok. 457, tel. 638-43-31, 638-44-14.

Prezydent Miasta Łodzi zastrzega sobie prawo do odwołania ogłoszonych rokowań z ważnych powodów oraz ich zamknięcia bez wybrania nabywcy nieruchomości.

Ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż lokali użytkowych stanowiących własność Miasta Łodzi
Aukcja (ustny przetarg nieograniczony) na sprzedaż spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego nr 93, które przysługuje Miastu Łódź, znajdującego się w budynku położonym w Łodzi przy ul. Traktorowej 39
Treść:

2010-08-09

Prezydent Miasta Łodzi

ogłasza aukcję (ustny przetarg nieograniczony) na sprzedaż spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego nr 93, które przysługuje Miastu Łódź, znajdującego się w budynku położonym w Łodzi przy ul. Traktorowej 39

Lokal mieszkalny nr 93 znajdujący się w budynku położonym w Łodzi przy ul. Traktorowej 39 wchodzi w skład zasobów mieszkaniowych Spółdzielni Mieszkaniowej „Teofilów” w Łodzi. Przedmiotowy lokal nie posiada księgi wieczystej.
Lokal znajduje się w budynku wielorodzinnym, usytuowanym na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Traktorowej 39 (działka nr 48/167, obręb B-43), o powierzchni 12,6846 m2, opisanej w księdze wieczystej nr LD1M/00020410/7.
Działka nr 48/167 stanowi własność Miasta Łodzi i jest oddana w wieczyste użytkowanie Spółdzielni Mieszkaniowej „Teofilów” do dnia 26 marca 2063 r.
Działka nr 48/167 jest położona na terenie, dla którego brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Lokal (mieszkalny) o powierzchni użytkowej 37,68 m2 położony jest na parterze 7 klatki schodowej i składa się z dwóch pokoi, kuchni, łazienki z wc i przedpokoju. Nie posiada balkonu.
Dla lokalu (mieszkalnego) nie zostało sporządzone świadectwo energetyczne. W przypadku zaistnienia potrzeby bądź obowiązku jego sporządzenia kupujący zobowiązany jest zlecić sporządzenie świadectwa energetycznego na własny koszt bez prawa regresu wobec sprzedającego.
Termin przetargu zakończonego wynikiem negatywnym: 30.07.2010 r.

Cena wywoławcza wynosi 125.000 zł. netto
Wadium 25.000 zł.
Postąpienie 5.000 zł. lub więcej.
Cenę nabycia stanowi cena osiągnięta w przetargu + należny podatek VAT według obowiązujących przepisów.

Aukcja (ustny przetarg nieograniczony) odbędzie się w dniu 24 września 2010 r.
w UMŁ, ul. Piotrkowska 104, sala 455, o godzinie 13.00.

Wadium należy wpłacać na konto Urzędu Miasta Łodzi w GETIN Noble Bank S.A. w Łodzi, nr 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017. Wadium nie podlega zwrotowi w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygra, od zawarcia umowy sprzedaży.

W aukcji mogą brać udział osoby fizyczne lub prawne, które wpłacą wadium i pobiorą numer upoważniający do wzięcia udziału w aukcji w terminie do dnia 20.09.10 r. do godziny 15.00 w Wydziale Gospodarowania Majątkiem UMŁ, ul. Piotrkowska 104, IVp., pok. 457.

Przed pobraniem numeru do aukcji uczestnicy zobowiązują się do: złożenia pisemnego oświadczenia, że zapoznali się ze stanem prawnym i faktycznym lokalu (mieszkalnego) oraz „Warunkami przeprowadzenia aukcji” (ustnego przetargu nieograniczonego) i przyjmują te warunki bez zastrzeżeń, przedstawienia dowodu wpłaty wadium, numeru NIP oraz - w przypadku reprezentantów osób prawnych lub innych podmiotów – firmy lub nazwy oraz adresu siedziby. Osoby prowadzące działalność gospodarczą winny przedłożyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej. Osoby prawne odpis z KRS. Dokumenty winny być aktualne tj. sporządzone nie wcześniej niż 1 miesiąc przed datą przetargu.

W przypadku pełnomocników oferentów należy przedłożyć stosowne pełnomocnictwa w formie aktu notarialnego.

Przed przystąpieniem do aukcji należy zapoznać się z warunkami aukcji, o których informuje Wydział Gospodarowania Majątkiem UMŁ, ul. Piotrkowska 104, IV p. pok. 457, tel. 638-44-14, 638-43-31.
Prezydent Miasta Łodzi zastrzega sobie prawo do odwołania ogłoszonej aukcji z ważnych powodów.

Rokowania na sprzedaż nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Przewozowej bez nr
Treść:

2010-08-09

Prezydent Miasta Łodzi

ogłasza rokowania na sprzedaż nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Przewozowej bez nr obr.W-36 dz.nr.193/6 o pow. 1988 m2 opisana w KW LD1M/00094099/9.

Brak planu miejscowego - zgodnie z art. 4 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z 2004 r. Nr 6, poz. 41 i Nr 141, poz. 1492, z 2005 r. Nr 113, poz. 954 i Nr 130, poz. 1087, z 2006 r. Nr 45, poz. 319 i Nr 225, poz. 1635, z 2007 r. Nr 127, poz. 880 oraz z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, Nr 201, poz. 1237 i Nr 220, poz. 1413) w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego określenie sposobów zagospodarowania i warunków zabudowy ustala się w drodze decyzji o warunkach zabudowy.
Nieruchomość niezabudowana. Teren działki bardzo mocno zakrzewiony samosiewem (chwast); naniesienia roślinne bez wartości. Na części nieruchomości ogrodzenie z siatki. Obsługa komunikacyjna działki możliwa jest przez zjazd z ulicy Przewozowej. Przez teren działki:
  • nie przebiegają urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne będące w dzierżawie i eksploatacji Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. Łódzka Spółka Infrastrukturalna Spółka z o.o. planuje budowę sieci wodociągowej w ulicy Przewozowej w ramach zadania 07 „Rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w strefie zurbanizowanej Łodzi dla dzielnic Bałuty i Widzew” wchodzącego w skład Projektu Funduszu Spójności „Wodociągi i oczyszczalnia ścieków w Łodzi II”. Zgodnie z opracowaną koncepcją programowo – przestrzenną planowany wodociąg nie przebiega przez tę działkę i nie przewiduje się realizacji budowy przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych do posesji;
  • nie przebiegają czynne sieci ciepłownicze eksploatowane przez Dalkię Łódź S.A. Zakład Sieci Cieplnej,
  • nie występują przewody gazowe eksploatowane przez Mazowieckiego Operatora Systemu Dystrybucyjnego Sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy Łódź,
  • nie przebiegają czynne linie energetyczne należące do PGE Dystrybucja Łódź Spółka z o.o.

Zgodnie z operatem szacunkowym, w otoczeniu nieruchomości występuje uzbrojenie: wodociąg (w ulicy Przewozowej brak sieci wodociągowej), energia elektryczna i sieć telefoniczna.

W rejestrze ewidencji gruntów, budynków i lokali działka sklasyfikowana jest jako rola. Sprzedaż nieruchomości rolnych nastąpi pod warunkiem, że Agencja Nieruchomości Rolnych działająca na rzecz Skarbu Państwa nie skorzysta z prawa pierwokupu, zgodnie z art.3 ustawy z dnia 11 kwietnia 2003r. o kształtowaniu ustroju rolnego (Dz.U.Nr.64, poz.592 z późn. zmianami.)

Przetargi na sprzedaż nieruchomości zakończone wynikiem negatywnym odbyły się 9.10.09 r., 18.12.09 r., 26.02.10 r., 30.04.10 r., 18.06.10 r.

Cena wywoławcza: 298 000 zł. netto
Zaliczka 55 000 zł.

Od ceny ustalonej w rokowaniach zostanie naliczony należny podatek VAT wg obowiązujących stawek. Cenę nabycia stanowi cena osiągnięta w rokowaniach + należny podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Pisemne zgłoszenie udziału w rokowaniach (zawierające informacje wskazane w warunkach rokowań) należy składać w zamkniętych kopertach w terminie do dnia 20.09.2010 r. do godz. 15.00 w Wydziale Gospodarowania Majątkiem UMŁ ul. Piotrkowska 104, IVp. pok. 455. Ponadto należy złożyć dowód wpłaty zaliczki w zamkniętej kopercie z napisem ”Dowód wpłaty zaliczki do rokowań na sprzedaż nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Przewozowej bez nr.”.

Rokowania odbędą się w dniu 24 września 2010 r. w UMŁ
ul. Piotrkowska 104 w sali 455 o godzinie 12.00.

Zaliczkę należy wpłacać na konto Urzędu Miasta Łodzi w GETIN NOBLE BANK S.A. w Łodzi nr 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017. Zaliczka ulegnie przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który rokowania wygra, od zawarcia umowy.

Przed złożeniem zgłoszenia, należy zapoznać się z warunkami rokowań, o których informuje Wydział Gospodarowania Majątkiem UMŁ ul. Piotrkowska 104, IVp.pok. 457, tel. 638-43-31, 638-44-14.

Prezydent Miasta Łodzi zastrzega sobie prawo zamknięcia rokowań bez wybrania nabywcy nieruchomości.

Rokowania na sprzedaż nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Olechowskiej bez nr
Treść:

2010-08-09

Prezydent Miasta Łodzi

ogłasza rokowania na sprzedaż nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Olechowskiej bez nr obr.W-36 dz.nr 193/7 o pow. 1488 m2 opisana w KW LD1M/00094099/9.

Brak planu miejscowego - zgodnie z art. 4 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z 2004 r. Nr 6, poz. 41 i Nr 141, poz. 1492, z 2005 r. Nr 113, poz. 954 i Nr 130, poz. 1087, z 2006 r. Nr 45, poz. 319 i Nr 225, poz. 1635, z 2007 r. Nr 127, poz. 880 oraz z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, Nr 201, poz. 1237 i Nr 220, poz. 1413) w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego określenie sposobów zagospodarowania i warunków zabudowy ustala się w drodze decyzji o warunkach zabudowy.
Na terenie nieruchomości znajdują się ruiny budynku o konstrukcji drewnianej i resztki fundamentów murowanych oraz nasadzenia drzew ozdobnych. Teren działki bardzo mocno zakrzewiony samosiewem (chwast). Ruiny budynku oraz nasadzeń roślinnych bez wartości. Część budynku posadowionego na działce nr 32/1 przy ulicy Olechowskiej 76 narusza granice działki nr 193/7 i zajmuje powierzchnię około 5 – 6 m2 tej działki. Obsługa komunikacyjna działki możliwa jest przez zjazd z ulicy Olechowskiej. Przez teren działki:
  • nie przebiegają urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne będące w dzierżawie i eksploatacji Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Spółki z o. o. Przez działkę przebiega część instalacji wodociągowej zasilanej prawdopodobnie z ujęcia własnego, zlokalizowanego na terenie nieruchomości usytuowanej po przeciwległej stronie ul. Olechowskiej. Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. nie posiada dokumentacji technicznej na budowę przedmiotowej instalacji, a korzystające z niej prawdopodobnie posesje Nr 74 i Nr 76 nie figurują w spisie usługobiorców wyżej wymienionego Zakładu. Istnieje możliwość bezpośredniego podłączenia działki do miejskiej sieci wodociągowej ø 200, zlokalizowanej w ul. Olechowskiej. Łódzka Spółka Infrastrukturalna Spółka z o.o. nie przewiduje realizacji budowy przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych do posesji,
  • nie przebiegają czynne sieci ciepłownicze eksploatowane przez Dalkię Łódź S.A. Zakład Sieci Cieplnej,
  • nie występują przewody gazowe eksploatowane przez Mazowieckiego Operatora Systemu Dystrybucyjnego Sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy Łódź,
    dz.nr 269/3 pow. 799m2 obr.G-12, opisanej w KW LD1M/00099861/7,
  • nie przebiegają czynne linie energetyczne należące do PGE Dystrybucja Łódź Spółka z o.o.

Zgodnie z operatem szacunkowym, w otoczeniu nieruchomości występuje uzbrojenie: wodociąg, energia elektryczna i sieć telefoniczna.

W rejestrze ewidencji gruntów, budynków i lokali działka sklasyfikowana jest jako rola .Sprzedaż nieruchomości rolnych nastąpi pod warunkiem, że Agencja Nieruchomości Rolnych działająca na rzecz Skarbu Państwa nie skorzysta z prawa pierwokupu, zgodnie z art.3 ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego (Dz.U.Nr.64, poz.592 z późn. zmianami.)

Przetargi na sprzedaż nieruchomości zakończone wynikiem negatywnym odbyły się 9.10.09 r., 18.12.09 r., 26.02.10 r., 30.04.10 r, 18.06.10 r.

Cena wywoławcza: 230 000 zł.netto
Zaliczka 45 000 zł.

Od ceny ustalonej w rokowaniach zostanie naliczony należny podatek VAT wg obowiązujących stawek. Cenę nabycia stanowi cena osiągnięta w rokowaniach + należny podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Pisemne zgłoszenie udziału w rokowaniach (zawierające informacje wskazane w warunkach rokowań) należy składać w zamkniętych kopertach w terminie do dnia 20.09.2010 r. do godz. 15.00 w Wydziale Gospodarowania Majątkiem UMŁ ul. Piotrkowska 104, IVp. pok. 455. Ponadto należy złożyć dowód wpłaty zaliczki w zamkniętej kopercie z napisem ”Dowód wpłaty zaliczki do rokowań na sprzedaż nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Olechowskiej bez nr.”.

Rokowania odbędą się w dniu 24 września 2010 r. w UMŁ
ul. Piotrkowska 104 w sali 455 o godzinie 11.00.

Zaliczkę należy wpłacać na konto Urzędu Miasta Łodzi w GETIN NOBLE BANK S.A. w Łodzi nr 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017. Zaliczka ulegnie przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który rokowania wygra, od zawarcia umowy.

Przed złożeniem zgłoszenia, należy zapoznać się z warunkami rokowań, o których informuje Wydział Gospodarowania Majątkiem UMŁ ul. Piotrkowska 104, IVp.pok. 457, tel. 638-43-31, 638-44-14.

Prezydent Miasta Łodzi zastrzega sobie prawo zamknięcia rokowań bez wybrania nabywcy nieruchomości.

Aukcja (ustny przetarg nieograniczony), na sprzedaż spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu (mieszkalnego) nr 114 znajdującego się w budynku położonym w Łodzi przy al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7
Treść:

2010-08-06

Prezydent Miasta Łodzi

ogłasza aukcję (ustny przetarg nieograniczony), na sprzedaż spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu (mieszkalnego) nr 114 znajdującego się w budynku położonym w Łodzi przy al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7.

Lokal mieszkalny nr 114 znajduje się w budynku wielorodzinnym, usytuowanym na nieruchomości położonej w Łodzi przy al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7 (działka nr 69/203, obręb S - 7) o powierzchni 2 199 m2, opisanej w księdze wieczystej nr LD1M/00038277/1.
Działka nr 69/203 stanowi własność Spółdzielni Mieszkaniowej „Śródmieście”.
Działka nr 69/203 jest położona na terenie, dla którego brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Lokal mieszkalny o powierzchni użytkowej 58,95 m2 położony jest na XI piętrze i składa się z trzech pokoi, kuchni, przedpokoju, łazienki oraz ubikacji.
Lokal jest opomiarowany licznikami energii elektrycznej oraz wody i nie posiada urządzonej księgi wieczystej.
Przetarg na sprzedaż spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu (mieszkalnego) nr 114 zakończony wynikiem negatywnym odbył się 9 lipca 2010 r.

Cena wyw. wynosi 243 000 zł netto.
Wadium wynosi 24 000 zł
Postąpienie wynosi 2 500 zł lub więcej.
Cenę nabycia stanowi cena osiągnięta w przetargu + należny podatek VAT według obowiązujących przepisów.

Przetarg odbędzie się w dniu 24 września 2010 r w UMŁ
ul. Piotrkowska 104 w sali 455 o godzinie 10.00.

Wadium należy wpłacać na konto Urzędu Miasta Łodzi w Getin Noble Bank SA oddział w Łodzi - nr 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017;
Wadium ulegnie przepadkowi w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygra, od zawarcia umowy.
Nabywca zobowiązany jest do udostępniania lokalu w celu prowadzenia prac konserwacyjnych i remontowych znajdujących się tam instalacji.
W przypadku zaistnienia potrzeby bądź obowiązku sporządzenia świadectwa energetycznego kupujący zobowiązuje się zlecić jego sporządzenie na własny koszt bez prawa regresu wobec sprzedającego.
W przetargu (aukcji) mogą brać udział osoby fizyczne lub prawne, które wpłacą wadium i pobiorą numer upoważniający do wzięcia udziału w aukcji w terminie do dnia 20 września 2010r. do godziny 15.00.
Celem pobrania numeru upoważniającego do wzięcia udziału w aukcji, należy zgłaszać się do Wydziału Gospodarowania Majątkiem UMŁ ul. Piotrkowska 104, IVp., pok. 457.
Przed pobraniem numeru do licytacji uczestnicy zobowiązani są do złożenia pisemnego oświadczenia, że zapoznali się ze stanem prawnym i faktycznym sprzedawanego lokalu oraz „Warunkami przeprowadzenia aukcji” i przyjmują te warunki bez zastrzeżeń; przedstawienia dowodu wpłaty wadium, numeru NIP oraz - w przypadku reprezentantów osób prawnych lub innych podmiotów – firmy lub nazwy oraz adres siedziby.
Osoby prowadzące działalność gospodarczą winny przedłożyć odpis z ewidencji działalności gospodarczej. Osoby prawne odpis z Krajowego Rejestru Sądowego. Odpisy winny być aktualne tj. sporządzone nie wcześniej niż 1miesiąc przed datą przetargu.
W przypadku pełnomocników oferentów należy przedłożyć stosowne pełnomocnictwa w formie aktu notarialnego.
Przed przystąpieniem do aukcji należy zapoznać się z warunkami aukcji, o których informuje Wydział Gospodarowania Majątkiem UMŁ ul. Piotrkowska 104, IVp.pok. 457, tel. 638-43-31, 638-44-14.
Prezydent Miasta zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszonej aukcji z ważnych powodów.

Ustny przetarg nieograniczony (licytacja) na wysokość miesięcznej stawki czynszu dzierżawnego nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Spornej 26, przeznaczonej do wydzierżawienia na okres do 3 lat