Zamówienia o wartości przekraczającej kwotę 130 000 zł


Komunikat informujący o zmianie konta do wpłaty wadium w postępowaniach prowadzonych przez Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi

Od dnia 01.01.2022 r. Wpłaty wadium w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: 

Kod BIC (SWIFT): PKOPPLPW

IBAN: PL 74 1240 1037 1111 0011 0911 0931


Prowadzący postępowanie: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi
Tytuł zamówienia: "Dostawa artykułów biurowych na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych w 2022 r.". Nr ref.: DSR-ZP-II.271.115.2021
Wartość zamówienia: Powyżej progu
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Data i godzina publikacji: 14.12.2021 11:29
Źródło finansowania przetargu: Środki własne
Ogłoszenie o Zamówieniu Ogłoszenie o zamówieniu - DSR-ZP-II.271.115.2021

174 KB

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) SWZ - DSR-ZP-II.271.115.2021

1 MB

Części załączników do SIWZ Załączniki do SWZ - DSR-ZP-II.271.115.2021

5 MB

Informacja o Wyborze Oferty Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - DSR-ZP-II.271.115.2021

876 KB

Informacja z otwarcia ofert Informacja z otwarcia ofert - DSR-ZP-II.271.115.2021

507 KB

Inne Informacje Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia - DSR-ZP-II.271.115.2021

440 KB

Opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - DSR-ZP-II.271.115.2021

103 KB

CPV Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury (22800000-8)
Różny sprzęt i artykuły biurowe (30190000-7)
wróć do zamówien publicznych

Metryka strony i historia zmian