Sposób załatwienia sprawy
- Postępowanie wszczyna się:
- na wniosek jednostki organizacyjnej o wygaszenie trwałego zarządu do całej nieruchomości lub jej części, jeżeli stała się dla niej zbędna. Brak terminu do złożenia wniosku;
- z urzędu gdy upłynął okres, na który został ustanowiony trwały zarząd lub nastąpiła likwidacja jednostki organizacyjnej sprawującej trwały zarząd nieruchomości.
- Adresat - wniosek należy kierować do Prezydenta Miasta Łodzi za pośrednictwem Wydziału Dysponowania Mieniem przy ul. Piotrkowskiej 104;
- Złożenie wniosku powinno być poprzedzone uzyskaniem zgody organu nadzorującego jednostkę organizacyjną;
- Wydanie decyzji o wygaśnięciu trwałego zarządu na wniosek jednostki organizacyjnej następuje po uzyskaniu możliwości zagospodarowania nieruchomości, w ciągu 18 miesięcy od dnia złożenia wniosku;
- Na każdym etapie – w razie konieczności przedłużenie terminu rozpoznania sprawy;
- Po zebraniu całości materiałów - informacja o możliwości zapoznania się z aktami sprawy;
- Wydanie i uprawomocnienie decyzji administracyjnej;
- Uzupełnienie bazy EMKA.