Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznie, na pisemny wniosek zainteresowanego, za pomocą poczty elektronicznej) od mieszkańców Łodzi dotyczących realizowanych przez firmy wywozowe umów, a w szczególności nieprawidłowości dotyczących nadzoru i kontroli firm odbierających odpady komunalne w zakresie: posiadania odpowiedniej liczby pojazdów przystosowanych do odbioru poszczególnych rodzajów odpadów, wyposażenia i oznakowania tych pojazdów, zapewnienia mycia, dezynfekcji i utrzymywania w sprawności technicznej pojazdów, posiadania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej, przedkładania miesięcznych raportów z realizacji przedmiotu zamówienia, przedkładania sprawozdań dotyczących ilości odbieranych odpadów i miejsc, do których zostały one dostarczone, z uwzględnieniem poszczególnych rodzajów odpadów, przekazywania danych dotyczących zagospodarowywania odpadów w sposób zapewniający osiąganie wymaganych poziomów odzysku, wykonywania i dostarczania właścicielom nieruchomości harmonogramów odbioru odpadów.
Jeśli przy nazwie sprawy
znajduje się symbol @
to tę sprawę załatwisz on-line
Przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowościach w odbieraniu odpadów komunalnych przez firmy wywozowe
OPIS SPRAWY
Administratorzy lub właściciele nieruchomości mogą zgłaszać zastrzeżenia, co do odbioru odpadów komunalnych np.: firma odbiera odpady niezgodnie z harmonogramem, nie odbiera każdej frakcji osobno czy też inne nieprawidłowości. W Wydziale Gospodarki Komunalnej można uzyskać również porady w pozostałych kwestiach dotyczących odpadów komunalnych.
W SKRÓCIE
PRZYDATNE INFORMACJE
- możliwość przesłania zgłoszenia pocztą
- sprawa możliwa do załatwienia przez telefon
- możliwość przesłania zgłoszenia za pośrednictwem poczty elektronicznej
- wizyta w urzędzie wymaga umówienia się
- sprawa nie wymaga opłat
INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE
Sposób załatwienia sprawy
Termin i miejsce załatwienia
Termin realizacji
Do 30 dni
Miejsce załatwienia
Wydział Gospodarki Komunalnej
Łódź, ul. Piotrkowska 175
Oddział Gospodarki Odpadami
sekretariat, pok. 112
pok. 216, 217
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Umawianie/rezerwacja wizyty
- Telefonicznie: +48 (42) 638 49 12
Opłaty
Brak
Dokumenty
Formy i miejsce składania dokumentów
- telefonicznie: +48 (42) 638 49 12
- pocztą elektroniczną: sekretariat.wgk@uml.lodz.pl
- osobiście:
- ul. Piotrkowska 175
pok. 112 (sekretariat)
pok. 216, 217
- ul. Piotrkowska 175
- listownie:
- Urząd Miasta Łodzi
Wydział Gospodarki Komunalnej
Oddział Gospodarki Odpadami
Łódź, ul. Piotrkowska 175
- Urząd Miasta Łodzi
Termin składania dokumentów
Zgłoszenia można dokonywać w ciągu całego roku.
Wymagane dokumenty
|
Pozostałe dokumenty |
|
druk do pobrania |
Podstawa prawna
Podstawa prawna
- art. 9u ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1454)
Tryb odwoławczy
Brak
Realizatorzy
Jednostka
Urząd Miasta ŁodziKomórka
Wydział Gospodarki KomunalnejPOTRZEBUJESZ POMOCY PRZY SPRAWIE?
NIE WIESZ GDZIE SZUKAĆ SWOJEJ SPRAWY?
WYSZUKAJ SPRAWĘ Z LISTY