Do złożenia wniosku uprawniony jest Najemca lokalu gminnego posiadający aktualną umowę o najem. Wniosek można złożyć osobiście w Urzędzie, poprzez pocztę, pocztę elektroniczną, ePUAP.
Rozpatrywanie wniosku/interwencji/prośby najemców lokali z zasobu Gminy Miasto Łódź w zakresie utrzymania technicznego obiektów @
OPIS SPRAWY
Najemcy lokali mieszkalnych i użytkowych chcący załatwić sprawy w zakresie wydania warunków na zmianę struktury zasiedlonego lokalu poprzez wydzielenie łazienki, wydanie warunków na zmianę sposobu ogrzewania, legalizację samowoli budowlanych (adaptacja części wspólnych w budynkach gminnych, wydzielenie łazienek itp.), dokonania oględzin lokalu pod kątem stanu technicznego.
W SKRÓCIE
PRZYDATNE INFORMACJE
- możliwość złożenia wniosku online
- możliwość przesłania wniosku pocztą
- złożenie wniosku nie wymaga umówienia się na wizytę
- spotkanie z pracownikiem w okresie epidemii wymaga umówienia się na wizytę
- sprawa nie wymaga opłat
INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE
W przypadku sprawy dotyczącej jakości wykonanych remontów lokali lub remontów nieruchomości stanowiących własność wspólnot mieszkaniowych/osób fizycznych/osób fizycznych i Gminy Łódź, Wydział Utrzymania Technicznego Obiektów przekazuje sprawę do odpowiednich komórek organizacyjnych w Zarządzie Lokali Miejskich celem rozpatrzenia zgodnie z właściwością rzeczową. Oględziny lokali/nieruchomości umawiane są telefonicznie bądź drogą elektroniczną (e-mail) z najemcą/administratorem nieruchomości.
Termin realizacji
30 dni
Miejsce załatwienia
Zarząd Lokali Miejskich
Wydział Utrzymania Technicznego Obiektów
90-514 Łódź, al. T. Kościuszki 47
infolinia Zarządu Lokali Miejskich: +48 (42) 628-70-00
e-mail: zlm@zlm.lodz.pl
Umawianie/rezerwacja wizyty
Telefonicznie: +48 (42) 628-70-65, +48 (42) 628-70-64
Pocztą elektroniczną: zlm@zlm.lodz.pl
Brak
Formy i miejsce składania dokumentów
- listownie:
- Zarząd Lokali Miejskich
90-514 Łódź, al. T. Kościuszki 47
- Zarząd Lokali Miejskich
- osobiście:
- al. T. Kościuszki 47
- pocztą elektroniczną: zlm@zlm.lodz.pl
- elektronicznie:
- ePUAP
Termin składania dokumentów
Dokumenty można składać w ciągu całego roku.
Wymagane dokumenty
|
formularz elektroniczny (ePUAP) |
Pozostałe dokumenty |
|
klauzula informacyjna do pobrania |
Podstawa prawna
-
zarządzenie nr 8921/VIII/21 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 29 listopada 2021 r. zmieniające zarządzenie w sprawie zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Lokali Miejskich.
-
ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. z późn. zmianami)
-
rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2020 r. poz. 282)
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy