- Odznakę „Za Zasługi dla Miasta Łodzi” nadaje Rada Miejska w Łodzi za działalność na rzecz Miasta, godną szczególnego uznania.
- Odznaka może być nadawana osobom fizycznym i organizacjom społecznym.
- Odznakę nadaje się na wniosek:
- przewodniczącego Rady
- komisji Rady
- Prezydenta
- instytucji naukowych lub organizacji społecznych szczebla co najmniej miejskiego
- grupy co najmniej 10 radnych
- Wniosek powinien zawierać:
- dane o kandydacie
- opis zasług kandydata uzasadniający złożenie wniosku
- pieczęć i podpis wnioskodawcy
- zgodę kandydata
- wniosek dodatkowo musi zawierać: nazwę, adres wnioskodawcy oraz podpis osoby uprawnionej do jego reprezentowania, a także aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru.Do wniosku mogą być załączone referencje i opinie innych podmiotów.
Jeśli przy nazwie sprawy
znajduje się symbol @
to tę sprawę załatwisz on-line
Nadanie Odznaki "Za Zasługi dla Miasta Łodzi"
OPIS SPRAWY
- Odznakę „Za Zasługi dla Miasta Łodzi” nadaje Rada Miejska w Łodzi za działalność na rzecz Miasta, godną szczególnego uznania.
- Odznaka może być nadawana osobom fizycznym i organizacjom społecznym.
- Wniosek składa się do Rady Miejskiej w Łodzi: osobiście lub listownie.
W SKRÓCIE
KROK 1

Złóż wniosek
wyłącznie w formie papierowej
KROK 2

Czekaj na informację
KROK 3

Czekaj na wręczenie Odznaki
podczas uroczystej sesji Rady Miejskiej w Łodzi
PRZYDATNE INFORMACJE
- brak możliwości złożenia wniosku drogą elektroniczną, wymagana jest forma papierowa
- możliwość przesłania wniosku pocztą
INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE
Termin realizacji
Wnioski rozpatrywane są na sesjach Rady Miejskiej, w terminach zgodnych z ustalonym harmonogramem dostępnym na stronie UMŁ. Wręczenie Odznak odbywa się na uroczystej sesji Rady Miejskiej w Łodzi z okazji Święta Niepodległości (11 listopada); Święta Miasta (15 maja).
Miejsce załatwienia
Biuro Rady Miejskiej
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
pok. 136A, kancelaria Urzędu
Telefoniczna informacja Urzędu - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Brak
Formy i miejsce składania dokumentów
- listownie
- Biuro Rady Miejskiej
90-926 Łódź,
ul. Piotrkowska 104
- Biuro Rady Miejskiej
- osobiście
- ul. Piotrkowska 104, kancelaria
- ul. Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera (Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami)
Termin składania dokumentów
- w edycji wiosennej – do 15 marca
- w edycji jesiennej – do 11 września
Wymagane dokumenty
|
druk do pobrania |
Podstawa prawna
- Regulamin przyznawania Nagrody Miasta Łodzi - załącznik Nr 5 do Statutu Miasta Łodzi
Tryb odwoławczy
Nie obowiązuje
Jednostka
Urząd Miasta ŁodziKomórka
Biuro Rady MiejskiejPOTRZEBUJESZ POMOCY PRZY SPRAWIE?
NIE WIESZ GDZIE SZUKAĆ SWOJEJ SPRAWY?
WYSZUKAJ SPRAWĘ Z LISTY