Menu główne
Przeskocz do treści
Stopka
Wysoki kontrast
Tłumacz migowy
BIP
BIP UMŁ
Ostatnio dodane
Instrukcja Obsługi BIP
Kontakt z UMŁ
Wyszukaj w serwisie
Szukaj
BIP UMŁ
Ostatnio dodane
Instrukcja Obsługi BIP
Kontakt z UMŁ
Wyszukaj w serwisie
Szukaj
Wysoki kontrast
Tłumacz migowy
BIP
PL
EN
UA
Jesteśmy w mediach społecznościowych:
Facebook
Twitter
Instagram
BIP
eUrząd
SPRAWY OBYWATELSKIE
SKARGI, WNIOSKI, INFORMACJE
SPRAWY OBYWATELSKIE / SKARGI, WNIOSKI, INFORMACJE
Potwierdzanie, przedłużanie lub unieważnianie profilu zaufanego
@
Przyjmowanie i przechowywanie rzeczy przez Biuro Rzeczy Znalezionych
Przyjmowanie i rozpatrywanie petycji
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg dotyczących miejskich centrów medycznych
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Urzędzie Miasta Łodzi
@
Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących spotkania z Prezydentem i Wiceprezydentami Miasta Łodzi oraz Sekretarzem i Skarbnikiem Miasta
Przyjmowanie, rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na petycje i wnioski o udostępnienie informacji publicznej, dotyczące zakresu działania Zarządu Lokali Miejskich
@
Rejestr Danych Kontaktowych
Rozpatrywanie interwencji najemcy, właściciela lokalu mieszkalnego - wyodrębnionego w budynku wspólnoty mieszkaniowej
@
Rozpatrywanie odwołań od odmowy zawarcia umowy najmu lokalu z mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi
@
Rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących działalności Zarządu Lokali Miejskich
@
Rozpatrywanie skarg i wniosków na działalność Zarządu Lokali Miejskich i Biura ds. Mieszkalnictwa
@
Rozpatrywanie wniosku/interwencji/prośby najemców lokali z zasobu Gminy Miasto Łódź w zakresie utrzymania technicznego obiektów
@
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek
@
Udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego
Załatwianie przez Miejskiego Rzecznika Konsumentów indywidualnych spraw konsumentów
@
Szukaj sprawy:
NIE WIESZ GDZIE SZUKAĆ SWOJEJ SPRAWY?
Zadzwoń
Napisz wiadomość
WYSZUKAJ SPRAWĘ Z LISTY
Przejdź do wyszukiwarki spraw
Kalendarz
=
Kontakt