-
Prezydent, wiceprezydenci, sekretarz, skarbnik przyjmują wnioskodawców w sprawach skarg i wniosków według ich właściwości rzeczowej.
-
Prezydent przyjmuje wnioskodawców wyłącznie po uprzednim rozpatrzeniu przedmiotu skargi lub wniosku przez kierownika właściwej komórki organizacyjnej, właściwego dyrektora departamentu oraz właściwego wiceprezydenta.
-
Wiceprezydenci przyjmują wnioskodawców wyłącznie po uprzednim rozpatrzeniu przedmiotu skargi lub wniosku przez kierownika właściwej komórki organizacyjnej oraz właściwego dyrektora departamentu.
-
Sekretarz i Skarbnik przyjmują wnioskodawców wyłącznie po uprzednim rozpatrzeniu przedmiotu skargi lub wniosku przez kierownika właściwej komórki organizacyjnej.
-
Rejestr osób zgłaszających się na spotkanie do prezydenta, wiceprezydentów, sekretarza, skarbnika prowadzi Oddział ds. Skarg w Wydziale Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami, który zapewnia obsługę organizacyjno-protokolarną spotkań.
- Zgłoszenia podlegają weryfikacji pod względem kompetencji, problematyki, podejmowanych działań przez komórki organizacyjne UMŁ bądź miejskie jednostki organizacyjne oraz drogi służbowej umożliwiającej załatwienie danej sprawy.
Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących spotkania z Prezydentem i Wiceprezydentami Miasta Łodzi oraz Sekretarzem i Skarbnikiem Miasta
OPIS SPRAWY
Zgłoszenia dotyczące spotkań z władzami Miasta mogą być wnoszone papierowo, online, telefonicznie, osobiście. Konieczne jest podanie danych osobowych, adresu, nr telefonu oraz tematu spotkania. Zgłoszenia podlegają weryfikacji pod względem kompetencji, problematyki, podejmowanych działań przez komórki organizacyjne UMŁ bądź miejskie jednostki organizacyjne oraz drogi służbowej umożliwiającej załatwienie danej sprawy.
W SKRÓCIE
listownie, osobiście, online (e-mail, ePUAP)
ostatnie stanowisko UMŁ, MJO w sprawie
otrzymasz informację w sprawie spotkania
PRZYDATNE INFORMACJE
- możliwość dokonania zgłoszenia online
- niestandardowy termin załatwienia sprawy
- możliwość przesłania wniosku pocztą
- wizyta w urzędzie nie wymaga umówienia się
- sprawa nie wymaga opłat
- otrzymanie informacji o spotkaniu może mieć formę elektroniczną
INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE
Zgłoszenia dotyczące spotkań z władzami Miasta mogą być wnoszone drogą tradycyjną (papierową), elektroniczną (ePUAP, e-mail) oraz osobiście i telefonicznie.
Termin realizacji
60 dni
Miejsce załatwienia
Interesanci przyjmowani są również osobiście w Oddziale ds. Skarg Wydziału Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w godzinach pracy Urzędu Miasta Łodzi.
Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami
Oddział ds. Skarg
90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 153
pok. 208, 209, 217
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Umawianie/rezerwacja wizyty
Nie dotyczy
Brak
Formy i miejsce składania dokumentów
- listownie:
- Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź,
- Urząd Miasta Łodzi
- osobiście (papierowo) w punktach kancelaryjnych Urzędu Miasta Łodzi w lokalizacjach:
- ul. Piotrkowska 104
- ul. Piotrkowska 110
- ul. Zachodnia 47
- ul. Piłsudskiego 100
- ul. Smugowa 26 i 30/32
- osobiście (ustnie)
- Oddział ds. Skarg w Wydziale Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami UMŁ
ul. Piotrkowska 153
- Oddział ds. Skarg w Wydziale Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami UMŁ
- pocztą elektroniczną: lckm@uml.lodz.pl
- elektronicznie:
- ePUAP
Wymagane dokumenty
|
formularz elektroniczny (ePUAP) |
Pozostałe dokumenty |
|
klauzula informacyjna do pobrania |
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775)
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r., Nr 5, poz. 46)
- zarządzenie Nr 3488/VIII/20 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ustalenia zasad przyjmowania, rejestrowania i rozpatrywania skarg, wniosków i petycji w Urzędzie Miasta Łodzi oraz rozpatrywania petycji przez miejskie jednostki organizacyjne
Tryb odwoławczy
Brak