Jeśli przy nazwie sprawy znajduje się symbol @ to tę sprawę załatwisz on-line

Rejestr Danych Kontaktowych

OPIS SPRAWY

Rejestr Danych Kontaktowych to baza, dzięki której pracownicy administracji publicznej mają dostęp do Twojego aktualnego numeru telefonu komórkowego oraz adresu e-mail.
Jeżeli przekażesz dane do Rejestru Danych Kontaktowych zostaniesz powiadomiona/y np. o dokumentach gotowych do odbioru.
Pamiętaj, dostęp do Twoich danych ma tylko administracja publiczna i podmioty realizujące zadania publiczne. Dane kontaktowe przekazane do RDK w każdej chwili możesz zmienić albo usunąć.

W SKRÓCIE

KROK 1

Złóż wniosek

elektronicznie lub w Urzędzie

PRZYDATNE INFORMACJE

przekazanie danych do Rejestru Danych Kontaktowych

INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Sposób załatwienia sprawy
  1. Przekazanie danych do RDK jest całkowicie dobrowolne i bezpłatne. Swoje aktualne dane kontaktowe – numer telefonu lub adres e-mail lub oba do RDK może przekazać każda osoba pełnoletnia.
  2. Dane w RDK można w każdej chwili zmienić lub całkowicie usunąć. Do RDK mają dostęp wyłącznie uprawnieni i przeszkoleni urzędnicy.
  3. Dane do RDK można przekazać na dwa sposoby: osobiście w siedzibie organu dowolnej gminy lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
  4. Dane w RDK można w każdej chwili zmienić lub je usunąć.
Informacje uzupełniające

Dane do Rejestru Danych Kontaktowych możesz przekazać także w trakcie realizacji innych spraw urzędowych , np. podczas składania wniosku o wydanie dowodu osobistego, przy realizacji obowiązku meldunkowego, czy zastrzegając numer PESEL.

Niezbędne do przekazania danych kontaktowych jest posiadanie urządzenia, na które za pośrednictwem SMS-a lub e-maila zostaną wysłane kody do potwierdzenia danych.

Termin i miejsce załatwienia

Termin realizacji

Niezwłocznie

Miejsce załatwienia

Wydział Spraw Obywatelskich i Komunikacji
Oddział Dowodów Osobistych i Ewidencji Ludności

  • 91-433 Łódź, ul. Smugowa 26a i 30/32
  • 92-326 Łódź, al. Piłsudskiego 100
  • 94-030 Łódź, ul. Krzemieniecka 2B

Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44

Umawianie/rezerwacja wizyty

Złożenie wniosku nie wymaga wcześniejszego umawiania wizyty w urzędzie.

Opłaty

Brak

Dokumenty

Formy i miejsce składania dokumentów

  • osobiście:
    • ul. Smugowa 26a i 30/32, I piętro
    • al. Piłsudskiego 100, parter, sala obsługi
    • ul. Krzemieniecka 2B parter, sala obsługi
  • elektronicznie:
    • ePUAP

Termin składania dokumentów

Wnioski można składać w ciągu całego roku.

Wymagane dokumenty

  • Wypełniony  i podpisany wniosek o przekazanie danych do rejestru danych kontaktowych / o aktualizację danych w rejestrze danych kontaktowych / o usunięcie danych z rejestru danych kontaktowych:

Pozostałe dokumenty

  • Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Podstawa prawna

Podstawa prawna

  • ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
  • rozporządzenie Ministra Spraw Cyfryzacji z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie rejestru danych kontaktowych

Tryb odwoławczy

Brak

Realizatorzy
Jednostka
Urząd Miasta Łodzi
Komórka
Wydział Spraw Obywatelskich i Komunikacji
Pomoc przy sprawie
POTRZEBUJESZ POMOCY PRZY SPRAWIE?
NIE WIESZ GDZIE SZUKAĆ SWOJEJ SPRAWY?
WYSZUKAJ SPRAWĘ Z LISTY
Kontakt