- Sprawę kończy wydanie zezwolenia.
- W przypadku braku wymaganych załączników lub ich niekompletności wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w nieprzekraczalnym terminie 7 dni.
- Nie usunięcie braków powoduje pozostawienie podania bez rozpoznania.
Wydawanie zezwoleń na wjazdy do parków
OPIS SPRAWY
Każdy zainteresowany może wnioskować o wydanie zezwolenia na wjazd do obiektów zieleni, tj. parków, zieleńców, skwerów, w celu np. wykonania remontu ściany granicznej, sprzedaży lodów, realizacji zdjęć ślubnych w plenerze, itp.
W SKRÓCIE
w Zarządzie, mailem lub za pośrednictwem poczty
czy zgoda zostanie udzielona
na wskazane konto bankowe
jest ważne w oryginale i tylko w terminie w nim podanym
PRZYDATNE INFORMACJE
- oprócz wniosku nie trzeba składać żadnych innych dokumentów
- możliwość przesłania wniosku pocztą
- sprawa możliwa do załatwienia przez pełnomocnika
- wizyta w Zarządzie nie wymaga umówienia się
INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE
O terminie odbioru zezwolenia wnioskodawca zostanie poinformowany telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Termin realizacji
Bez zbędnej zwłoki do 1 miesiąca, w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.
Miejsce załatwienia
Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź
e-mail: sekretariat@zzm.lodz.pl
tel: +48 (42) 628-72-00
Umawianie/rezerwacja wizyty
Nie dotyczy
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
Opłata skarbowa | 82 zł |
Opłata za pełnomocnictwo | 17 zł |
Nr konta bankowego do opłaty skarbowej:
50 1240 1037 1111 0011 0925 0073
Wydział Finansowy UMŁ
ul. Sienkiewicza 5
90-113 Łódź
tytułem „Opłata skarbowa za wydanie zezwolenia na wjazd do Parku …”. Potwierdzenie uiszczenia opłaty należy przedłożyć przy odbiorze zezwolenia.
Formy i miejsce składania dokumentów
- listownie:
- Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź
- Zarząd Zieleni Miejskiej
- osobiście:
- Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Retkińska 41 - skrzynka podawcza.
Uwaga: jedynie w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30.
- Zarząd Zieleni Miejskiej
- pocztą elektroniczną: sekretariat@zzm.lodz.pl
Termin składania dokumentów
Nie dotyczy
Wymagane dokumenty
|
druk do pobrania |
|
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.)
- uchwała Rady Miejskiej w Łodzi nr XXIX/752/16z dn. 11.05.2016 r. w sprawie utworzenia jednostki budżetowej o nazwie „Zarząd Zieleni Miejskiej” i nadania jej statutu (z późn. zm.)
- zarządzenie Nr 2473/2022Prezydenta Miasta Łodzi z dnia10 listopada 2022 r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi (z późn, zm.)
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 poz. 783 z późn. zm.)
Tryb odwoławczy
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.).