W celu wynajmu sali dydaktycznej i konferencyjnej należy skontaktować się z jednostką Zarządu Zieleni Miejskiej (Palmiarnia) telefonicznie lub mailowo w celu otrzymania informacji nt. możliwości dzierżawy sali dydaktycznej.
We wniosku należy uwzględnić: dane wnioskodawcy (w przypadku osoby prywatnej dane osobowe, adres zamieszkania, PESEL; w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej oprócz powyższych danych należy załączyć wydruk z CEiDG; w przypadku osoby prawnej wydruk z KRS oraz dane osoby uprawnionej do podpisania umowy dzierżawy zgodnie z KRS - imię, nazwisko, stanowisko/funkcja), miejsce (Palmiarnia), termin dzierżawy, cel wraz z krótkim opisem planowanych działań (szkolenia, pokaz), planowane wyposażenie (własne, znajdujące się na wyposażeniu sali), liczba osób biorących udział w przedsięwzięciu od strony Wnioskodawcy, imię, nazwisko i kontakt do przedstawiciela Wnioskodawcy.
Podpisany wniosek należy złożyć do Zarządu Zieleni Miejskiej mailem (skan wypełnionego i podpisanego wniosku), osobiście w Zarządzie Zieleni Miejskiej lub za pośrednictwem poczty. Do Zarządu wniosek musi dotrzeć minimum3 tygodnie kalendarzowe przed planowanym przedsięwzięciem.
Decyzja dotycząca wynajmu sali dydaktycznej zostanie przekazana telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez pracownika Zarządu Zieleni Miejskiej.
Umowa podpisywana jest osobiście w miejscu i w terminie uzgodnionym z odpowiednim pracownikiem Zarządu Zieleni Miejskiej. Przy podpisaniu umowy należy określić w jakiej formie ma zostać wysłana faktura (pocztą, elektronicznie).