- Dane zawarte w rejestrze instytucji kultury udostępnia się przez wydanie odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej.
- Udostępnianie danych zawartych w rejestrze jest bezpłatne i odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora.
- Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
- Wydanie urzędowo poświadczonego odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej następuje na wniosek i zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej na podstawie załącznika do ustawy, od każdej pełnej lub zaczętej stronicy podlega opłacie skarbowej w wysokości 5 zł.
- Do wniosku o wydanie poświadczonego odpisu z rejestru lub księgi rejestrowej należy dołączyć dowód wpłaty z tytułu opłaty skarbowej.
Rejestr instytucji kultury – wydanie odpisu
OPIS SPRAWY
Udostępnienie danych zawartych rejestrze instytucji kultury prowadzonego przez Wydział Kultury Urzędu Miasta Łodzi, poprzez wydanie odpisu z księgi rejestrowej.
W SKRÓCIE
możesz skorzystać z wzoru wniosku lub napisać własne pismo
jej wysokość można ustalić telefonicznie
odpis będzie gotowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku
PRZYDATNE INFORMACJE
- wydanie odpisu wymaga złożenia wniosku
- do wydania odpisu wymagana opłata skarbowa
INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE
Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Miasto Łódź prowadzi Wydział Kultury Urzędu Miasta Łodzi, ul. Moniuszki 3, 90-101 Łódź.
Rejestr instytucji kultury, informacja o rejestrze oraz sposobie udostępniania danych w nim zawartych zamieszczona jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Łodzi.
Termin realizacji
Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
Miejsce załatwienia
Wydział Kultury Urzędu Miasta Łodzi
Oddział ds. Instytucji Kultury
90-101 Łódź, ul. Moniuszki 101
tel. +48 (42) 638-43-73
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Umawianie/rezerwacja wizyty
Telefonicznie: +48 42638 43 73
Pocztą elektroniczną: kultura@uml.lodz.pl
Opłata skarbowa w wysokości 5 zł (od każdej pełnej lub rozpoczętej strony) nr konta bankowego do wnoszenia opłaty skarbowej PeKaO SA. 50 1240 1037 1111 0011 0925 0073.
Formy i miejsce składania dokumentów
- listownie:
- Urząd Miasta Łodzi
Wydział Kultury
ul. Moniuszki 3
90-101 Łódź
- Urząd Miasta Łodzi
- osobiście:
- ul. Moniuszki 3
- pocztą elektroniczną: kultura@uml.lodz.pl
Termin składania dokumentów
Brak
Wymagane dokumenty
|
druk do pobrania |
|
Pozostałe dokumenty |
|
klauzula informacyjna do pobrania |
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
- rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury
- art. 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy