Udzielanie informacji (telefonicznie, pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej) dotyczące m.in. spraw bieżącego utrzymania obiektów i urządzeń wod-kan oraz rzek, zbiorników wodnych związanych z kanalizacją deszczową, w tym również utrzymania terenu pod względem sanitarno-porządkowym oraz awarii i nagłych zdarzeń (zalania, podtopienia, wyłączenia).
Jeśli przy nazwie sprawy
znajduje się symbol @
to tę sprawę załatwisz on-line
Udzielanie informacji w zakresie eksploatacji wodociągów, kanalizacji oraz w sprawach rzek
OPIS SPRAWY
Wydział udziela informacji w zakresie eksploatacji wodociągów, kanalizacji oraz w sprawach rzek.
W SKRÓCIE
KROK 1
Zgłoś zapytanie
elektronicznie, w Urzędzie, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty
KROK 2
Czekaj na odpowiedź
na wyjaśnienie Wydziału Gospodarki Komunalnej
PRZYDATNE INFORMACJE
- możliwość złożenia zapytania elektronicznie
- oprócz wniosku nie trzeba składać żadnych innych dokumentów
- możliwość przesłania zapytania pocztą
- sprawa możliwa do załatwienia przez telefon
- wizyta w urzędzie nie wymaga umówienia się
- sprawa nie wymaga opłat
- informacja zwrotna może mieć formę elektroniczną
INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE
Sposób załatwienia sprawy
Termin i miejsce załatwienia
Termin realizacji
Do 30 dni
Miejsce załatwienia
Wydział Gospodarki Komunalnej
Oddział Inwestycji i Infrastruktury Komunalnej
90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
sekretariat pok. 112
pok. 204, 209, 212
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Umawianie/rezerwacja wizyty
Urząd Miasta Łodzi:
Telefonicznie: +48 (42) 638-44-44
Pocztą elektroniczną: lckm@uml.lodz.pl
Wydział Gospodarki Komunalnej
Telefonicznie: +48 (42) 638-49-12 (sekretariat)
pocztą elektroniczną: komunalny@uml.lodz.pl
Opłaty
Brak
Podstawa prawna
Podstawa prawna
Brak
Tryb odwoławczy
Brak
Realizatorzy
Jednostka
Urząd Miasta ŁodziKomórka
Wydział Gospodarki KomunalnejPOTRZEBUJESZ POMOCY PRZY SPRAWIE?
NIE WIESZ GDZIE SZUKAĆ SWOJEJ SPRAWY?
WYSZUKAJ SPRAWĘ Z LISTY