Jeśli przy nazwie sprawy znajduje się symbol @ to tę sprawę załatwisz on-line

Wynajem powierzchni handlowej w trakcie trwania kiermaszów towarzyszących wystawom organizowanym na terenie Ogrodu Botanicznego i Palmiarni

OPIS SPRAWY

Wynajem powierzchni handlowej na terenie Ogrodu Botanicznego i Palmiarni dotyczący firm i osób prywatnych.

Dzienna opłata za stoisko wynosi:

  • 50,00 zł brutto (pow. do 4m2)
  • 70,00 zł brutto (pow. od 5m2 do 10m2)
  • pow. powyżej 10m2 (70,00 zł brutto za każdy kolejny obszar do 10m2)

Stawka VAT 23%

Ceny na podstawie Zarządzenia nr 10/2023 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi z dnia 20 lutego 2023 r.

W SKRÓCIE

KROK 1

Złóż wniosek

minimum 2 tygodnie przed planowanym przedsięwzięciem

KROK 2

Czekaj

na kontakt pracownika Zarządu Zieleni Miejskiej

KROK 3

Podpisz umowę

określ w jakiej formie chcesz otrzymać fakturę (pocztą, elektronicznie)

KROK 4

Opłać fakturę

w formie i terminie wskazanych na umowie

PRZYDATNE INFORMACJE

  • możliwość złożenia wniosku pocztą elektroniczną
  • wizytacja miejsca wymaga umówienia się
  • umowa sporządzona w wersji papierowej i wymaga osobistego podpisania w określonej jednostce Zarządu Zieleni Miejskiej

INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Sposób załatwienia sprawy

W celu wynajmu powierzchni handlowej należy skontaktować się z jednostką Zarządu Zieleni Miejskiej (Ogród Botaniczny lub Palmiarnia) telefonicznie lub mailowo w celu otrzymania informacji nt. możliwości dzierżawy terenu pod stoiska handlowe w określonym terminie.

Wypełniony i odręcznie podpisany „Wniosek na wydanie zezwolenia na czasowe zajęcie terenu parku lub zieleńca” należy złożyć mailem (skan wypełnionego i podpisanego wniosku), osobiście w Zarządzie Zieleni Miejskiej lub za pośrednictwem poczty.

Uwaga!
W przypadku Palmiarni należy dodatkowo wypełnić „Wniosek o pozwolenie na wjazd samochodu na teren parku lub zieleńca”. Do Zarządu wniosek musi dotrzeć minimum 2 tygodnie kalendarzowe przed planowanym przedsięwzięciem.

Decyzja dotycząca wynajmu terenu pod stoisko handlowe zostanie przekazana telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez pracownika Zarządu Zieleni Miejskiej.

Umowa podpisywana jest osobiście w miejscu i w terminie uzgodnionym z odpowiednim pracownikiem Zarządu Zieleni Miejskiej. Przy podpisaniu umowy należy określić w jakiej formie ma zostać wysłana faktura (pocztą, elektronicznie).

Informacje uzupełniające

Brak

Termin i miejsce załatwienia

Termin realizacji

30 dni,21 dni kalendarzowych Palmiarnia

Miejsce załatwienia

Zarząd Zieleni Miejskiej
Palmiarnia Ogrodu Botanicznego
ul. Piłsudskiego 61
90-329 Łódź

tel: +48 (42) 674-96-65

Zarząd Zieleni Miejskiej
Ogród Botaniczny
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź

tel: +48 (42) 628-72-32

Umawianie/rezerwacja wizyty

Wizytacja miejsca jest możliwa po wcześniejszym umówieniu się:

Telefonicznie:

  • Ogród Botaniczny: +48 (42) 628-72-36
  • Palmiarnia: +48 (42) 674-96-65

Pocztą elektroniczną: sekretariat@zzm.lodz.pl

Opłaty

Zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi ustalającym opłaty za wynajem powierzchni handlowej w trakcie trwania kiermaszów towarzyszących wystawom organizowanym w obiektach Ogrodu Botanicznego i Palmiarni.

Rodzaj opłaty Wysokość opłaty
Dzienna opłata za stoisko o pow. do 4m2 50,00 zł brutto
Dzienna opłata za stoisko o pow. od 5m2 do 10m2 70,00 zł brutto
Dzienna opłata za stoisko o pow. powyżej 10m2 70,00 zł brutto za każdykolejny obszar do 10m2
Stawka VAT 23%

Ceny na podstawie Zarządzenia nr 10/2023 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi z dnia 20 lutego 2023r.

Numerkonta bankowego:

21 1240 1037 1111 0011 0911 2661

Uwaga: Możliwość opłacenia dzierżawy terenu w kasie Palmiarni lub Ogrodu Botanicznego po wcześniejszym zgłoszeniu.

Dokumenty

Formy i miejsce składania dokumentów

  • listownie:
    • Zarząd Zieleni Miejskiej
      ul. Retkińska 41
      94-004 Łódź
  • osobiście:
    • Sekretariat Zarządu Zieleni Miejskiej
      ul. Retkińska 41
  • pocztą elektroniczną: sekretariat@zzm.lodz.pl

Termin składania dokumentów

Minimum21 dni kalendarzowych przed planowaną dzierżawą terenu.

Wymagane dokumenty

Do złożenia (w przypadku firm):

  • aktualny odpis uprawniający do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej/Krajowego rejestru Sądowego w wersji papierowej lub elektronicznej
Podstawa prawna

Podstawa prawna

  • uchwała Rady Miejskiej w Łodzi Nr XXIX/752/16 z dn. 11 maja 2016 r. w sprawie utworzenia jednostki budżetowej o nazwie „Zarząd Zieleni Miejskiej” i nadanie jej statutu
  • zarządzenie Nr 2473/2022 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 10 listopada 2022 r. r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
  • zarządzenie Nr 10/2023 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi z dnia 20 lutego 2023 r. w sprawie ustalenia opłat za wynajem powierzchni handlowej w trakcie trwania kiermaszów towarzyszących wystawom organizowanym na terenie Ogrodu Botanicznego i Palmiarni w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Łodzi

Tryb odwoławczy

Brak

Realizatorzy
Jednostka
Zarząd Zieleni Miejskiej
Komórka
Ogród Botaniczny
Pomoc przy sprawie
POTRZEBUJESZ POMOCY PRZY SPRAWIE?
NIE WIESZ GDZIE SZUKAĆ SWOJEJ SPRAWY?
WYSZUKAJ SPRAWĘ Z LISTY
Kontakt