-
Złożenie wniosku o określenie standardów akustycznych.
-
Weryfikacja wniosku pod względem poprawności zawartych danych.
-
Ewentualne wezwanie do uzupełnienia lub skorygowania informacji zawartych we wniosku.
-
Rozpoznanie w terenie w celu określenia czy dany obszar należy do chronionych akustycznie na podstawie jego faktycznego zagospodarowania.
-
Wydanie przez Prezydenta Miasta Łodzi opinii dotyczącej standardów akustycznych.
Określenie standardów akustycznych dla planowanego przedsięwzięcia
OPIS SPRAWY
Osoba fizyczna bądź podmiot gospodarczy prowadzący działalność związaną z realizacją przedsięwzięcia na terenie miasta Łodzi, występuje do Prezydenta Miasta Łodzi o określenie jego standardów akustycznych.
W SKRÓCIE
elektronicznie, w Urzędzie lub pocztą
elektronicznie, w Urzędzie lub pocztą
PRZYDATNE INFORMACJE
- możliwość złożenia wniosku online
- możliwość przesłania wniosku pocztą
- opinia może mieć formę elektroniczną
- sprawa możliwa do załatwienia przez pełnomocnika
- sprawa nie wymaga opłat, za wyjątkiem pełnomocnictwa
INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE
Termin realizacji
30 dni
(do terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresów trwania mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony lub przyczyn niezależnych od organu)
Miejsce załatwienia
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Oddział Ocen Oddziaływania na Środowisko
92-326 Łódź, Al. Piłsudskiego 100
pok. 63tel. +48 (42) 638-47-33
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Umawianie/rezerwacja wizyty
Wizyta w urzędzie nie wymaga wcześniejszego umawiania się.
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
opłata skarbowa od złożonego dokumentu pełnomocnictwa | 17,00 zł. |
Rachunek bankowy, na który należy dokonywać wpłat z tytułu opłaty skarbowej:
(tytuł wpłaty powinien precyzyjnie wskazywać sprawę, której dotyczy)
Urząd Miasta Łodzi Wydział Finansowy
ul. Sienkiewicza 5, 90-113 Łódź
Bank Pekao S.A. 50 1240 1037 1111 0011 0925 0073
z adnotacją: dot. określenia standardów akustycznych.
Formy i miejsce składania dokumentów
- listowne:
- Urząd Miasta Łodzi
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
ul. Piłsudskiego 100
92-326 Łódź
- Urząd Miasta Łodzi
- osobiście:
- ul. Piłsudskiego 100, urna lub pokój 27
- elektronicznie:
- ePUAP
Termin składania dokumentów
Nie dotyczy
Wymagane dokumenty
|
Pozostałe dokumenty |
|
klauzula informacyjna do pobrania |
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
- ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska
- rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2007 r. w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy