Przyjmowanie zgłoszeń dot. stanu sanitarno-porządkowego w szaletach miejskich, obiektach infrastruktury technicznej, utrzymanie innych obiektów budowlanych

OPIS SPRAWY

Przyjmowanie zgłoszeń w zakresie stanu sanitarno-porządkowego w szaletach miejskich, obiektach infrastruktury technicznej oraz utrzymania innych obiektów budowlanych.

W SKRÓCIE

KROK 1

Zgłoś swoje spostrzeżenia

w Urzędzie, elektronicznie, za pośrednictwem poczty lub telefonicznie

KROK 2

Czekaj na odpowiedź

w formie w jakiej wpłynęło zgłoszenie, lub innej wskazanej w zgłoszeniu

PRZYDATNE INFORMACJE

  • możliwość przesłania zgłoszeniaonline
  • możliwość przesłania zgłoszenia pocztą
  • spawa możliwa do załatwienia przez telefon
  • sprawa nie wymaga opłat
  • informacja zwrotna może mieć formę elektroniczną
  • wizyta w Urzędzie nie wymaga umówienia się

INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Sposób załatwienia sprawy

Wnioskodawca może złożyć wniosek dotyczący stanu sanitarno-porządkowego w szaletach miejskich, utrzymania innych obiektów budowlanych oraz infrastruktury technicznej.

Termin i miejsce załatwienia

Termin realizacji

Do 30 dni

Miejsce załatwienia

Wydział Gospodarki Komunalnej
Oddział Usług Komunalnych
Łódź, ul. Piotrkowska 175
pok. 210

Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44

Umawianie/rezerwacja wizyty

Nie dotyczy

Dokumenty

Formy i miejsce składania dokumentów

  • listownie:
    • Urząd Miasta Łodzi
      Wydział Gospodarki Komunalnej
      ul. Piotrkowska 175
      90-447 Łódź
  • osobiście:
    • Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami
      ul. Piotrkowska 110, wejście od Pasażu Schillera
    • Punkty informacyjno-kancelaryjne UMŁ:
      • Łódź, ul. Zachodnia 47
      • Łódź, al. Politechniki 32
      • Łódź, ul. Krzemieniecka 2 B
      • Łódź, al. Piłsudskiego 100
  • pocztą elektroniczną: lckm@uml.lodz.pl, sekretariat.wgk@uml.lodz.pl
  • telefonicznie: +48 (42) 638-49-12, +48 (42) 638-49-01
  • elektronicznie:
    • ePUAP
    • na adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-43653-25073-RDRVC-22

Termin składania dokumentów

Zgłoszenia można dokonywać w ciągu całego roku.

Wymagane dokumenty

  • Zgłoszenie
formularz elektroniczny (ePUAP)

Pozostałe dokumenty

  • Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
klauzula informacyjna do pobrania
Podstawa prawna

Podstawa prawna

  • art. 7 ust. 1 pkt 3 i 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2024 r. poz. 609, z późn. zm.)
  • art. 3 ust. 2 pkt 2 lit. d ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024 r. poz. 399, z późn. zm.)
  • rozdział 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725, z późn. zm.)
  • zarządzenie Nr 288/2023 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 10 lutego 2023 r. w sprawie ustalenia opłaty za korzystanie z szaletów miejskich
  • art. 7 ust. 1 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. 2024 r. poz. 609, z późn. zm.)
  • rozdział 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 425, z późn. zm.)
  • uchwała Nr LXXXIX/2717/24 Rady Miejskiej w Łodzi z 10 kwietnia 2024 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu korzystania z miejskich placów zabaw.
  • zarządzenie Nr 383/2025 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 25 lutego 2025 r.

Tryb odwoławczy

Brak

Realizatorzy
Jednostka
Urząd Miasta Łodzi
Komórka
Wydział Gospodarki Komunalnej
Pomoc przy sprawie
POTRZEBUJESZ POMOCY PRZY SPRAWIE?
NIE WIESZ GDZIE SZUKAĆ SWOJEJ SPRAWY?
WYSZUKAJ SPRAWĘ Z LISTY
Kontakt