Jeśli przy nazwie sprawy znajduje się symbol @ to tę sprawę załatwisz on-line

Wynajem sali dydaktycznej i konferencyjnej znajdującej się w Palmiarni Ogrodu Botanicznego

OPIS SPRAWY

Wynajem sali dydaktycznej znajdującej się w budynku Palmiarni dotyczący firm i osób prywatnych.

Opłaty:

  • 60,00 zł brutto za 1 godz. bez wykorzystania sprzętu i urządzeń będących na jej wyposażeniu,
  • 110,00 zł brutto za 1 godz. z wykorzystaniem sprzętu i urządzeń będących na ich wyposażeniu.

Stawka VAT 23%

Ceny na podstawie Zarządzenia nr 10/2023 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi z dnia 20 lutego 2023 r.

W SKRÓCIE

KROK 1
Złóż wniosek

minimum 3 tygodnie przed planowanym przedsięwzięciem

KROK 2
Czekaj

na kontakt pracownika Zarządu Zieleni Miejskiej

KROK 3
Podpisz umowę

określ w jakiej formie chcesz otrzymać fakturę (pocztą, elektronicznie)

KROK 4
Opłać fakturę

w formie i terminie wskazanych na umowie

PRZYDATNE INFORMACJE

  • możliwość złożenia wniosku pocztą elektroniczną
  • wizytacja miejsca wymaga umówienia się
  • umowa sporządzana jest w wersji papierowej i wymaga osobistego podpisania w określonej jednostce Zarządu Zieleni Miejskiej

INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Sposób załatwienia sprawy

W celu wynajmu sali dydaktycznej i konferencyjnej należy skontaktować się z jednostką Zarządu Zieleni Miejskiej (Palmiarnia) telefonicznie lub mailowo w celu otrzymania informacji nt. możliwości dzierżawy sali dydaktycznej.

We wniosku należy uwzględnić: dane wnioskodawcy (w przypadku osoby prywatnej dane osobowe, adres zamieszkania, PESEL; w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej oprócz powyższych danych należy załączyć wydruk z CEiDG; w przypadku osoby prawnej wydruk z KRS oraz dane osoby uprawnionej do podpisania umowy dzierżawy zgodnie z KRS - imię, nazwisko, stanowisko/funkcja), miejsce (Palmiarnia), termin dzierżawy, cel wraz z krótkim opisem planowanych działań (szkolenia, pokaz), planowane wyposażenie (własne, znajdujące się na wyposażeniu sali), liczba osób biorących udział w przedsięwzięciu od strony Wnioskodawcy, imię, nazwisko i kontakt do przedstawiciela Wnioskodawcy.

Podpisany wniosek należy złożyć do Zarządu Zieleni Miejskiej mailem (skan wypełnionego i podpisanego wniosku), osobiście w Zarządzie Zieleni Miejskiej lub za pośrednictwem poczty. Do Zarządu wniosek musi dotrzeć minimum3 tygodnie kalendarzowe przed planowanym przedsięwzięciem.

Decyzja dotycząca wynajmu sali dydaktycznej zostanie przekazana telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez pracownika Zarządu Zieleni Miejskiej.

Umowa podpisywana jest osobiście w miejscu i w terminie uzgodnionym z odpowiednim pracownikiem Zarządu Zieleni Miejskiej. Przy podpisaniu umowy należy określić w jakiej formie ma zostać wysłana faktura (pocztą, elektronicznie).

Informacje uzupełniające

Brak

Termin i miejsce załatwienia

Termin realizacji

21dni kalendarzowych

Miejsce załatwienia

Zarząd Zieleni Miejskiej
Palmiarnia Ogrodu Botanicznego
ul. Piłsudskiego 61
90-329 Łódź

tel: +48 (42) 674-96-65

Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź

tel: +48 (42) 628-72-00

Umawianie/rezerwacja wizyty

Wizytacja sali jest możliwa po wcześniejszym umówieniu się:

Opłaty

Zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi ustalającym opłaty za wynajem sal dydaktycznych i konferencyjnych.

Rodzaj opłatyWysokość opłaty
Wynajem sali60,00 zł brutto za 1 godz. bez wykorzystania sprzętu i urządzeń będących na jej wyposażeniu
110,00 zł brutto za 1 godz. z wykorzystaniem sprzętu i urządzeń będących na ich wyposażeniu
Stawka VAT 23%

Ceny na podstawie Zarządzenia nr 10/2023 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi z dnia20 lutego 2023r.

Numer konta bankowego:

21 1240 1037 1111 0011 0911 2661

Uwaga: Możliwość opłacenia dzierżawy terenu w kasie Palmiarni po wcześniejszym zgłoszeniu (przed spisaniem umowy).

Dokumenty

Formy i miejsce składania dokumentów

  • listownie:
    • Zarząd Zieleni Miejskiej
      ul. Retkińska 41
      94-004 Łódź
  • osobiście:
    • Sekretariat Zarządu Zieleni Miejskiej
      ul. Retkińska 41
  • pocztą elektroniczną: sekretariat@zzm.lodz.pl

Termin składania dokumentów

Minimum21 dni kalendarzowych przed planowaną dzierżawą terenu

Wymagane dokumenty

Do złożenia (w przypadku firm):

  • aktualny odpis uprawniający do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej/Krajowego rejestru Sądowego w wersji papierowej lub elektronicznej
Podstawa prawna

Podstawa prawna

  • uchwała Rady Miejskiej w Łodzi Nr XXIX/752/16 z dnia 11 maja 2016 r. w sprawie utworzenia jednostki budżetowej o nazwie „Zarząd Zieleni Miejskiej” i nadanie jej statutu
  • zarządzenie nr 2473/2022 Prezydent Miasta Łodzi z dnia 10 listopada 2022 r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
  • zarządzenie Nr 10/2023 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi z dnia20 lutego 2023 r. w sprawie wynajmowania sal dydaktycznych, sali konferencyjnej i terenu rekreacyjnego znajdujących się w obiektach Ogrodu Botanicznego w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Łodzi

Tryb odwoławczy

Brak

Realizatorzy
Jednostka
Zarząd Zieleni Miejskiej
Komórka
Ogród Botaniczny
Pomoc przy sprawie
POTRZEBUJESZ POMOCY PRZY SPRAWIE?
NIE WIESZ GDZIE SZUKAĆ SWOJEJ SPRAWY?
WYSZUKAJ SPRAWĘ Z LISTY
Kontakt