Jeśli przy nazwie sprawy znajduje się symbol @ to tę sprawę załatwisz on-line

Wynajem pawilonów Palmiarni w celu organizowania spotkań okolicznościowych

OPIS SPRAWY

Wynajem Pawilonów Palmiarni Ogrodu Botanicznego dotyczący firm i osób prywatnych.

Opłaty:

  • 220,00 zł brutto + bilety wstępu dla uczestników – opłata za 1 godz.wynajęcia Pawilonów Palmiarni bez wykorzystania sprzętu i urządzeń będących na wyposażeniu Palmiarni,max ilość osób - 40,
  • 300,00 zł brutto – opłata za 1 godz.wynajęcia Pawilonów Palmiarni i terenu Ogródka dydaktycznego bez wykorzystania sprzętu i urządzeń będących na wyposażeniu Palmiarni, max ilość osób - 80.

Do deklarowanego czasu wynajmu należy każdorazowo dodać 1 godz. jako czas potrzebny na przygotowanie spotkania i posprzątanie pawilonów Palmiarni po spotkaniu.

Stawka VAT 23%

W SKRÓCIE

KROK 1

Złóż wniosek

minimum 2 tygodnie przed planowanym przedsięwzięciem

KROK 2

Czekaj

na kontakt pracownika Zarządu Zieleni Miejskiej

KROK 3

Podpisz umowę

określ w jakiej formie chcesz otrzymać fakturę (pocztą, elektronicznie)

KROK 4

Opłać fakturę

w formie i terminie wskazanych na umowie

PRZYDATNE INFORMACJE

  • możliwość złożenia wniosku pocztą elektroniczną
  • wizytacja miejsca wymaga umówienia się
  • umowa sporządzana jest w wersji papierowej i wymaga osobistego podpisania w określonej jednostce Zarządu Zieleni Miejskiej

INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Sposób załatwienia sprawy

W celu wynajmu pawilonów w Palmiarni należy skontaktować się z jednostką Zarządu Zieleni Miejskiej (Palmiarnia) telefonicznie lub mailowo w celu otrzymania informacji nt. możliwości dzierżawy terenu w określonym terminie.

Wypełniony i odręcznie podpisany „Wniosek na wydanie zezwolenia na czasowe zajęcie terenu parku lub zieleńca” należy złożyć mailem (skan wypełnionego i podpisanego wniosku), osobiście w Zarządzie Zieleni Miejskiej lub za pośrednictwem poczty. Uwaga! w przypadku parkowania aut pod Palmiarnią należy dodatkowo wypełnić „Wniosek o pozwolenie na wjazd samochodu na teren parku lub zieleńca”. Do Zarządu wniosek musi dotrzeć minimum3 tygodnie kalendarzowe przed planowanym przedsięwzięciem.

Decyzja dotycząca wynajmu Pawilonów Palmiarni zostanie przekazana telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez pracownika Zarządu Zieleni Miejskiej.

Umowa podpisywana jest osobiście w miejscu i w terminie uzgodnionym z odpowiednim pracownikiem Zarządu Zieleni Miejskiej. Przy podpisaniu umowy należy określić w jakiej formie ma zostać wysłana faktura (pocztą, elektronicznie).

Informacje uzupełniające

Spotkania okolicznościowe mogą odbywać się wyłącznie po godzinach otwarcia Palmiarni dla zwiedzających.

Termin i miejsce załatwienia

Termin realizacji

21dni kalendarzowych Palmiarnia

Miejsce załatwienia

Zarząd Zieleni Miejskiej
Palmiarnia Ogrodu Botanicznego
ul. Piłsudskiego 61
90-329 Łódź

tel:+48 (42) 674-96-65 - Palmiarnia

Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź

tel: +48 (42) 628-72-00

Umawianie/rezerwacja wizyty

Wizytacja miejsca jest możliwa po wcześniejszym umówieniu się:

Telefonicznie:

  • Zarząd Zieleni Miejskiej (Sekretariat)+48 (42) 628-72-00
  • Palmiarnia +48 (42) 674-96-65

Pocztą elektroniczną: sekretariat@zzm.lodz.pl

Opłaty

Zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi ustalającym opłaty za wynajem pawilonów Palmiarni Ogrodu Botanicznego.

Rodzaj opłaty Wysokość opłaty
Opłata za 1 godz.wynajęcia Pawilonów Palmiarni bez wykorzystania sprzętu i urządzeń będących na wyposażeniu Palmiarni 220,00 zł brutto,max ilość osób - 40
Opłata za 1 godz.wynajęcia Pawilonów Palmiarni i terenu Ogródka dydaktycznego bez wykorzystania sprzętu i urządzeń będących na wyposażeniu Palmiarni 300,00 zł brutto, max ilość osób - 80
Stawka VAT 23%

Podczas organizacji spotkań okolicznościowych istnieje możliwość wykonywania zdjęć po uiszczeniu opłaty w wysokości80,00 zł. brutto – Zgodnie z Zarządzeniem Nr 10/2023 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiejw Łodzi z dnia 20 lutego 2023 r.

Numer konta bankowego:

21 1240 1037 1111 0011 0911 2661

Uwaga: Możliwość opłacenia dzierżawy terenu w kasie po wcześniejszym zgłoszeniu (przed spisaniem umowy).

Dokumenty

Formy i miejsce składania dokumentów

  • listownie:
    • Zarząd Zieleni Miejskiej
      ul. Retkińska 41
      94-004 Łódź
  • osobiście:
    • Sekretariat Zarządu Zieleni Miejskiej
      ul. Retkińska 41
  • pocztą elektroniczną: sekretariat@zzm.lodz.pl

Termin składania dokumentów

Minimum21 dni kalendarzowych przed planowaną dzierżawą terenu.

Wymagane dokumenty

Do złożenia (w przypadku firm):

  • aktualny odpis uprawniający do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej/Krajowego rejestru Sądowego w wersji papierowej lub elektronicznej
Podstawa prawna

Podstawa prawna

  • uchwała Rady Miejskiej w Łodzi nr XXIX/752/16 z dnia 11 maja 2016 r. w sprawie utworzenia jednostki budżetowej o nazwie „Zarząd Zieleni Miejskiej” i nadanie jej statutu.
  • zarządzenie nr 2473/2022 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 10 listopada 2022 r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu organizacyjnego jednostki budżetowej o nazwie Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
  • zarządzenie Nr 10/2023 Dyrektora Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi z dnia 20 lutego 2023 r. w sprawie wynajmowania pawilonów Palmiarni Ogrodu Botanicznego znajdujących się w obiektach Zarządu Zieleni Miejskiej w Łodzi, w celu organizowania spotkań okolicznościowych

Tryb odwoławczy

Brak

Realizatorzy
Jednostka
Zarząd Zieleni Miejskiej
Komórka
Ogród Botaniczny
Pomoc przy sprawie
POTRZEBUJESZ POMOCY PRZY SPRAWIE?
NIE WIESZ GDZIE SZUKAĆ SWOJEJ SPRAWY?
WYSZUKAJ SPRAWĘ Z LISTY
Kontakt