Urząd Miasta Łodzi BIP UMŁ

Telefon dla mieszkańców (Call Center): +48 (42) 638 44 44

Odznaki "Za Zasługi dla Miasta Łodzi"

Opis Procedury

Sposób załatwienia sprawy

  1. Odznakę „Za Zasługi dla Miasta Łodzi” nadaje Rada Miejska w Łodzi za działalność na rzecz Miasta, godną szczególnego uznania.

  2. Odznaka może być nadawana osobom fizycznym i organizacjom społecznym.

  3. Odznakę nadaje się na wniosek: przewodniczącego Rady, komisji Rady, Prezydenta, instytucji naukowych lub organizacji społecznych szczebla co najmniej miejskiego, grupy co najmniej 10 radnych.

Informacje uzupełniające

Odznakę nadaje się z okazji:

  1. Święta Niepodległości (11 listopada);
  2. Święta Miasta (15 maja).

Odznakę nadaje się na wniosek:

  1. przewodniczącego Rady;
  2. komisji Rady;
  3. Prezydenta;
  4. instytucji naukowych lub organizacji społecznych szczebla co najmniej miejskiego;
  5. grupy co najmniej 10 radnych.

Termin i miejsce załatwienia

Termin realizacji

Zgłaszanie wniosków odbywa się na 60 dni przed świętami o których mowa w Regulaminie nadawania Odznaki „Za Zasługi dla Miasta Łodzi” załącznik nr 5 do Statutu Miasta Łodzi w następujących terminach:

  • edycja wiosenna – do 15 marca każdego roku;
  • edycja jesienna – do 11 września każdego roku.

Miejsce załatwienia

Biuro Rady Miejskiej w Departamencie Prezydenta
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
pok. 136A, kancelaria UMŁ

Opłaty

Brak

Dokumenty

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o przyznanie Odznaki „Za Zasługi dla Miasta Łodzi” wraz z oświadczeniem i informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych
Szablon dokumentu

Podstawa prawna

Podstawa prawna

Tryb odwoławczy

Nie obowiązuje

Realizator

Jednostka

Urząd Miasta Łodzi

Komórka

Biuro Rady Miejskiej

Telefon dla mieszkańców (Call Center): +48 (42) 638 44 44