Wyszukiwarki
- Wyszukiwarka BIP
- Wyszukiwarka aktów prawnych
- Wyszukiwarka spraw (baza wiedzy)
- Wyszukiwarka zamówień publicznych do 30 000 euro
- Wyszukiwarka zamówień publiczne powyżej 30 000 euro
- Zawiadomienia Wydziału Urbanistyki i Architektury
- Zawiadomienia Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa
- Wyszukiwarka oświadczeń majątkowcyh
- Wyszukiwarka interpelacji
Przyjmowanie zgłoszeń dot. złego stanu nawierzchni utwardzonych na terenach niezabudowanych
Opis Procedury
Sposób załatwienia sprawy
Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznie, pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej) od mieszkańców Łodzi dotyczących spraw związanych ze złym stanem nawierzchni na terenach niezabudowanych oraz zlecanie wykonywania napraw i remontów nawierzchni utwardzonych (chodniki, place, parkingi, drogi osiedlowe, ciągi pieszo-jezdne, murki oporowe).
Termin i miejsce załatwienia
Termin realizacji
Do 30 dni
Miejsce załatwienia
Wydział Gospodarki Komunalnej
Łódź, ul. Piotrkowska 175
Oddział Usług Komunalnych
sekretariat pok. 112
pok. 210
Zgłaszanie dotyczące złego stanu nawierzchni utwardzonych (chodniki, place, parkingi, drogi osiedlowe, ciągi pieszo-jezdne, murki oporowe) przyjmowane są również w Informacjach:
-
Urząd Miasta Łodzi, 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104,
-
Urząd Miasta Łodzi, 91–065 Łódź, ul. Zachodnia 47,
-
Urząd Miasta Łodzi, 93-590 Łódź, Al. Politechniki 32,
-
Urząd Miasta Łodzi, 94–030 Łódź, ul. Krzemieniecka 2B,
-
Urząd Miasta Łodzi, 90–440 Łódź, ul. Piotrkowska 153,
-
Urząd Miasta Łodzi, 92–326 Łódź, Al. Piłsudskiego 100,
-
Łódzkie Centrum Kontaktu z Mieszkańcami, Łódź, ul. Piotrkowska 110
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Opłaty
Brak
Dokumenty
Wymagane dokumenty
Brak |
|
Pozostałe dokumenty |
|
|
Szablon dokumentu |
Podstawa prawna
Podstawa prawna
-
art. 7 ust. 1 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 z późn. zm.)
-
rozdział 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.)
Tryb odwoławczy
Brak