Nadanie Odznaki "Za Zasługi dla Miasta Łodzi"

Opis Procedury

Sposób załatwienia sprawy

  1. Odznakę „Za Zasługi dla Miasta Łodzi” nadaje Rada Miejska w Łodzi za działalność na rzecz Miasta, godną szczególnego uznania.
  2. Odznaka może być nadawana osobom fizycznym i organizacjom społecznym.
  3. Odznakę nadaje się na wniosek:
    • przewodniczącego Rady
    • komisji Rady
    • Prezydenta
    • instytucji naukowych lub organizacji społecznych szczebla co najmniej miejskiego
    • grupy co najmniej 10 radnych
  4. Wniosek powinien zawierać:
    • dane o kandydacie
    • opis zasług kandydata uzasadniający złożenie wniosku
    • pieczęć i podpis wnioskodawcy
    • zgodę kandydata
  5. wniosek dodatkowo musi zawierać: nazwę, adres wnioskodawcy oraz podpis osoby uprawnionej do jego reprezentowania, a także aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru.Do wniosku mogą być załączone referencje i opinie innych podmiotów.

Termin i miejsce załatwienia

Termin realizacji

Wnioski rozpatrywane są na sesjach Rady Miejskiej, w terminach zgodnych z ustalonym harmonogramem dostępnym na stronie UMŁ. Wręczenie Odznak odbywa się na uroczystej sesji Rady Miejskiej w Łodzi z okazji Święta Niepodległości (11 listopada); Święta Miasta (15 maja).

Miejsce załatwienia

Biuro Rady Miejskiej
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
pok. 136A, kancelaria Urzędu

Telefoniczna informacja Urzędu - Call Center: +48 (42) 638-44-44

Opłaty

Brak

Dokumenty

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o przyznanie Odznaki „Za Zasługi dla Miasta Łodzi” wraz z oświadczeniem i informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych
Szablon dokumentu

Podstawa prawna

Podstawa prawna

Tryb odwoławczy

Nie obowiązuje

Realizator

Jednostka

Urząd Miasta Łodzi

Komórka

Biuro Rady Miejskiej