Wszczęcie postępowania na wniosek.
Wniosek składa się elektronicznie, w Biurze podawczym Łódzkiego Ośrodka Geodezji lub korespondencyjnie.
- Analiza wniosku pod względem formalnym (ewentualne wezwanie do usunięcia braków).
- Analiza posiadanych danych i na ich podstawie przygotowanie informacji potwierdzającej nadanie lub zmianę numeru porządkowego.
- Wydanie informacji potwierdzającej nadanie lub zmianę numeru porządkowego lub nazwy ulicy.
- PLANOWANIE PRZESTRZENNE
- DAROWIZNY I DZIEDZICZENIE
- UŻYTKOWANIE WIECZYSTE
- POZWOLENIA NA BUDOWĘ I ROZBIÓRKĘ
- GEODEZJA i GRUNTY
- LOKALE MIESZKALNE
- LOKALE UŻYTKOWE
- BUDOWNICTWO
- INWESTYCJE
- ŁAD PRZESTRZENNY
- DZIERŻAWY
- SŁUŻEBNOŚĆ
- UŻYCZENIA I CZASOWE ZAJĘCIA
- ODSZKODOWANIA ZA NIERUCHOMOŚCI
- PRZETARGI I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI
- ZARZĄD NA NIERUCHOMOŚCIAMI
- LOKALE SOCJALNE
- ZABYTKI
Informacja potwierdzająca nadanie lub zmianę numeru porządkowego lub nazwy ulicy @
OPIS SPRAWY
Wniosek składa osoba chcąca uzyskać pisemne potwierdzenie nadania, zmiany numeru porządkowego (adresu) albo nazwy ulicy. Za wydanie takiej informacji pobierana jest odpłata skarbowa w wysokości – 17 zł.
W SKRÓCIE
elektronicznie pocztą lub w urzędzie po telefonicznym uzgodnieniu terminu
PRZYDATNE INFORMACJE
- możliwość złożenia wniosku online
- możliwość przesłania wniosku pocztą
- sprawa możliwa do załatwienia przez pełnomocnika
- złożenie wniosku nie wymaga umówienia się na wizytę
- odbiór informacji w urzędzie wymaga umówienia się na wizytę
- informacja może mieć formę elektroniczną
INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE
Przed wniesieniem opłaty skarbowej przez osoby zainteresowane - realizatorzy procedury muszą koniecznie dokonać wstępnego sprawdzenia w posiadanych danych przedmiotowej sprawy. Po dokonanej kontroli zdecydują czy postępowanie będzie wymagało wniesienia opłaty w chwili składania wniosku.
Termin realizacji
Termin realizacji dłuższy niż 7 dni spowodowany jest koniecznością przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego, zgodnie z art. 35 KPA.
Miejsce załatwienia
Łódzki Ośrodek Geodezji
Dział Geodezji
90-113 Łódź, ul. Traugutta 21/23
Biuro podawcze – parter
pok.: 912, 913, 915- IX piętro
Telefoniczna informacja UMŁ - Call Center: +48 (42) 638-44-44
Umawianie/rezerwacja wizyty
Telefonicznie: +48 (42) 272-68-92, +48 (42) 272-68-90, +48 (42) 272-68-95
Rodzaj opłaty | Wysokość opłaty |
---|---|
Za wydanie informacji potwierdzającej nadanie lub zmianę numeru | 17 zł |
Pełnomocnictwo (opłacie nie podlegają pełnomocnictwa udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu, rodzeństwu oraz pełnomocnictwa poświadczone notarialnie) | 17 zł |
Rachunek bankowy, na który należy dokonywać wpłat z tytułu opłaty skarbowej:
(tytuł wpłaty powinien precyzyjnie wskazywać sprawę, której dotyczy)
Urząd Miasta Łodzi Wydział Finansowy
ul. Sienkiewicza 5, 90-113 Łódź
Bank Pekao S.A. 50 1240 1037 1111 0011 0925 0073
Formy i miejsce składania dokumentów
- listownie:
- Łódzki Ośrodek Geodezji
ul. Traugutta 21/23
91-113 Łódź
- Łódzki Ośrodek Geodezji
- osobiście:
- Łódzki Ośrodek Geodezji
ul. Traugutta 21/23
91-113 Łódź
drugie wejście, parter
- Łódzki Ośrodek Geodezji
- elektronicznie:
- ePUAP
Termin składania dokumentów
Wnioski można składać w ciągu całego roku.
Wymagane dokumenty
|
formularz elektroniczny (ePUAP) |
|
Podstawa prawna
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.)
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r., poz. 2111 ze zm.)
Tryb odwoławczy
Brak