W celu wynajmu pawilonów w Palmiarni należy skontaktować się z jednostką Zarządu Zieleni Miejskiej (Palmiarnia) telefonicznie lub mailowo w celu otrzymania informacji nt. możliwości dzierżawy terenu w określonym terminie.
Wypełniony i odręcznie podpisany „Wniosek na wydanie zezwolenia na czasowe zajęcie terenu parku lub zieleńca” należy złożyć mailem (skan wypełnionego i podpisanego wniosku), osobiście w Zarządzie Zieleni Miejskiej lub za pośrednictwem poczty. Uwaga! w przypadku parkowania aut pod Palmiarnią należy dodatkowo wypełnić „Wniosek o pozwolenie na wjazd samochodu na teren parku lub zieleńca”. Do Zarządu wniosek musi dotrzeć minimum3 tygodnie kalendarzowe przed planowanym przedsięwzięciem.
Decyzja dotycząca wynajmu Pawilonów Palmiarni zostanie przekazana telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez pracownika Zarządu Zieleni Miejskiej.
Umowa podpisywana jest osobiście w miejscu i w terminie uzgodnionym z odpowiednim pracownikiem Zarządu Zieleni Miejskiej. Przy podpisaniu umowy należy określić w jakiej formie ma zostać wysłana faktura (pocztą, elektronicznie).