Wniosek o wydanie zaświadczenia o położeniu działki na obszarze zdegradowanym lub na obszarze rewitalizacji lub w specjalnej strefie rewitalizacji w związku z ustaleniem prawa pierwokupu przez gminę może złożyć każdy zainteresowany osobiście, listownie bądź poprzez ePUAP, wnioskodawca określa we wniosku sposób odbioru zaświadczenia.
Wniosek należy wypełnić czytelnie drukowanymi literami i podpisać czytelnie imieniem i nazwiskiem.
Wniosek może złożyć dowolna osoba, co oznacza, że nie musi tego robić osobiście właściciel nieruchomości.Wniosek we własnym imieniu może złożyć notariusz, pośrednik biura nieruchomości, krewny lub znajomy.
Osoby upoważnione odrębnym pełnomocnictwem zobowiązane są dołączyć do wniosku stosowne pełnomocnictwo oraz potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej.
Zaświadczenie wymagane jest tylko w dwóch przypadkach:
- gdy nieruchomość jest położona w obrębie, który jest w całości położony na obszarze rewitalizacji,
- gdy nieruchomość znajduje się w obrębie, który jest częściowo położony na obszarze rewitalizacji.
Odbiór zaświadczenia
- Osobiście
Odbiór osobisty w godzinach pracy Urzędu, w Sekretariacie Biura Rewitalizacji,
ul. Piotrkowska 171, II piętro pokój 201
Kontakt:
tel. +48 42 638-57-58 lub +48 42 272-63-79
e-mail: rewitalizacja@uml.lodz.pl - Listownie
Zaświadczenia wysyłane są listem poleconym za potwierdzeniem odbioru (nie priorytetem), dlatego też sugerujemy, aby wziąć pod uwagę czas, jaki jest niezbędny, by list dotarł drogą pocztową do adresata - Elektronicznie (za pomocą platformy ePUAP)
Po złożeniu wniosku za pomocą platformy ePUAP zaświadczenie przekazywane jest na skrzynkę odbiorczą ePUAP wnioskodawcy, chyba że zostanie zaznaczony inny sposób doręczenia.