Metryka strony i historia zmian
Wyszukiwarki
- Wyszukiwarka BIP
- Wyszukiwarka aktów prawnych
- Wyszukiwarka spraw (baza wiedzy)
- Zamówienia publiczne do 130 000 zł
- Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł
- Zawiadomienia Wydziału Urbanistyki i Architektury
- Zawiadomienia Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa
- Wyszukiwarka oświadczeń majątkowcyh
- Wyszukiwarka interpelacji
Koordynator Dostępności
Zarządzeniem nr 4130/VIII/20 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 25 maja 2020 r. powołany został Zespół ds. Dostępności. Na czele zespołu stoi koordynator dostępności. Koordynatorem dostępności w Urzędzie Miasta Łodzi jest Rzecznik Osób Niepełnosprawnych, Katarzyna Tręda-Pisera.
Do zadań koordynatora dostępności należy w szczególności:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta Łodzi,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r., poz. 1696 z późn. zm.),
- monitorowanie działalności Urzędu Miasta Łodzi w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- przedstawianie Prezydentowi Miasta Łodzi bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań,
- sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Katarzyna Tręda-Pisera
Urząd Miasta Łodzi
Departament Zdrowia i Spraw Społecznych
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Oddział ds. Osób Niepełnosprawnych
ul. Sienkiewicza 5, 90-113 Łódź, pokój 007
tel.: +48 (42) 638 45 40
e-mail : ron@uml.lodz.pl