Oświadczenia majątkowe
Wzory formularzy:
-
Wzór oświadczenia majątkowego wójta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kierownika jednostki organizacyjnej gminy, osoby zarządzającej i członka organu zarządzającego gminną osobą prawną [.pdf] oraz osoby wydającej decyzje administracyjne w imieniu wójta 62 KB
- Wzór oświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej, dodatkowym zatrudnieniu lub innej działalności zarobkowej, wykonywanej przez pracownika samorządowego, zatrudnionego na stanowisku kierownika miejskiej jednostki organizacyjnej oraz pracownika zatrudnionego w Urzędzie Miasta Łodzi na stanowisku urzędniczym, kierowniczym stanowisku urzędniczym, stanowi załącznik do Zarządzenia Nr 7520/VII/17 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 21 grudnia 2017 r. w sprawie zasad składania i analizowania oświadczeń majątkowych, oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej, dodatkowym zatrudnieniu lub innej działalności zarobkowej.
- Lista osób zobowiązanych do składania oświadczeń majątkowych, zatrudnionych w samorządowych jednostkach organizacyjnych i gminnych osobach prawnych Miasta Łodzi, których oświadczenia podlegają publikacji
- Lista radnych Rady Miejskiej w Łodzi zobowiązanych do składania oświadczeń majątkowych
Wyszukiwarka oświadczeń majątkowych
Zgodnie z art. 24i ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465) informacje zawarte w oświadczeniu majątkowym są jawne, z wyłączeniem informacji o adresie zamieszkania składającego oświadczenie oraz o miejscu położenia nieruchomości.
Jawne informacje zawarte w oświadczeniach majątkowych są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902).
Wyłączenia informacji niejawnych z oświadczeń majątkowych wójta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kierownika jednostki organizacyjnej gminy, osoby zarządzającej i członka organu zarządzającego gminną osobą prawną oraz osoby wydającej decyzje administracyjne w imieniu wójta, dokonują p. Ewa Jankowska i p. Izabela Szubert, inspektorzy w Biurze ds. Zarządzania Kadrami UMŁ.
Wyłączenia informacji niejawnych z oświadczeń majątkowych radnych dokonuje p. Inga Szczepanik, podinspektor w Biurze Rady Miejskiej UMŁ.