Zamówienia o wartości przekraczającej kwotę 130 000 zł


Komunikat informujący o zmianie konta do wpłaty wadium w postępowaniach prowadzonych przez Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi

Od dnia 01.01.2022 r. Wpłaty wadium w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: 

Kod BIC (SWIFT): PKOPPLPW

IBAN: PL 74 1240 1037 1111 0011 0911 0931


Prowadzący postępowanie: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi
Tytuł zamówienia: "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 101 przy ul. Wspólnej 5/7, 91-464 Łódź". Nr ref.: DOA-ZP-II.271.122.2019
Wartość zamówienia: Powyżej progu
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Data i godzina publikacji: 12.11.2019 11:00
Źródło finansowania przetargu: Środki z Unii Europejskiej
Ogłoszenie o Zamówieniu Ogłoszenie o zamówieniu-II.122.2019

186 KB

Ogłoszenie o Zmianie ogłoszenia Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia-II.122.2019

73 KB

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) SIWZ-II.122.2019

1 MB

Części załączników do SIWZ Załączniki do SIWZ-II.122.2019

9 MB

Dokumentacja-II.122.2019

42 MB

Załącznik nr 9 do SIWZ-Klucz publiczny-II.122.2019

700 B

Zmiana SIWZ Zmiana SIWZ-1-II.122.2019

81 KB

Nowy wzór umowy-II.122.2019

885 KB

SIWZ - Pytania i Odpowiedzi Odpowiedzi-1-II.122.2019

72 KB

Rysunek 1-II.122.2019

18 KB

Rysunek 2-II.122.2019

60 KB

Informacja o Wyborze Oferty Informacja o wyborze oferty-II.122.2019

1 MB

Informacja z otwarcia ofert Informacja z otwarcia ofert-II.122.2019

87 KB

Inne Informacje Wizja-II.122.2019

44 KB

CPV Roboty budowlane (45000000-7)
wróć do zamówien publicznych

Metryka strony i historia zmian