Sposób załatwienia sprawy
- Sprawę może załatwić wnioskodawca (każda zainteresowana osoba) lub wyznaczony przez niego pełnomocnik.
- Wniosek składany jest na właściwym formularzu (zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (DZ. U. z 2023 r. poz. 2509).
- Wniosek można złożyć w wersji papierowej (listownie, osobiście) lub w wersji elektronicznej (mailowo).
- Wnioski są na bieżąco wpisywane do rejestru wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
- Wnioski rozpatrywane są cyklicznie (kwartalnie) przez służby planistyczne miasta i publikowane w BIP w zakładce „Rejestr urbanistyczny”.
- O sposobie rozpatrzenia wniosku wnioskodawca powiadamiany jest pisemnie po jego rozpatrzeniu (po dokonaniu kwartalnej oceny wniosku).