Zamówienia o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł

Zarządzenie Nr 1722/2024 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 9 sierpnia 2024 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miasta Łodzi Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość szacunkowa jest mniejsza od kwoty 130 000 PLN.


Komunikat informujący o zmianie konta do wpłaty wadium w postępowaniach prowadzonych przez Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi

Od dnia 01.01.2022 r. Wpłaty wadium w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: 

Kod BIC (SWIFT): PKOPPLPW

IBAN: PL 74 1240 1037 1111 0011 0911 0931


Prowadzący postępowanie: Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej
Tytuł zamówienia: "Usunięcie pięciu sztuk drzew z terenu nieruchomości Domu Dziecka Nr 3 „Słoneczna Polana” ul. Sowińskiego 3 w Łodzi". Nr ref.: 12/2021 Wycinka drzew dla DD nr 3 w Łodzi
Wartość zamówienia: Zamówienie do 30 000,00 euro / do 130 000 zł
Tryb udzielenia zamówienia: Zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Data i godzina publikacji: 29.10.2021 11:17
Źródło finansowania przetargu: Środki własne
Zapytanie ofertowe Zaproszenie do złożenia ofert

566 KB

Załącznik nr 1 - OPZ

424 KB

Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy

424 KB

Załącznik nr 3 - Oświadczenie

540 KB

Załącznik nr 4 - Wzór umowy

258 KB

RODO

542 KB

Decyzja na usunięcie drzew

423 KB

Mapka

100 KB

Informacja o Wyborze Oferty Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

458 KB

Inne Informacje Informacja o złożonych ofertach _wycinak drzew

77 KB

CPV Usługi wycinania drzew (77211400-6)
wróć do zamówien publicznych