Zamówienia o wartości przekraczającej kwotę 130 000 zł


Komunikat informujący o zmianie konta do wpłaty wadium w postępowaniach prowadzonych przez Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi

Od dnia 01.01.2022 r. Wpłaty wadium w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: 

Kod BIC (SWIFT): PKOPPLPW

IBAN: PL 74 1240 1037 1111 0011 0911 0931


Prowadzący postępowanie: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi
Tytuł zamówienia: "„Dostawa i montaż sprzętu i urządzeń w ramach projektu „Rewitalizacja przestrzeni miejskiej przy ul. Moniuszki 3, 5 i Tuwima 10 (Program Nowe Centrum Łodzi)”". Nr ref.: DSR-ZP-VIII.271.30.2021
Wartość zamówienia: Powyżej progu
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Data i godzina publikacji: 29.11.2021 11:50
Źródło finansowania przetargu: Środki z Unii Europejskiej
Ogłoszenie o Zamówieniu Ogłoszenie o zamówieniu DSR-ZP-VIII.271.30.2021

6 MB

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) SWZ DSR-ZP-VIII.271.30.2021

1 MB

Części załączników do SIWZ Załączniki do OPZ 1.1a DSR-ZP-VIII.271.30.2021

877 KB

Załączniki do OPZ 1.2a DSR-ZP-VIII.271.30.2021

766 KB

Załączniki do SWZ DSR-ZP-VIII.271.30.2021

6 MB

Dokumentacja Projektowa DSR-ZP-VIII.271.30.2021

19 MB

Informacja o Unieważnieniu Postępowania Informacja o unieważnieniu postępowania

420 KB

Inne Informacje Informacja o kwocie na sfinansowanie

433 KB

Inne informacje

2 MB

Ogłoszenie o wyniku postępowania

2 MB

CPV Urządzenia komputerowe (30200000-1)
Różny sprzęt komputerowy (30236000-2)
Akcesoria komputerowe (30237200-1)
Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne (48000000-8)
Systemy operacyjne (48620000-0)
Lokalna sieć komputerowa (32410000-0)
Urządzenia sieciowe (32420000-3)
Urządzenia drukujące i graficzne (42962000-7)
Urządzenia multimedialne (32322000-6)
Urządzenia audiowizualne (32321200-1)
wróć do zamówien publicznych

Metryka strony i historia zmian