Zamówienia o wartości przekraczającej kwotę 130 000 zł


Komunikat informujący o zmianie konta do wpłaty wadium w postępowaniach prowadzonych przez Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi

Od dnia 01.01.2022 r. Wpłaty wadium w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: 

Kod BIC (SWIFT): PKOPPLPW

IBAN: PL 74 1240 1037 1111 0011 0911 0931


Prowadzący postępowanie: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi
Tytuł zamówienia: "Zakup powierzchni reklamowej oraz powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń w prasie". Nr ref.: DSR-ZP-II.271.82.2021
Wartość zamówienia: Poniżej progu
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Data i godzina publikacji: 30.08.2021 15:30
Źródło finansowania przetargu: Środki własne
Ogłoszenie o Zamówieniu Ogłoszenie o zamówieniu - DSR-ZP-II.271.82.2021

128 KB

Ogłoszenie o Zmianie ogłoszenia Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 1- DSR-ZP-II.271.82.2021

37 KB

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) SWZ- DSR-ZP-II.271.82.2021

333 KB

Części załączników do SIWZ Załączniki do SWZ - DSR-ZP-II.271.82.2021

647 KB

Zmiana SIWZ Zmiana SWZ 1 - DSR-ZP-II.271.82.2021

79 KB

SIWZ - Pytania i Odpowiedzi Odpowiedzi na pytania 1 - DSR-ZP-II.271.82.2021

76 KB

Informacja o Wyborze Oferty Wybór najkorzystniejszej oferty - DSR-ZP-II.271.82.2021

99 KB

Informacja z otwarcia ofert Info z otwarcia ofert - DSR-ZP-II.271.82.2021

124 KB

Inne Informacje Info o kwocie na sfinansowanie - DSR-ZP-II.271.82.2021

80 KB

CPV Usługi publikacji (79970000-4)
wróć do zamówien publicznych

Metryka strony i historia zmian