Zamówienia o wartości przekraczającej kwotę 130 000 zł


Komunikat informujący o zmianie konta do wpłaty wadium w postępowaniach prowadzonych przez Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi

Od dnia 01.01.2022 r. Wpłaty wadium w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: 

Kod BIC (SWIFT): PKOPPLPW

IBAN: PL 74 1240 1037 1111 0011 0911 0931


Prowadzący postępowanie: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi
Tytuł zamówienia: "Remont części pomieszczeń biurowych na 2-gim piętrze budynku UMŁ przy ul. Sienkiewicza 5 w Łodzi wraz z wszelkimi pracami i czynnościami związanymi z realizacją zamówienia". Nr ref.: DSR-ZP-III.271.21.2022
Wartość zamówienia: Poniżej progu
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Data i godzina publikacji: 24.02.2022 15:42
Źródło finansowania przetargu: Środki własne
Ogłoszenie o Zamówieniu DSR-ZP-III.271.21.2022 Ogłoszenie o zamówieniu

146 KB

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) DSR-ZP-III.271.21.2022 SWZ

609 KB

Części załączników do SIWZ DSR-ZP-III.271.21.2022 Załączniki do SWZ

3 MB

SIWZ - Pytania i Odpowiedzi DSR-ZP-III.271.21.2022 Pytania i Odpowiedzi

298 KB

Informacja z otwarcia ofert DSR-ZP-III.271.21.2022 Info z otwarcia ofert

234 KB

Inne Informacje DSR-ZP-III.271.21.2022 Info o kwocie

223 KB

CPV Roboty remontowe i renowacyjne (45453000-7)
wróć do zamówien publicznych

Metryka strony i historia zmian