• Menu główne
  • Przeskocz do treści
  • Stopka
Urząd Miasta Łodzi BIP UMŁ
  • Ostatnio dodane
  • Instrukcja Obsługi BIP
  • Kontakt z UMŁ
  • BIP
  • Władze
  • Rada Miejska w Łodzi
  • Archiwum
  • Archiwum VIII kadencji Rady Miejskiej w Łodzi (2018-2024)
  • Proponowane porządki obrad komisji
  • Proponowane porządki obrad Komisji Finansów, Budżetu i Polityki Podatkowej
Biuletyn informacji publicznej
  • Ostatnio dodane
  • Władze
    • Rada Miejska w Łodzi
      • Statut Miasta Łodzi
      • Przewodniczący i Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej
      • Radni Rady Miejskiej w Łodzi kadencji 2024-2029 (wg okręgów wyborczych)
      • Radni Rady Miejskiej w Łodzi IX kadencji
      • Asystenci społeczni Radnych
      • Komisje Rady Miejskiej IX kadencji
      • Harmonogram posiedzeń Komisji Rady Miejskiej IX kadencji
      • Proponowane porządki obrad komisji Rady Miejskiej w Łodzi IX kadencji
      • Notatki z prac komisji Rady Miejskiej w Łodzi IX kadencji
      • Protokoły z prac komisji Rady Miejskiej w Łodzi IX kadencji
      • Kluby Radnych IX kadencji
      • Interpelacje i zapytania Radnych
      • Harmonogram sesji Rady Miejskiej w Łodzi IX kadencji
      • Porządki obrad sesji Rady Miejskiej IX kadencji
      • Archiwum obrad sesji Rady Miejskiej w Łodzi IX kadencji
      • Wyniki głosowań z sesji Rady Miejskiej w Łodzi IX kadencji
      • Protokoły z sesji Rady Miejskiej w Łodzi IX kadencji
      • Projekty uchwał Rady Miejskiej w Łodzi
      • Inne materiały sesyjne
      • Wyszukiwarka uchwał
      • Projekt budżetu Miasta Łodzi
      • Biuro Rady Miejskiej
      • Dyżury Radnych
      • Honorowe Obywatelstwo Miasta Łodzi
      • Odznaki "Za Zasługi dla Miasta Łodzi"
      • Nagrody Miasta Łodzi
      • Młodzieżowa Rada Miejska
      • Kalendarium Rady Miejskiej
      • Klauzula informacyjna
      • Archiwum
        • Archiwum VIII kadencji Rady Miejskiej w Łodzi (2018-2024)
          • Przewodniczący i Wiceprzewodniczący
          • Radni (wg okręgów wyborczych)
          • Radni Rady Miejskiej w Łodzi
          • Asystenci społeczni Radnych
          • Komisje Rady Miejskiej
          • Harmonogram posiedzeń Komisji
          • Proponowane porządki obrad komisji
          • Notatki z prac komisji
          • Protokoły z prac komisji
          • Kluby Radnych
          • Porządki obrad sesji Rady Miejskiej VIII kadencji
          • Archiwum obrad sesji Rady Miejskiej w Łodzi VIII kadencji
          • Wyniki głosowań z sesji Rady Miejskiej w Łodzi VIII kadencji
          • Protokoły z sesji Rady Miejskiej w Łodzi VIII kadencji
        • Archiwum VII kadencji Rady Miejskiej w Łodzi (2014-2018)
    • Prezydent Miasta Łodzi
    • Wiceprezydenci Miasta Łodzi
    • Sekretarz Miasta Łodzi
    • Skarbnik Miasta Łodzi
  • Urząd Miasta
    • Kontakt z UMŁ
    • Serwis internetowy Urzędu
    • Obsługa informacyjno-kancelaryjna Urzędu
    • Komórki organizacyjne Urzędu
    • Godziny pracy Urzędu Miasta Łodzi
    • Statut Urzędu Miasta Łodzi
    • Regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Łodzi
    • Schemat organizacyjny Urzędu Miasta Łodzi
    • Załatw sprawę urzędową
    • Ogłoszenia i zawiadomienia
    • Przetargi
    • Petycje
    • Skargi i wnioski
    • Informacje dla osób z niepełnosprawnościami
    • Kontrole
    • Programy, Publikacje, Raporty
    • Rejestry, ewidencje, archiwa (w tym nieudostępnione w BIP)
  • Samorząd
    • Miejskie jednostki organizacyjne
    • Rady Osiedli
    • Służby, inspekcje, straże
    • Oświadczenia Majątkowe
    • Akty prawne i projekty aktów prawnych
    • Wybory
  • Miasto
    • Budżet Miasta
    • Dokumenty strategiczne miasta
    • Informacja o stanie miasta
    • Spółki z udziałem miasta
    • Łódzka Karta Dużej Rodziny
    • Dla inwestora
    • Organizacje pozarządowe
    • Komunikat Centrum Zarządzania Kryzysowego
    • Kalendarz imprez zgłoszonych do Urzędu Miasta Łodzi
    • Zgromadzenia
    • Zdrowie
    • Miasta Partnerskie
    • Konsultacje społeczne
    • Komitet Audytu dla miasta Łodzi
    • Powiatowa Rada Rynku Pracy
    • Łódzka Rada Sportu
  • Inne informacje
    • Deklaracja dostępności
    • Koordynator Dostępności
    • Ochrona danych osobowych
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Polityka prywatności
    • Ponowne wykorzystywanie
    • Zgłoś naruszenie
    • Zgłoś naruszenie - zgłoszenia zewnętrzne
    • Instrukcja Obsługi BIP
    • Słownik skrótów
    • Redakcja BIP
  • Deklaracja dostępności
  • Mapa strony

Wyszukiwarki

  • Wyszukiwarka BIP
  • Wyszukiwarka aktów prawnych
  • Wyszukiwarka spraw (baza wiedzy)
  • Zamówienia publiczne
  • Zawiadomienia Wydziału Urbanistyki i Architektury
  • Zawiadomienia Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa
  • Wyszukiwarka oświadczeń majątkowcyh
  • Wyszukiwarka interpelacji

Proponowane porządki obrad Komisji Finansów, Budżetu i Polityki Podatkowej

Notatki z prac Komisji Finansów, Budżetu i Polityki Podatkowej
Protokoły Komisji Finansów, Budżetu i Polityki Podatkowej


2024

  • Proponowany porządzek w dniu 9 kwietnia 2024 r. [.pdf]
  • Proponowany porządzek w dniu 12 marca 2024 r. [.pdf]
  • Proponowany porządzek w dniu 20 lutego 2024 r. [.pdf]
  • Proponowany porządzek w dniu 16 stycznia 2024 r. [.pdf]

2023

  • Proponowany porządek w dniu 20 grudnia 2023 r. [.pdf] (kontynuacja posiedzenia z 19 grudnia 2023 r.) 190 KB
  • Proponowany porządek w dniu 19 grudnia 2023 r. [.pdf] 192 KB
  • Proponowany porządek w dniu 8 grudnia 2023 r. [.pdf] 189 KB
  • Proponowany porządek w dniu 5 grudnia 2023 r. [.pdf] 200 KB
  • Proponowany porządek w dniu 27 listopada 2023 r. [.pdf] 211 KB
  • Proponowany porządek w dniu 23 listopada 2023 r. [.pdf] 217 KB
  • Proponowany porządek w dniu 21 listopada 2023 r. [.pdf] 186 KB
  • Proponowany porządek w dniu 7 listopada 2023 r. [.pdf] 199 KB
  • Proponowany porządek w dniu 10 października 2023 r. [.pdf] 195 KB
  • Proponowany porządek w dniu 19 września 2023 r. [.pdf] 197 KB
  • Proponowany porządek w dniu 29 sierpnia 2023 r. [.pdf] 187 KB
  • Proponowany porządek w dniu 4 lipca 2023 r. [.pdf] 193 KB
  • Proponowany porządek w dniu 20 czerwca 2023 r. [.pdf] 193 KB
  • Proponowany porządek w dniu 30 maja 2023 r. [.pdf] 194 KB
  • Proponowany porządek w dniu 9 maja 2023 r. [.pdf] 214 KB
  • Proponowany porządek w dniu 11kwietnia 2023 r. [.pdf] 196 KB
  • Proponowany porządek w dniu 14 marca 2023 r. [.pdf] 196 KB
  • Proponowany porządek w dniu 31 stycznia 2023 r. [.pdf] 197 KB
  • Proponowany porządek w dniu 10 stycznia 2023 r. [.pdf] 31 KB

2022

  • Proponowany porządek w dniu 20 grudnia 2022 r. [.pdf] 192 KB
  • Proponowany porządek w dniu 9 grudnia 2022 r. [.pdf] 189 KB
  • Proponowany porządek w dniu 6 grudnia 2022 r. [.pdf] 191 KB
  • Proponowany porządek w dniu 29 listopada 2022 r. [.pdf] 208 KB
  • Proponowany porządek w dniu 23 listopada 2022 r. [.pdf] 207 KB
  • Proponowany porządek w dniu 22 listopada 2022 r. [.pdf] 211 KB
  • Proponowany porządek w dniu 16 listopada 2022 r. [.pdf] (kontynuacja posiedzenia z 15 listopada 2022 r.) 190 KB
  • Proponowany porządek w dniu 15 listopada 2022 r. [.pdf] 204 KB
  • Proponowany porządek w dniu 8 listopada 2022 r. [.pdf] 184 KB
  • Proponowany porządek w dniu 11 października 2022 r. (aneks nr 1)[.pdf] 198 KB
  • Proponowany porządek w dniu 11 października 2022 r. [.pdf] 200 KB
  • Proponowany porządek w dniu 13 września 2022 r. [.pdf] 193 KB
  • Proponowany porządek w dniu 30 sierpnia 2022 r. [.pdf] 32 KB
  • Proponowany porządek w dniu 5 lipca2022 r. [.pdf] 192 KB
  • Proponowany porządek w dniu 21 czerwca 2022 r. [.pdf] 197 KB
  • Proponowany porządek w dniu 31 maja 2022 r. [.pdf] 197 KB
  • Proponowany porządek w dniu 10 maja 2022 r. [.pdf] 33 KB
  • Proponowany porządek w dniu 12 kwietnia 2022 r. [.pdf] 31 KB
  • Proponowany porządek w dniu 15 marca 2022 r. [.pdf] 34 KB
  • Proponowany porządek w dniu 1 marca 2022 r. [.pdf] 27 KB
  • Proponowany porządek w dniu 8 lutego 2022 r. [.pdf] 32 KB
  • Proponowany porządek w dniu 18 stycznia 2022 r. [.pdf] 28 KB

2021

  • Proponowany porządek w dniu 21 grudnia 2021 r. [.pdf] 27 KB
  • Proponowany porządek w dniu 10 grudnia 2021 r. [.pdf] 27 KB
  • Proponowany porządek w dniu 7 grudnia 2021 r. [.pdf] 29 KB
  • Proponowany porządek w dniu 7 grudnia 2021 r. [.pdf] - kontynuacja posiedzenia z 30 listopada 2021 r. 31 KB
  • Proponowany porządek w dniu 30 listopada 2021 r. [.pdf] 42 KB
  • Proponowany porządek w dniu 23 listopada 2021 r. [.pdf] 41 KB
  • Proponowany porządek w dniu 16 listopada 2021 r. [.pdf] 29 KB
  • Proponowany porządek w dniu 19 października 2021 r. [.pdf] 28 KB
  • Proponowany porządek w dniu 12 października 2021 r. [.pdf] 37 KB
  • Proponowany porządek w dniu 14 września 2021 r. [.pdf] 29 KB
  • Proponowany porządek w dniu 24 sierpnia 2021 r. [.pdf] 30 KB
  • Proponowany porządek w dniu 6 lipca 2021 r. [.pdf] 32 KB
  • Proponowany porządek w dniu 22 czerwca 2021 r. [.pdf] 106 KB
  • Proponowany porządek w dniu 1 czerwca 2021 r. [.pdf] 21 KB
  • Proponowany porządek w dniu 11 maja 2021 r. [.pdf] 22 KB
  • Proponowany porządek w dniu 13 kwietnia 2021 r. [.pdf] 23 KB
  • Proponowany porządek w dniu 16 marca 2021 r. [.pdf] 31 KB
  • Proponowany porządek w dniu 9 lutego 2021 r. [.pdf] 28 KB
  • Proponowany porządek w dniu 26 stycznia 2021 r. [.pdf] 22 KB
  • Proponowany porządek w dniu 19 stycznia 2021 r. [.pdf] 27 KB

2020

  • Proponowany porządek w dniu 29 grudnia 2020 r.
  • Proponowany porządek w dniu 22 grudnia 2020 r.
  • Proponowany porządek w dniu 11 grudnia 2020 r.
  • Proponowany porządek w dniu 8 grudnia 2020 r.
  • Proponowany porządek w dniu 1 grudnia 2020 r.
  • Proponowany porządek w dniu 24 listopada 2020 r.
  • Proponowany porządek w dniu 17 listopada 2020 r.
  • Proponowany porządek w dniu 13 października 2020 r.
  • Proponowany porządek w dniu 15 wrzesień 2020 r.
  • Proponowany porządek w dniu 25 sierpnia 2020 r.
  • Proponowany porządek w dniu 7 lipca 2020 r.
  • Proponowany porządek w dniu 23 czerwca 2020 r.
  • Proponowany porządek w dniu 2 czerwca 2020 r.
  • Proponowany porządek w dniu 12 maja 2020 r.
  • Proponowany porządek w dniu 17 marca 2020 r. - posiedzenie odwołane
  • Proponowany porządek w dniu 18 lutego 2020 r.
  • Proponowany porządek w dniu 28 stycznia 2020 r.

2019

  • Proponowany porządek w dniu 17 grudnia 2019 r.
  • Proponowany porządek w dniu 10 grudnia 2019 r.
  • Proponowany porządek w dniu 3 grudnia 2019 r.
  • Proponowany porządek w dniu 26 listopada 2019 r. (aneks nr 1)
  • Proponowany porządek w dniu 26 listopada 2019 r.
  • Proponowany porządek w dniu 19 listopada 2019 r.
  • Proponowany porządek w dniu 15 października 2019 r.
  • Proponowany porządek w dniu 17 września 2019 r.
  • Proponowany porządek w dniu 27 sierpnia 2019 r.
  • Proponowany porządek w dniu 2 lipca 2019 r.
  • Proponowany porządek w dniu 26 czerwca 2019 r.
  • Proponowany porządek w dniu 25 czerwca 2019 r.
  • Proponowany porządek w dniu 4 czerwca 2019 r.
  • Proponowany porządek w dniu 7 maja 2019 r.
  • Proponowany porządek w dniu 9 kwietnia 2019 r.
  • Proponowany porządek w dniu 26 marca 2019 r.
  • Proponowany porządek w dniu 5 marca 2019 r.
  • Proponowany porządek w dniu 5 lutego2019 r.
  • Proponowany porządek w dniu 15 stycznia 2019 r.

2018

  • Proponowany porządek w dniu 18 grudnia 2018 r.
  • Proponowany porządek w dniu 11 grudnia 2018 r.
  • Proponowany porządek w dniu 4 grudnia 2018 r.
  • Proponowany porządek w dniu 27 listopada 2018 r.

Metryka strony i historia zmian
Informacja urzędowa:
  • Kontakt z UMŁ
  • Informacja UMŁ
  • Ochrona danych osobowych
  • Deklaracja dostępności
  • Polityka jakości UMŁ
  • Mapa strony
Załatw sprawę:
  • Wyszukiwarka spraw
  • Formularze elektroniczne
Ogłoszenia i przetargi:
  • Ogłoszenia i zawiadomienia
  • Zamówienia publiczne
Jednostki i spółki:
  • Urząd Miasta Łodzi
  • Miejskie jednostki organizacyjne
  • Spółki z udziałem Miasta
  • Osiedla
TELEFONICZNA INFORMACJA UMŁ - Call Center:

+48 (42) 638 44 44

Zobacz również
  • Przyjmowanie zgłoszeń interwencyjnych
  • Serwis internetowy UMŁ