Informację zmodyfikował(a): Sylwia Stańczyk / BBI (07.11.2025 10:17)
Historia zmian
| Data dokumentu: | 07.11.2025 |
| Treść: |
Obwieszczenie Prezydenta Miasta Łodzi Zgodnie z art. 49 ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), zawiadamiam o zebranym materiale dowodowym Jednocześnie informuję, że w terminie 7 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy (po wcześniejszym umówieniu telefonicznym), a także uzyskać informacje i wyjaśnienia dotyczące przedmiotowej sprawy drogą telefoniczną oraz składać uwagi i wnioski w sprawie, za pośrednictwem platformy ePUAP, Poczty Polskiej lub do kancelarii głównej Urzędu Miasta Łodzi (Budynek B), przy ul. Piotrkowskiej 104 w Łodzi. Ponadto, zgodnie z art. 41 § 1 k.p.a., w toku postępowania administracyjnego strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego. Zgodnie z art. 41 § 2 k.p.a., w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny. Stosownie do treści art. 49b Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia w powyższej formie o decyzji lub postanowieniu podlegających zaskarżeniu, na wniosek strony, organ, który wydał decyzję lub postanowienie, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji lub postanowienia w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub w takiej formie. Zawiadomienie niniejsze uważa się za doręczone po upływie siedmiu dni od daty publicznego ogłoszenia. Data publicznego ogłoszenia obwieszczenia: 7 listopada 2025 r. Z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi p.o. Kierownika DPRG-UA.III.6740.742.2024 Opracowała: Monika Kieszek-Pazurek (06.11.2025 r.) Termin umieszczenia na stronie internetowej BIP UMŁ: 07.11.2025 r. – 14.11.2025 r. |
| Podstawa prawna: | Art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego |
| Źródło: | Wydział Urbanistyki i Architektury |
| Informację opracował(a): | Monika Kieszek-Pazurek |
| Data opracowania: | 06.11.2025 |

