Rejestr kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta Łodzi

Uprzejmie informujemy, iż Oddział Rozwoju Zasobów Ludzkich w Biurze ds. Zarządzania Kadrami w Departamencie Prezydenta, prowadzi Rejestr kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta Łodzi.

Rejestr skierowany jest do osób zainteresowanych pracą w Urzędzie Miasta Łodzi na stanowiskach:

  • urzędniczych wyłącznie w celu zastępstw pracowników w czasie ich usprawiedliwionych nieobecności w pracy;
  • pomocniczych i obsługi.

Ważne! Rejestr nie ma związku z oddzielnie prowadzonymi procedurami naborów kandydatów do pracy na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Łodzi.

Osoby zainteresowane wpisem do Rejestru proszone są o:

  • wypełnienie Wniosku o wpisanie do Rejestru kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta Łodzi
  • złożenie Wniosku osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Łodzi, przy ul. Piotrkowskiej 104, p. 159a (Budynek D)

Wniosek można złożyć po uprzednim umówieniu wizyty:

 W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:

  • telefoniczny: (42) 272-63-90 lub (42) 272-63-06
  • osobisty: Piotrkowska 104, pok. 159a (Budynek D)

Metryka strony i historia zmian