Zamówienia o wartości przekraczającej kwotę 130 000 zł


Komunikat informujący o zmianie konta do wpłaty wadium w postępowaniach prowadzonych przez Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi

Od dnia 01.01.2022 r. Wpłaty wadium w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: 

Kod BIC (SWIFT): PKOPPLPW

IBAN: PL 74 1240 1037 1111 0011 0911 0931


Prowadzący postępowanie: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Tytuł zamówienia: "Usługa polegająca na zorganizowaniu i zapewnieniu wsparcia Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej współfinansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego w ramach Programu 9/2021„Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnościami” - edycja 2020-2021.". Nr ref.: 9/2021
Wartość zamówienia: Poniżej progu
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Data i godzina publikacji: 15.09.2021 13:57
Źródło finansowania przetargu: Środki z innych źródeł
Ogłoszenie o Zamówieniu Ogłoszenie o zamówieniu

220 KB

Ogłoszenie o Zmianie ogłoszenia Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

37 KB

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Specyfikacja Warunków Zamówienia

131 KB

Części załączników do SIWZ Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia

90 KB

Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy

127 KB

Załącznik nr 3a – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

84 KB

Załącznik nr 3b – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

83 KB

Załącznik nr 4a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

86 KB

Załącznik nr 4b – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

86 KB

Załącznik nr 5 – Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia

90 KB

Załącznik nr 6 - Wzór umowy z załącznikami

215 KB

Załącznik nr 7 – Zobowiązanie podmiotu trzeciego

84 KB

Załącznik nr 8 – Identyfikator postępowania

80 KB

Załącznik nr 9 – Wykaz wykonanych usług- doświadczenie asystenta

83 KB

Załącznik nr 10 –umowa powierzenia danych osobowych

66 KB

Załącznik nr 11 –RODO

73 KB

załączniki zip

1,021 KB

Załącznik nr 1 do umowy- karta realizacji

20 KB

Załącznik nr 2 do umowy- ewidencja przebiegu pojazdu

48 KB

Zmiana SIWZ Zmiana SWZ

317 KB

SIWZ - Pytania i Odpowiedzi Wyjaśnienie treści Specyfikacji

198 KB

Informacja o Wyborze Oferty Informacja o wyborze oferty

1 MB

Informacja o Unieważnieniu Postępowania Informacja o unieważnieniu postępowania

76 KB

Informacja z otwarcia ofert Informacja z otwarcia ofert

450 KB

Inne Informacje Program Asystent osoby niepełnosprawnej

87 KB

Informacja o kwocie

166 KB

CPV Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych (85311200-4)
wróć do zamówien publicznych

Metryka strony i historia zmian